Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katosi taas

Vierailija
19.07.2022 |

Hän lähtee melkoisen tiheään vuorokaudeksi tai useammaksi.
Ei koskaan kerro, missä on ollut.
En jaksa enää edes kysyä palatessaan kotiin. En soittele peräänkään enää.

Jäädessään valheesta kiinni, inttää tosissaan selvää asiaa toiseksi. Olen tuhat kertaa sanonut, että miksi valehtelet tehneesi jonkun asian, kun kysyn siitä, vaikka et ole tehnyt.
Onko tämä joku mt-ongelma, vai mikä saa toimimaan noin.

Kostaako mies ja saa kiksit siitä, että häippäsee pariksi päiväksi. En minä täällä itke hänen perään, mutta tympäisee tämä sama kuvio jatkuvasti.

Mitään asian selvittelyä palatessaan ei koskaan tapahdu. Myöhäiskeski-ikäinen on, mutta toiminta kuin teinikapinallisen.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä tollasta katselet. Muuttakaa ees erilleen niin miehellä välillä luvalla oma rauha.

Vierailija
22/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi katselet tuollaista touhua. Itse olisin päättänyt suhteen yhdestä katoamistempusta. Ei todellakaan huvita osallistua mihinkään kiukuttelevan uhmaikäisen lapsen piiloleikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa huumehörhöilyltä.

Vierailija
24/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa komealta jännämieheltä.

Vierailija
25/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on testannut toimintatapansa tehoja entiseen puolisoonsa, ja todennut ilmeisen toimivaksi tavaksi hiljentää kommentoimasta valeitaan.

-ap

Vierailija
26/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies tosiaan ratkoo asiat piiloleikeillä. Huvittaa ajoittain. Taitaa olla melko ymmällään siellä, missä onkaan nyt, kun en kysele peräänsä.

-ap

Vierailija
27/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten lähteä minäkin leikkimään piilosta. Siinä on vaan se, että en luota hänen hoitavan lemmikkejämme.

Muistinkin tapauksen, kun seurustelimme, mutta asuimme omissa talouksissa. Minulla oli avain hänen kotiinsa. Miehestä ei kuulunut mitään vuorokauteen. Soitin, niin kertoi vaan olevansa laivalla. Huono puoli oli se, että oli jättänyt pentukoiransa yksin selviämään kotiinsa. Kävin hakemassa pentupoloisen kotiini. Mies ei ollut kuulevinaankaan paheksumistani.

-ap

Vierailija
28/86 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää luettavaa. Vaikutat itse ihan järkevältä. Istuta nyt se miehesi ja itsesi keskustelemaan kunnolla ja jos ei mies lupaa muuttaa käytöstään, tee päätös ja lähde pois.

Ei kannata elämäänsä tuhlata ihmettelyyn ja odotukseen.

Vierailija
29/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ilmeisen vastuuntunnoton.

Vierailija
30/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tästä pennunhylkäämis tapauksesta mieheltä.

Hän selitti, että arvasi sen, että hoidan pennun, kun hän ei ole paikalla.

Mielestäni tällaiset hoitosopimukset pitää tehdä ennen reissuun lähtöä.

Pidän toimintaansa leväperäisenä.

Vierailija
31/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on 3 vaihtoehtoa.

1. Hyväksy että mies käyttäytyy suhteessa individualistisesti, eikä halua jakaa elämäänsä kanssasi kuin silloin, kun häntä huvittaa. Annat hänen elää kuin eläin. Hankalaa ja lapsellista, mutta ajan oloon opit itsekin nauttimaan vapaudesta ja sovittamaan oman lojaliteettisi (häntä kohtaan) samalle tasolle.

2. Koulutat häntä. Hän ei selvästi kunnioita pyyntöjäsi tai ymmärrä puhetta, joten ainoa tapa saada hänet käyttäytymään toisella tavalla on eläimiinkin sovellettava ehdollistaminen. Hyvästä käytöksestä palkitseminen ja huonosta rankaiseminen. Molemmat raskaita ja kalliita vaihtoehtoja, jälkimmäinen voi johtaa ikävään koston kierteeseen. Mutta nämä ovat ainoita keinoja vaikuttaa ihmiseen, joka ei ymmärrä puhetta.

3. Eroat ja etsit elämääsi parempaa sisältöä.

Vierailija
32/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole varmaa, että olisin huolestunut vuorokauden sisään miehestä tai pennusta. Selityksensä on aivan omissa sfääreissään.

-ap

Vierailija
33/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro?Näkemiin?

Vierailija
34/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on 3 vaihtoehtoa.

1. Hyväksy että mies käyttäytyy suhteessa individualistisesti, eikä halua jakaa elämäänsä kanssasi kuin silloin, kun häntä huvittaa. Annat hänen elää kuin eläin. Hankalaa ja lapsellista, mutta ajan oloon opit itsekin nauttimaan vapaudesta ja sovittamaan oman lojaliteettisi (häntä kohtaan) samalle tasolle.

2. Koulutat häntä. Hän ei selvästi kunnioita pyyntöjäsi tai ymmärrä puhetta, joten ainoa tapa saada hänet käyttäytymään toisella tavalla on eläimiinkin sovellettava ehdollistaminen. Hyvästä käytöksestä palkitseminen ja huonosta rankaiseminen. Molemmat raskaita ja kalliita vaihtoehtoja, jälkimmäinen voi johtaa ikävään koston kierteeseen. Mutta nämä ovat ainoita keinoja vaikuttaa ihmiseen, joka ei ymmärrä puhetta.

3. Eroat ja etsit elämääsi parempaa sisältöä.

Tämä kuulostaa hyvältä!

Ihanaa, että joku selventää tässä tilanteessa, miten voin toimia. Kiitos kommentistasi.

Vierailija
35/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu epäile että on hämärähommissa?

Vierailija
36/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikein ärsyttää tuo, joka luulee, että tiedän jotenkin vaikka kristallipallosta katsoen että mies jätti pentuparan kotiinsa. Aivan ällistyttävää. En asunut hänen kanssaan samassa taloudessa silloin. Selitys on tänään kuitenkin, että tiesi minun hoitavan pentunsa. Mistä hän sen tiesi?

Olen ilmeisen vastuuntunnollinen hänen mielestään.

Nöin ollen hän voi olla vaikka. Viikon reissuillaan. Ei huolta huollettavista.

Vierailija
37/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät elukat, hommaat uuden asunnon, estät numeron. Teet itse lopullisen katoamistempun hänelle.

Vierailija
38/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*näin ollen

Vierailija
39/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihsn se suurenmoinen opetus miehelle, kun keräisin elukat, ja lähtisin paikkaan, josta hän ei saa mitään tietoa.

Hyvä idea!

-ap

Vierailija
40/86 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*olishan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme