Voiko vieraita naisia noin vaan kadulla yms. pyytää treffeille?
Vai miten se pariutuminen nykyään tapahtuu? Jokuhan voi kokea tuon häirintänä, kun ollaan niin herkkiä joka asiasta?
Kommentit (233)
Mua kerran pyydettiin syömään/ kahville/ kaljalle. En lähtenyt ja olihan se vähän kiusallista. Tapahtui matkalla kauppaan ja tämä sama mies on usein hengailemassa rappunsa edessä. Saakelin inhottava yrittää väistellä sitä. Kauppaan satuttiin kerran samaan aikaan ja äijä mulkoili mua kuin halpaa makkaraa. Suosittelen kyllä tutustumaan muissa merkeissä ensin.
Voit pyytää random-naista kadulta treiffeille, jos haluat antaa itsestäsi limanuljaska-vaikutelman.
Moikka sulla on tosi kivannäkönen/söpö (tyyli? takki? koira? hiukset?) haluaisitko mahdollisesti lähteä mun kanssa kahville?
Siis mitä vidurallaa??? Miettikää oikeesti ku joku ukko kiertää kadulla suoltamassa tollasta scheissee jokaiselle naiselle? Kyllä siimä vaiheessa kannattais soittaa poliisit paikalle.
Moikka sulla on tosi kivannäkönen/söpö (tyyli? takki? koira? hiukset?) haluaisitko mahdollisesti lähteä mun kanssa kahville?
Kahvilassa lykkään sun mukiin mollyn ja illalla palottelen sut mun kylpyammeessa nam nam!!
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa voi (ei ole laitonta), mutta harva nainen pitää tällaisesta toiminnasta, ellet ole oikeasti selvästi kiinnostava naisen mielestä. Oman kokemukseni mukaan miehet taas yleensä lähestyvät naisia, jotka ovat heistä kiinnostavia ja erityisen kiihottavia sen sijaan, että valitsisivat jonkun oman tasoisensa.
Eli selvästi hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi pyytää, jos katsekontaktin perusteella lähestymiseen annetaan lupa naisen taholta. Silloinkin asiallisesti ja vaikka niin, että annat puhelinnumerosi hänelle sen sijaan, että alat kärttää hänen numeroaan.
Millainen on tämä katsekontakti, mikä naiselta tulee näissä tilanteissa? En ole koskaan kuullut kenenkään saavan tällaisia katsekontakteja, saatika, että mitään numeroita olisi vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi pyytää, jos katsekontaktin perusteella lähestymiseen annetaan lupa naisen taholta. Silloinkin asiallisesti ja vaikka niin, että annat puhelinnumerosi hänelle sen sijaan, että alat kärttää hänen numeroaan.
TÄMÄ! Numeron kärttäjät ovat ahdistavia. Usein haluavat vielä soittaa paikan päällä numeroon varmistaakseen, että annettu numero on oikea. Please, ei näin, miehet. Paljon kivempi naisen kannalta on, jos sinä annat numerosi ja nainen voi itse ajan kanssa arvoida, haluaako ottaa yhteyttä vai ei. Nuo tilanteet tulevat niin äkkiä että nainen saattaa tehdä hätiköidyn päätöksen numeron antamisesta.
M40V kirjoitti:
Katu on omituinen ja kiusallinen paikka kysellä treffeille. Toki tilanteen mukaan. Jos on aivan selvää silmäpeliä ja tilanne muutenkin asiallisesti sallii niin miksei voisi jututtaa ja kokeilla kepillä jäätä, mutta harvemmin on hyvä idea. Parempi tapa on lähestyä naisia siten, että he jo ennestään tietävät sinut. Ovat ehkä edes nähneet muutaman kerran ja mukavan juttelun jälkeen voi pyytää treffeille, jos tilanne vaikuttaa lupaavalta. Eikä kannata pettyä jos tulee kieltävä vastaus.
Se on kuitenkin jännä, miten naisen uskallus riittää yllättävän usein lähteä pikkukännissä baarissa vieraan miehen kanssa hänen luokseen, joskus jopa omaan kotiin. Kyllä silloin, kun mies on miesmallin tasoa, niin on ihan sama, missä lähestyy ja ketä.
Voi mutta ei sitten kannta kitistä miten naiset on nirsoja ja töykeitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vidurallaa??? Miettikää oikeesti ku joku ukko kiertää kadulla suoltamassa tollasta scheissee jokaiselle naiselle? Kyllä siimä vaiheessa kannattais soittaa poliisit paikalle.
Juuh ihmisille puhuminen on kyllä aina ollut epäilyttävää tänä päivänä se pitäs olla jo rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi ja pitääkin, Mä yritin ennen iskeä naisia menemällä halaamaan niitä kadulla, mutta pari tyttöä piti sitä jotenkin liian tuttavallisena tapana. Nyt meen vain rohkeesti juttelemaan. Aloita vaikka kysymällä, että missä nainen asuu, tai tykkääkö millasesta petitouhusta. Ja kysy et on vähintään 16v. Sit vaan treffailemaan. Rami 52v
Kiitti vinkeistä. Mä oon ennen tehnyt niin et oon katsonut vastaantulevia naisia syvälle silmiin ja jos nainen on vastannut katseeseen niin silloin he ovat halukkaita ja valmiit rakastumaan. En ole silti löytänyt tyttöystävää M40
Itse jouduin epämielyttävää tilanteeseen jo kevät talvella,jossain päin Suomea! Maskuton aktivitteetti kaikille.Jossa ryhmässä vaikka ulkoiltin kaiken ikäisiä peni porukka naisia miehiä.Vetäjät nuoria aikuisia.Niin samalla sunnalla missä itse asun,mies sieltä aktiviteetistä itseäni nuorempi 15-20v?Lyötäyty kotimatkalla seuraani. Yritti keittäisin kahvia ?Kohtelijaasti torjuin.Lopulta ahdistuin ja sanoin vain toiminta piste en koko kesänä tule,en jaksa.Tulen joskus syksyllä taas!Miksi en sanonut miehelle:Miksi et kutsu minua kahville kotiisi, missä vaimo on? Laskin en tule toiminta piste kuluksi vetäjiltä. Pitäisivät vaan höpinänä,kun mitään näyttöä ei ole. Hänki ovela eri ajat aktivitetissa ,kyseli samaa ,itse tarkistaentilassa ei kuulioita Sepä se!
Vierailija kirjoitti:
M40V kirjoitti:
Katu on omituinen ja kiusallinen paikka kysellä treffeille. Toki tilanteen mukaan. Jos on aivan selvää silmäpeliä ja tilanne muutenkin asiallisesti sallii niin miksei voisi jututtaa ja kokeilla kepillä jäätä, mutta harvemmin on hyvä idea. Parempi tapa on lähestyä naisia siten, että he jo ennestään tietävät sinut. Ovat ehkä edes nähneet muutaman kerran ja mukavan juttelun jälkeen voi pyytää treffeille, jos tilanne vaikuttaa lupaavalta. Eikä kannata pettyä jos tulee kieltävä vastaus.
Se on kuitenkin jännä, miten naisen uskallus riittää yllättävän usein lähteä pikkukännissä baarissa vieraan miehen kanssa hänen luokseen, joskus jopa omaan kotiin. Kyllä silloin, kun mies on miesmallin tasoa, niin on ihan sama, missä lähestyy ja ketä.
Kysy kavereilta tai äidiltäsi, mikä on katu.
Kysy kavereilta tai äidiltäsi, mikä on baari.
Keskustelkaa hetki näiden eroista.
Lisätehtävä: keskustelkaa siitä, saako jokainen ihminen valita, ketä toivoo seurustelukumppaniksi. Saako nainen? Saako mies? Saako muunsukupuolinen?
Kivaa keskusteluhetkeä Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
No ulkkikset tulee aina iloisena juttelemaan kuulumisia ja kysyy kahville/drinkille, miksei suomalainen mies voisi tehdä vastaavaa. Vastaus: suomalaisella miehellä ei riitä itsetunto, ja varsinkin jos saa pakit.
Minua miehet ovat lähestyneet paljon, näistä vain yksi on ollut ulkomaalainen.
Onko miehet tänä päivänä tosiaan niin au ti s teja, etteivät ymmärrä tuntemattomalta numeron kärttämisen kadulla olevan todella creepyä? Tutustumisen pitää tapahtua luonnollisesti ja luontevasti jossain sosiaalisessa yhteydessä, eikä niin, että joku hikineni n c e l täräyttää Alepan maitotiskillä, että alatko oleen. Älkää olko tollasia stalkereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40V kirjoitti:
Kysy kavereilta tai äidiltäsi, mikä on katu.
Kysy kavereilta tai äidiltäsi, mikä on baari.
Keskustelkaa hetki näiden eroista.
Lisätehtävä: keskustelkaa siitä, saako jokainen ihminen valita, ketä toivoo seurustelukumppaniksi. Saako nainen? Saako mies? Saako muunsukupuolinen?
Kivaa keskusteluhetkeä Sinulle!
Eli mies saa lähestyä kadulla silloin, kun tietää ulkonäkönsä universaaliksi ja kaikkia naisia miellyttäväksi? Ymmärsinkö oikein?
Auts.