Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vieraita naisia noin vaan kadulla yms. pyytää treffeille?

Vierailija
19.07.2022 |

Vai miten se pariutuminen nykyään tapahtuu? Jokuhan voi kokea tuon häirintänä, kun ollaan niin herkkiä joka asiasta?

Kommentit (233)

Vierailija
201/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tämä näköjään helpota koskaan tämä ymmärtämättömyyteni. mutta pari kertaa kadulla tullut vastaan mies joka hymyilee ja sanoo "Moi" mulle ja katsoo silmiin ja hymyilee. en tunne näitä miehiä millään tavalla.

ne tilanteet tulee niin nopeasti etten osaa sanoa mitään enkä ala perään huutelemaan MOOOOOIIIIII MOOOOII

vaan oikeasti jos mies haluaa jutella kanssani hänen täytyy aloittaa keskustelu ja pysäyttää minut puheellaan

siis: Hei, olet kävelemässä ja huomasin sut, sulla onkin tosi kiva meininki päällä siinä kun kävelet ( tai jotain :D) joten, ajattelin vaan kysäistä että olisitko kiinnostunut lähtemään kahville tuohon lähikuppilaan ja vaihtamaan ajatuksia kauniista säästä (  uniper katastroofista tai mistä vaan)

Kyllä kai mä lähtisin sitten. ja herrasmies tarjoaisi ne kahvit. siis pelkkä tavallinen kahvi. eikä tällainen toiminta ole muuta kuin tutustuminen uuteen ihmiseen eikä taustalla ole mikään seksitoiminnan lupaus vaan päivänvalossa tapahtuva jutustelu.

tulisipa joku kiva ja asiallinen mies pyytämään kahville. <3 ois niin kiva mennä ja jutustella kahvikupposen ääressä.

Just joo, ja täällä on vaan sata kertaa jo sanottu, ettei voi noin vain pyytää naista kahville 😁

SÄ pidät naisia yhtenä massana. Oikeasti 100 voi olla sitä mieltä, että ei voi, ja yksi tai useampikin sitä mieltä, että voi. Oma vika kun yleistät.

Joku nainen voi nauttia että sitä hakataan samalla kun 5 mustaa miestä nussii sitä.

Sopiiko että yleistetään kuitenkin ettei tuo ole lähtökohta?

Oma likainen ja nolo naisenalistamisfantasiasi ei tosiaan ole yleistettävissä - edes käänteisesti. 

Mitä enemmän jutellaan sitä enemmän etovat tyhmät i n k k e l i t paljastavat saamattomuutensa syyt.

Voin kysyä vaimoltani että haittaako jos yleistetään. Sinua siis haittaa?

Vierailija
202/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut treffiseuraa kadulta, kirjastosta, kaupasta, salilta, junasta, vaikka mistä. Myös pakkeja, toki, nehän kuuluu asiaan, mutta harvoin. Jos saa pakit niin silloin on tulkinnut naista väärin ja pahimmillaan tehnyt turhaan tilanteesta toiselle tai molemmille kiusallisen tai jopa ahdistavan. Eli homman juju on sellaisessa jutustelussa että voisit yhtä hyvin jutella kenen tahansa kanssa, sukupuoleen tai ikään katsomatta. Jos se lähtee sujumaan luontevasti niin varsinaisen treffipyynnön muodossa tai toisessa voi esittää sitten kun on ihan varma että toinen on sen verran utelias tai kiinnostunut että suostuu. Itsekritiikki on tässä kohtaa suotavaa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa jumalan lahja naisille. 

Ideaalitilanne on se että vaikka treffipyyntöä ei koskaan esittäisikään kun molemminpuolista kiinnostusta ei tunnu olevan niin kohtaamisesta (joka voi olla vain parin lauseenkin mittainen) jäisi joka tapauksessa molemmille hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyytäisit? Et tiedä niistä naisista mitään. Miksi kuvittelet pelkän ulkonäön perusteella että jonkun ihmisen kanssa olisi hauskaa? Kelpaako sinulle ihan kuka vaan; mielisairaat, eläinhörhöt, kaappijuopot, neuroottiset, huumorintajuttomat, pakkomielteiset siivoajat, syömishäiriöiset, pitkäaikaistyöttömät, naiset jotka hankkiutuvat heti raskaaksi suhteen alussa

On ihan hiton ärsyttäviä ja rasittavia ja tyhmiä naisia ja sanon tämän ihan naisena. Kannattaa tosiaan miettiä kehen sekaantuu.

Miehillä, jotka miettii pyytävänsä treffeille ulkonäön perusteella täysin tuntemattoman naisen, ei taida olla ihmistuntemusta ollenkaan. Nainen on joku objekti jolla ei ole persoonaa, pelastaja joka ratkoo jokaisen miehen ongelman. Kannattaisi valita tarkemmin ja katsoa ennemmin sitä luonnetta.

Kirjoititko tämän nyt ihan tosissasi? Ja koskeeeko tämä myös naisia? Eli jos näen jossain miehen, joka on ulkonäöltään mielestäni uskomattoman komea, siis ihan minun makuuni, niin minun ei pitäisi yrittää tutustua häneen, koska hänessä ei voi olla mitään muuta hyvää ulkonäkönsä lisäksi? Eli hänen edullisesta ulkomuodostaan voi heti jotenkin mystisesti päätellä, että mies ei ole tutustumisen arvoinen? Vai onko sinulla ideana se, että uusiin ihmisiin nyt ei vain ylipäätään kannata tutustua?

Sori, mutta mun logiikkani ei taivu ymmärtämään sun viestiä ollenkaan.

Vierailija
204/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyytäisit? Et tiedä niistä naisista mitään. Miksi kuvittelet pelkän ulkonäön perusteella että jonkun ihmisen kanssa olisi hauskaa? Kelpaako sinulle ihan kuka vaan; mielisairaat, eläinhörhöt, kaappijuopot, neuroottiset, huumorintajuttomat, pakkomielteiset siivoajat, syömishäiriöiset, pitkäaikaistyöttömät, naiset jotka hankkiutuvat heti raskaaksi suhteen alussa

On ihan hiton ärsyttäviä ja rasittavia ja tyhmiä naisia ja sanon tämän ihan naisena. Kannattaa tosiaan miettiä kehen sekaantuu.

Miehillä, jotka miettii pyytävänsä treffeille ulkonäön perusteella täysin tuntemattoman naisen, ei taida olla ihmistuntemusta ollenkaan. Nainen on joku objekti jolla ei ole persoonaa, pelastaja joka ratkoo jokaisen miehen ongelman. Kannattaisi valita tarkemmin ja katsoa ennemmin sitä luonnetta.

Kirjoititko tämän nyt ihan tosissasi? Ja koskeeeko tämä myös naisia? Eli jos näen jossain miehen, joka on ulkonäöltään mielestäni uskomattoman komea, siis ihan minun makuuni, niin minun ei pitäisi yrittää tutustua häneen, koska hänessä ei voi olla mitään muuta hyvää ulkonäkönsä lisäksi? Eli hänen edullisesta ulkomuodostaan voi heti jotenkin mystisesti päätellä, että mies ei ole tutustumisen arvoinen? Vai onko sinulla ideana se, että uusiin ihmisiin nyt ei vain ylipäätään kannata tutustua?

Joo itselleni jäi sekin osa tuossa vähän mysteeriksi että miten sitä luonnetta pääsee katsomaan tarkemmin muuten kuin vaikkapa pyytämällä treffeille että pääsee tutustumaan muuhunkin kuin ulkokuoreen.

Vierailija
205/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään naista, joka olisi lähtenyt jonkun tuntemattoman, kadulla tavatun miehen kanssa treffeille. Enkä tunne yhtään, joka tuollaisesta treffipyynnöstä ilahtuisi.

Katsele vähemmän pokauskouluttajien videoita. Ne ovat ihan sontaa ja naiset ovat maksettuja näyttelijöitä tai prostituoituja niissä videoissa.

Sen sijaan lähes kaikilla naisilla on kokemusta siitä, kun kännissä lähdetään tuntemattoman miehen mukaan baarista kotiin. En näe hirveän suurta logiikkaa tässä turvallisuuden kannalta... Varmasti selvinpäin kadulla lähestyvä mies, joka pyytää treffeille kahvilaan, on parempi vaihtoehto.

En ymmärrä logiikkaasi. Jos tapaan (kuten aikoinani monta kertaa tapasin) baarissa kiinnostavan miehen, jonka kanssa haluan seksiä, niin miten minulle on parempi jättää lähtemättä hänen kanssaan ja jäädä odottamaan, että mahdollisesti joskus minua lähestyy kadulla selvinpäin mies, joka pyytää treffeille kahvilaan?

Ei hyvänen aika. Olen eri vastaaja, mutta ihan oikeasti nyt. Kummassa on isompi mahdollisuus tulla vaikka raiskatuksi? Keskellä kirkasta päivää kahvilassa, jossa on lukuisia silminnäkijöitä vai yksityisasunnossa aamuyöstä kahdestaan miehen kanssa?

Mistä tuo raiskauksen pelko tuli? Kyse on siitä, kiinnostaako lähteä treffeille ventovieraan miehen kanssa. Jos hän kysyisi edes vain kahville, niin sekin olisi jo pienempi kynnys kuin lähteä treffeille. Mutta mikä on todennäköisyys, että kysyjällä olisi niin valloittava persoonallisuus, että mielenkiinto heräisi siinä silmänräpäyksessä?

Sen baarimiehen kanssa kemiat ovat jo kohdanneet; on juteltu, flirttailtu, vähän koskettukin jo. Molemmat tietävät, että toinen on kiinnostunut.

Tuossa edellä puhuttiin nimenomaan turvallisuudesta.

Mutta siis ihan muutenkin, jos tapaat baarissa ennestään tuntemattoman miehen ja tutustut siihen baari-illan aikana, niin eroaako se jotenkin radikaalisti siitä, että tapaat kaupungilla ennestään tuntemattoman miehen ja tutustut häneen siinä kahvikupposen äärellä? Mikä siinä on erona?

Onko olennainen ero se, että baarissa alkoholi avittaa tutustumista? Että se jotenkin epäilyttää ja  pelottaa, että ihan selvin päin pitäisi tutustua uuteen ihmiseen? Vai mikä?

Se ero on siinä, että minä tutustun siihen baarimieheen siellä baarissa, jossa valmiiksi olen. Ihan yhtä lailla voisin tutustua siihen kahvimieheen, jos olisin jo kahvilla ja esimerkiksi istuisimme vierekkäisissä pöydissä ja meillä alkaisi juttu jostakin.

Se on aivan eri asia kuin lähteä jonkun kanssa kahville. Saati, jos hän pyytää treffeille. Kun olen valmiiksi kahvilassa (tai baarissa), voin sanoa ihan koska tahansa, että kiitos seurasta, ja lähteä pois/siirtyä toiseen paikkaan/jonkun muun seuraan. Jos olen lähtenyt jonkun kanssa kahville, minun odotetaan seurustelevan hänen kanssaan sen kahvikupillisen ajan.

Ok. Tällaisen välittömän ja mutkattoman ihmisen mielestä tuo vaikuttaa ihan hirveän monimutkaiselta ja hankalalta tavalta suhtautua, vähän keinotekoiseltakin ehkä. Mutta kukin tyylillään. :)

Niin, ja en ole koskaan vielä tavannut niin vastenmielistä ihmistä, etten yhden kahvikupillisen ajan kestäisi hänen seuraansa.

Vierailija
206/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi! :)

Ois siistiä.

Muutat kyllä nopeasti mielipiteesi, jos se lähestyjä onkin ihan kauhea.

No entä jossei ookkaan ihan kauhea? Miten te ootte melkeen kaikki palstanaiset noin pelokkaita ja näette kaikissa vaan pahimman mahdollisen lopputuloksen. Tässä on kuitenkin kyse julkisesta paikasta, ei siellä ole mitään vaaraa.

Miksiköhän? Voisiko olla, että elämä on opettanut? Ja muiden naisten elämä? Joku stalkkaava ja hankalaksi käyvä mies on kyllä viimeinen juttu, jota kukaan haluaa elämäänsä.

Vierailija
207/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi edes baareissa yhtäkkiä lähestyminen vaan jotenkin pitää ujuttautua mukaan juttelun ohessa.  Tai noh naisille kyllä toimii sekin kuten kaikki muutkin kompelot lähestymistavat.

Minulle toimi, mies tuli tarjoamaan drinkkiä ja siitä se lähti. Oli mielestäni reipas ja mukava mies, osasi keskustella ja oli mukavaa seuraa. En lähtenyt kotiinsa kuitenkaan jatkoille.

Vierailija
208/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itselleni jäi sekin osa tuossa vähän mysteeriksi että miten sitä luonnetta pääsee katsomaan tarkemmin muuten kuin vaikkapa pyytämällä treffeille että pääsee tutustumaan muuhunkin kuin ulkokuoreen.

Semmoinen mielenkiintonen asia kuin jutteleminen. Sitä harrastaa monet ihmiset ihan joka päivä. Sitten ei itsekään istu jossain treffeillä jonkun ääliön kanssa kun koittaa ensin siitä luonteesta jotain selvittää.

Vierailija
209/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Esim:

- Moikka sulla on tosi kivannäkönen/söpö (tyyli? takki? koira? hiukset?) haluaisitko mahdollisesti lähteä mun kanssa kahville?

- Öö kiitos, mut mä oon varattu.

- Okei, hyvää päivänjatkoa! (iloisesti)

- Kiitos samoin!

Toi ei ole liian tungettelevaa ja monet varmaan vastaa automaattisesti että ovat varattuja. Pidä iloinen asenne, älä jää roikkumaan ja poistu jos saat kieltävän vastauksen. Näillä on ok.

Muista että jos samassa paikassa kysyt monelta sana kiirii ja leimaannut kyselijäksi.

Olen itse pari kertaa kokeillut lähes tähän tyyliin. Treffipyyntöä ei kannata toki pist'' heti ekaan lauseeseen, mutta jos juttu vaikka luistaa sen parikin minuuttia, joku ehdotus kahville lähtemisestä on mielestäni ihan luonnollinen. Kyllä sen jo tuossa vaiheessa huomaa, pyrkiikö nainen tilanteesta vain pois tai juttu ei muuten luista. Ei se tietty mikään takuu ole myöntyvästä vastauksesta, vaikka juttu luistaisikin. Mielestäni sellainen vanhanaikainen kohteliaisuus ja hienovaraisuus on tärkeintä kun lähestytään näin perinteisellä tavalla.

Vierailija
210/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa pyytää kahville. Olen sinkkunainen. Mutta kannattaa käyttää jotain "Hei nyt kiinnitit huomioni sen verran paljon, että pakko kysyä kuka olet jne." repliikillä, ettei ihan liian creepyä ole.

Vierailija
211/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi pyytää, jos katsekontaktin perusteella lähestymiseen annetaan lupa naisen taholta. Silloinkin asiallisesti ja vaikka niin, että annat puhelinnumerosi hänelle sen sijaan, että alat kärttää hänen numeroaan.  

TÄMÄ! Numeron kärttäjät ovat ahdistavia. Usein haluavat vielä soittaa paikan päällä numeroon varmistaakseen, että annettu numero on oikea. Please, ei näin, miehet. Paljon kivempi naisen kannalta on, jos sinä annat numerosi ja nainen voi itse ajan kanssa arvoida, haluaako ottaa yhteyttä vai ei. Nuo tilanteet tulevat niin äkkiä että nainen saattaa tehdä hätiköidyn päätöksen numeron antamisesta.

