Mies katosi taas
Hän lähtee melkoisen tiheään vuorokaudeksi tai useammaksi.
Ei koskaan kerro, missä on ollut.
En jaksa enää edes kysyä palatessaan kotiin. En soittele peräänkään enää.
Jäädessään valheesta kiinni, inttää tosissaan selvää asiaa toiseksi. Olen tuhat kertaa sanonut, että miksi valehtelet tehneesi jonkun asian, kun kysyn siitä, vaikka et ole tehnyt.
Onko tämä joku mt-ongelma, vai mikä saa toimimaan noin.
Kostaako mies ja saa kiksit siitä, että häippäsee pariksi päiväksi. En minä täällä itke hänen perään, mutta tympäisee tämä sama kuvio jatkuvasti.
Mitään asian selvittelyä palatessaan ei koskaan tapahdu. Myöhäiskeski-ikäinen on, mutta toiminta kuin teinikapinallisen.
Kommentit (86)
Miestä kiinnostaa nyt ostamansa käytetty auto. Ei kerro reissustansa mitään, eikä siitä, mitä edelliselle autolle kävi. Päätin, etten myöskään kysele.
Elukoista ja minusta hän ei myöskään kysynyt mitään.
Elelee nyt autonsa huumassa.
-ap
Selvää on, ettei me puhalleta yhteen hiileen.
Hän elää omaa elämäänsä.
Varmaan ottaa päähän, kun luovutan hänen suhteen.
-ap
Mies olisi kerrankin ollut mies, jos olisi myöntänyt, että pennun jättäminen oman onnensa nojaan oli törkeää.
Mutta ei. Ei hän sitäkään myöntänyt, vaan oli vahvasti sitä mieltä, että toisaalla asuvana huolehdin hänen pennustaan, vaikka ei edes kertonut lähtevänsä parin päivän reissuun.
Löysin pennun ruuatta, juomatta, ja lattian kakkaisena.
Sanoin, että varaa aika lemmikille lääkäriin. Ihan ulapalla!
Kiukuttelee, kun puhelu tuli minun puhelimeen. Käski minun sulkea puhelu omasta kännystä, kun ei itse sitä osaa.
Minä tekisin pysyvän katoamistempun moisesta suhteesta. Nuff said.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tottunut pakenemaan. Se on hänen selviytymiskeinonsa. Raskasta sinulle.
Tapausta tuntematta veikkaan että tämä on oikea vastaus. Moni mies pakenee. Osa tekee sen jollain muulla tavalla. Joku muu pakenee olematta öitä poissa.
Tuttu juttu.
Ap:lle lukusuositus: https://www.vauva.fi/keskustelu/3876335/laheisriippuvuudesta-eroon
Tuon ketjun ap:n mies harrasti myös katoamistemppuja. Kannattaa lukea aloitusviestiä pidemmälle.
Jos on varaa ostaa auto, on varaa myös terveydenhuoltoa maksaa lemmikeille.
Ei hän sitä itse koskaan huomaa.
Nyt menee sitten huomenna hoidattamaan yhtä koiraa. Ei hän oma-aloitteisesti tee mitään koirien eteen.
Saa nähdä, toteutuuko käytännössä, vai tuleeko selityksiä, miksi ei voi.
-ap
Ja syy miks kattelet tuollaista miestä vielä on....?
Katsos kun sinä omalla toiminnallasi eli anteeksiantamalla näytät hänelle että tuollainen toiminta on ihan ok.
Jos haluat rajoja sun pitää olla valmis vetämään ne ja pitämään niistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä uusavuttomien palstamammojen aloituksia.
Mitä tässä sun mielestä voi tehdä?
No vauvapalstalta neuvon kysyminen on aika turhaa. Sun pitää ite päättää mitä teet. Itse aloittaisi siitä että asiat käsitellään.
Jos mies ei suostu, ei toi ole mikään parisuhde.
En kattelis moista tai sitten en jatkossa kiinnittäis mieheen enää huomiota.
Ei kämppäkaveria (mies de facto on vaan kämppäkaveri tolla käytöksellä) tartte passata mitenkään.
Eli elät jatkossa elämääsi niin kuin mies ei olisikaan olemassa. Et soita perään, ostat ruoat yhdelle, teet kaikki suunnitelmat ilman miestä.
Häivytät sen elämästäsi vaikka se on ajoittain paikalla.
Veikkaan että miehellä on jokin addtiktio.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole varmaa, että olisin huolestunut vuorokauden sisään miehestä tai pennusta. Selityksensä on aivan omissa sfääreissään.
-ap
Jos omistaja jättää koiransa heitteille kyse on eläinsuojelurikoksesta.
Sun ois pitänyt ilmoittaa koira eläinsuojeluun eikä ottaa sitä hoiviisi.
Vierailija kirjoitti:
Miestä kiinnostaa nyt ostamansa käytetty auto. Ei kerro reissustansa mitään, eikä siitä, mitä edelliselle autolle kävi. Päätin, etten myöskään kysele.
Elukoista ja minusta hän ei myöskään kysynyt mitään.
Elelee nyt autonsa huumassa.
-ap
Oma asunto hakuun nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä uusavuttomien palstamammojen aloituksia.
Mitä tässä sun mielestä voi tehdä?
Näin! Tämä on kysymys, jota voi käyttää lastenkasvatuksessa, oppivat miettimään erilaisia ratkaisumalleja.
Tämän myöhäiskeski-ikäisen mieslapsen kohdalla taitaa olla jo myöhäistä.
Aikaisempi eläimen heitteillejättö olisi pitänyt olla sinulle jo täydellinen deal-breaker. Miksi jatkoit?
Vierailija kirjoitti:
Pisin aika, jonka on ollut pois kotoa on viikko. Epäselväksi jäi, että missä oli.
Kertoi joskus, että lähti livohkaan usein entisessä suhteessakin. Joku pakkomielle toimia juuri tällä tavalla hänellä kyllä on.
Ja hänen isänsäkin teki samoin perheelleen. Silloin, kun asui nuorena vanhempiensa huushollissa.
-ap
Eli tiedät nuo asiat. Miksi et itse nyt toimi?
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuten lähteä minäkin leikkimään piilosta. Siinä on vaan se, että en luota hänen hoitavan lemmikkejämme.
Muistinkin tapauksen, kun seurustelimme, mutta asuimme omissa talouksissa. Minulla oli avain hänen kotiinsa. Miehestä ei kuulunut mitään vuorokauteen. Soitin, niin kertoi vaan olevansa laivalla. Huono puoli oli se, että oli jättänyt pentukoiransa yksin selviämään kotiinsa. Kävin hakemassa pentupoloisen kotiini. Mies ei ollut kuulevinaankaan paheksumistani.
-ap
Miten ihmeessä olet tollasen itsekkään paskiaisen kanssa suhdetta edes yrittämässä
Saunan taakse tollanen
T mies
Mun on täysin mahdoton ymmärtää miten ihmiset jäävät moisiin suhteisiin. Toinen pitää aivan pilkkanaan ja halveksuu avoimesti, ja toinen roikkuu henkihieverissä kiinni ja sietää aivan mitä tahansa p as kaa tuutin täydeltä vuosi toisensa jälkeen. Samaa kastia kuin ne miehet, joista kerrottiin täällä aikanaan jossain ketjussa. Miehet jotka eksyttävät naisensa säännöllisesti esim. kauppareissuilla yms.
Mikä ihme saa ihmisen jäämään halvennettavaksi?
Kun eläimet on mukanani, ei minulla olisi huolta niitten hoidosta. Suunnittelen jo reissua!
-ap