Olen suhtautunut tällaisiin ideoihin kadulla lähestymisistä pääsääntöisesti kielteisesti monestakin syystä - ensinnäkään itse en kiinnostu kenestäkään vain siksi, että hnä sattui pitämään ulkonäöstäni, ja toisaalta jos kävelen kadulla, olen yleensä menossa jonnekin, eikä siinä olisi useinkaan edes aikaa poiketa kahville jonkun randomin kanssa. Ja numeroani en todellakaan tykkää jaella kenellekään. Mutta ehkä nyt someaikana, jos mies välttämättä haluaa tehdä noin, antaisi oman numeronsa NIMEN KANSSA. Onnistumisen todennäköisyys on silti pieni, mutta jos googlaamalla mies vaikuttaisi olevan ok ja edes jossain määrin kiinnostava, ja jos hänen ulkonäkönsä miellyttää, voi EHKÄ olla PIENI mahdollisuus, että ottaisin yhteyttä. Toki se edellyttää, että olisin silloin sinkku ja kiinnostunut deittailusta.

Itseäni ei sinänsä haittaa, jos minusta viehätytään ulkonäön perusteella, mutta sitten pitää hyväksyä se, että täysin tuntemattoman kohdalla myös oman mielenkiintoni ratkaisee miehen ulkonäkö. Tuosta on silti pitkä matka suhteeseen, koska etsin kuitenkin ihmistä, joka tuntuu hauskalta, fiksulta ja samanhenkiseltä, eli pelkkä ulkonäkö ei riitä ensihetkiä pitemmälle.

Voi että, ihan ihmetyttää, miten ennen vanhaan ihmiset uskalsivat tutustua toinen toisiinsa, kun ei voinut etukäteen googlettaa tyyppiä. Onhan nyt jokainen toki lähtökohtaisesti jotenkin epäilyttävä. :D

Pointtini ei ehkä ollut niinkään, että kaikki ovat epäilyttäviä. Ilmaisin itseäni varmaan vähän huonosti. Googlaamalla toisesta voi saada jotain infoa, jolloin tämä ei ole enää vain joku random, josta ei tiedä mitään. Jos googlaamalla huomaa, että on jotain yhteistäkin toisen kanssa, ja jos toinen vaikuttaa fiksulta ja normaalilta, on HIUKAN isompi todennäköisyys, että kiinnostus voisi herätä, kuin jos tämä oli vain joku random, joka kyseli kahville.

Sinne kahville mennään nimenomaan selvittämään, onko mitään yhteistä ja voisiko kiinnostus edetä pidemmälle. Jonkun mielestä se on hauskempaa kuin saman asian tinderöinti, googlettaminen tai somestalkkerointi, jotka tuskin antavat edes kovin tarkkaa tietoa asiasta.

Vierailija
212/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella voi pyytää. Hinta yleensä 250 egee/tunti, thaikut satasen halvempia.

Vierailija
213/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen sen verran järkevä, etten uskaltaisi lähteä ihan ventovieraan ukkelin kanssa treffeille ilman että ollaan vähän jutusteltu ensin. Ihan samalla tavalla deittimarkkinoillakin ensin lähtee juttu lentämään jos on lähteäkseen, sen jälkeen vasta tavataan. Mutta kyllä mun kanssa saa jutella niitä näitä vaikka bussipysäkillä. Mutta ei heti ekaksi, että "moi, lähdetkö treffeille", ennen kuin ollaan edes juteltu mitään niitä näitä.

Juuri sillä tavalla ne murhat yleensä tapahtuu, että joku hyväuskoinen tai usein maksullinen nainen saadaan lähtemään ventovieraan mukaan.

Vierailija
214/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyytää treffeille, ei se ota jos ei annakaan. Joissakin tapauksissa on ehkä hyvä pitää kypärää päässä ja kännykässä 112 esivalittuna. Ei sitä tiedä, jos siellä nurkan takana onkin neidin poikaystävä kuuntelemassa tai nainen itse, syystä tai toisesta, pitää ehdotustasi julkeana.

Vierailija
215/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole koskaan tehnyt mieli treffeille lähteä kadulta kyselijän kanssa. Ylipäänsä ensin kannattaa aloittaa keskustelu ihmisen kanssa, ennenkuin pyytää treffeille. Esimerkiksi kerran olin lenkillä, ja eräs nuori mies juoksi rinnalleni ja alkoi juttelemaan. Oltiin oltu sitä ennen samaan aikaa ulkosalilla. Ei hän minua treffeille pyytänyt, vaan alkoi juttelemaan niitä näitä. Se on sellainen taitolaji lähestyä ihmisiä ns. oikein.

Vierailija
216/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi pyytää, jos katsekontaktin perusteella lähestymiseen annetaan lupa naisen taholta. Silloinkin asiallisesti ja vaikka niin, että annat puhelinnumerosi hänelle sen sijaan, että alat kärttää hänen numeroaan.  

TÄMÄ! Numeron kärttäjät ovat ahdistavia. Usein haluavat vielä soittaa paikan päällä numeroon varmistaakseen, että annettu numero on oikea. Please, ei näin, miehet. Paljon kivempi naisen kannalta on, jos sinä annat numerosi ja nainen voi itse ajan kanssa arvoida, haluaako ottaa yhteyttä vai ei. Nuo tilanteet tulevat niin äkkiä että nainen saattaa tehdä hätiköidyn päätöksen numeron antamisesta.

Olen suhtautunut tällaisiin ideoihin kadulla lähestymisistä pääsääntöisesti kielteisesti monestakin syystä - ensinnäkään itse en kiinnostu kenestäkään vain siksi, että hnä sattui pitämään ulkonäöstäni, ja toisaalta jos kävelen kadulla, olen yleensä menossa jonnekin, eikä siinä olisi useinkaan edes aikaa poiketa kahville jonkun randomin kanssa. Ja numeroani en todellakaan tykkää jaella kenellekään. Mutta ehkä nyt someaikana, jos mies välttämättä haluaa tehdä noin, antaisi oman numeronsa NIMEN KANSSA. Onnistumisen todennäköisyys on silti pieni, mutta jos googlaamalla mies vaikuttaisi olevan ok ja edes jossain määrin kiinnostava, ja jos hänen ulkonäkönsä miellyttää, voi EHKÄ olla PIENI mahdollisuus, että ottaisin yhteyttä. Toki se edellyttää, että olisin silloin sinkku ja kiinnostunut deittailusta.

Itseäni ei sinänsä haittaa, jos minusta viehätytään ulkonäön perusteella, mutta sitten pitää hyväksyä se, että täysin tuntemattoman kohdalla myös oman mielenkiintoni ratkaisee miehen ulkonäkö. Tuosta on silti pitkä matka suhteeseen, koska etsin kuitenkin ihmistä, joka tuntuu hauskalta, fiksulta ja samanhenkiseltä, eli pelkkä ulkonäkö ei riitä ensihetkiä pitemmälle.

Voi että, ihan ihmetyttää, miten ennen vanhaan ihmiset uskalsivat tutustua toinen toisiinsa, kun ei voinut etukäteen googlettaa tyyppiä. Onhan nyt jokainen toki lähtökohtaisesti jotenkin epäilyttävä. :D

Pointtini ei ehkä ollut niinkään, että kaikki ovat epäilyttäviä. Ilmaisin itseäni varmaan vähän huonosti. Googlaamalla toisesta voi saada jotain infoa, jolloin tämä ei ole enää vain joku random, josta ei tiedä mitään. Jos googlaamalla huomaa, että on jotain yhteistäkin toisen kanssa, ja jos toinen vaikuttaa fiksulta ja normaalilta, on HIUKAN isompi todennäköisyys, että kiinnostus voisi herätä, kuin jos tämä oli vain joku random, joka kyseli kahville.

Sinne kahville mennään nimenomaan selvittämään, onko mitään yhteistä ja voisiko kiinnostus edetä pidemmälle. Jonkun mielestä se on hauskempaa kuin saman asian tinderöinti, googlettaminen tai somestalkkerointi, jotka tuskin antavat edes kovin tarkkaa tietoa asiasta.

Nuo googlettajat ja somestalkkerit ne vasta creepyjä onkin, hyi hitto.

Vierailija
217/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin tinder-treffeillä ihn ok tuntuisen miehen kanssa. Kotona sitten googlasin tyypin, kun mietin kannattaako lähteä uusille treffeille. Löytyi sen verran homofobista ja antifeminististä ja muutenkin näkökulmastani suvaitsematonta juttua facebookistaan, että oli selvä että suhdetta hänen kanssaan en halua kirveelläkään. Mitä aiemmin tietää yhteensovittamattomista arvoristiriidoista yms. sen parempi.   

Vierailija
218/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona.ei onneksi ole tullut vastaan juttelemaan teitä negatiivisia ihmisiä vaikka Keravalla asunkin ja viihdyn keskutan alueella ulkonaoaljon näin kesällä. Tuntemattomat tulee kyllä juttelee kun istuu puistossa tai aurinkomäellä nurtsilla 😁

Vierailija
219/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m34 kirjoitti:

Voi. En ole ite pyytänyt tai mennyt. Itteä on pyydetty kotiin tai kahville ku oon ensin kysyn saako koiraa silittää ja sit jutellu eläimistä. Ei edes ole tarkotus tai ajatuksena tollanen mut tykkään eläimistä ylipäätänsä. Siinä sulle myös vinkki miten lähestyä ulkona naisia tai miehiä en kato sukupuolta jos on kivan näkönen koira tai kissa mukana.

"Voiko koiraa silittää" Ihan kuin joku taapero. Jos sut on tämän jälkeen pyydetty kahville niin varmaan siksi että on haluttu tarkistaa, onko sulla kaikki ok tai oletko kenties jostain laitoksesta hukassa.

Öö, vastauksesi taisi olla Provo mutta silti tartun siihen.

Aina, aina pitää pyytää lupa jos aikoo silittää toisen koiraa. Meidän koira ainakin pelkää lapsia ja voi pelätessään näykätä tai puraista lasta jos lapsi tulee vauhdilla ja yllättäen "silittämään".

Aina pitää kysyä lupa saako morjestaa koiraa, oli itsellä koira tai ei (käsittämättömän moni tulee heti koiran iholle ja ovat ihmeissään jos koira ärähtää). Samoin yllättävän moni pyöräilee, juoksee tai kävelee melkein koiran päältä tai ihan vierestä eikä väistä yhtään... Kannattaisi ehkä huomioida, että koira voi liikkua kuin lapsi, eli sännätä yhtäkkiä äkkiarvaamatta kävelytien puolelta toiselle..

Jos piskisi käy kiinni koipeeni, lopetan sen metsästyspuukolla siihen paikkaan. Aina olen aseistautunut, kun julkisilla paikoilla liikun. Eli hurtat kunnolla remmiin, etteivät pääse tavan kansaa kiusaamaan. Mutta ei eksytä aiheesta, eli saisiko vielä niitä lähestymisvinkkejä. Alkaa pikkuhiljaa sapettamaan neuvojen kehnous. Ryhtiä nyt kasuaarit.

juuri sun kaltaisten miesten takia naiset välttelee kaikkia miehiä

Jep. Hyvä muistutus, miten vaarallista ulkona on kulkea. Mistä sitä pippurisumutetta saikaan ostettua?

Vierailija
220/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen mielenkiintonen asia kuin jutteleminen. Sitä harrastaa monet ihmiset ihan joka päivä. Sitten ei itsekään istu jossain treffeillä jonkun ääliön kanssa kun koittaa ensin siitä luonteesta jotain selvittää.

Tämä. Kohtelias tervehtiminen, itsensä esittely ja luontevan tuntuinen juttelu todennäköisesti madaltaa kynnystä lähteä treffeille, vaikkei toinen olisi alunperin ollut erityisen kiinnostunut. Tilannetaju (tai sen puute) ja ensivaikutelma kertoo ihmisestä jo paljon.