Italialainen muotijohtaja myi mulle tänään parkkipaikalla väkisin yhden takin
Sillä oli mukanaan kolme hienoa takkia ja ne olivat olleet jossain messuilla. Yksi takeista oli esim. Armani. En jaksanut pistää sille hanttiin, niin ostin sitten yhden niistä takeista. Halvalla sain ja takki on hieno, mutta ostin kyllä pelkästään sen takia, että pääsin hänestä eroon. Valentino-muotifirman edustaja oli. Se puhetulva oli jotain niin älytöntä.. Ihan Suomessa tapahtui.
Kommentit (31)
Vieläkö tuo huijari pyörii parkkipaikoilla?
Minulle yritettiin kaupitella hienoa kattilasarjaa huippumerkkiä, tosi halvalla, koska messuilla ollut kyseisen firman edustaja ei saanut kaikkia messukattiloita- ja pannuja enää autoonsa. Oli pakko siinä parkkiksella luovuttaa ja tarjota todella ällistyttävään hintaan niitä.
Tämä vaan puhui täysin italialaisella aksentilla. Sujuvaa englantia sinänsä.
Takki on oikeasti erittäin hieno, enkä siitä paljon mitään kyllä maksanut.
Saattoihan tuo huijarikin olla, mutta oli sitten tullut jostain kaukaa. Oli itse pukeutunut johonkin räätälipukuun ja ajoi ihan tuliterällä autolla.
Hai mie oon italialaine muotijohtaja ostaos sie miult silkkitakki.
Itse sanoin että takit eivät kiinosta mutta voisin maksaa tämän Herran seurasta 500 euroa sisältäen anaaliseksin.Ei sopinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut romani. Täysin erilainen ulkonäkö.
Takkihuijari se oli sittenkin. Varokaa näitä! Terv. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se huijasi jos sait ostamasi ja maksamasi takin?
Et voi olla tosissasi!! Toivottavasti on provo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaan puhui täysin italialaisella aksentilla. Sujuvaa englantia sinänsä.
Takki on oikeasti erittäin hieno, enkä siitä paljon mitään kyllä maksanut.
Saattoihan tuo huijarikin olla, mutta oli sitten tullut jostain kaukaa. Oli itse pukeutunut johonkin räätälipukuun ja ajoi ihan tuliterällä autolla.
Onko se kaveri vielä hengissä, taisin tavata saman joskus 90-luvun alkupuolella Helsingin seudulla useampaan kertaan parkkipaikoilla. Kaverilla on näköjään iso varasto, jos vielä myy samoja takkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se huijasi jos sait ostamasi ja maksamasi takin?
No se takki oli varmaan Arnami eikä Armani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut romani. Täysin erilainen ulkonäkö.
Takki ei ole aito ja myyjäkään ei ollut italialainen, ilmeisesti albanialainen. Heitä liikkuu.
Kerran tiensivussa pari miestä pysäytti mut ja pyysivät 20e bensaan. Mitään muuta heillä ei ollut antaa vastineeksi kuin järjettömän iso kultasormus. Ja toki tein hyvät kaupat! Eiku
Ruotsissa myyvät "nahkatakkeja" väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tiensivussa pari miestä pysäytti mut ja pyysivät 20e bensaan. Mitään muuta heillä ei ollut antaa vastineeksi kuin järjettömän iso kultasormus. Ja toki tein hyvät kaupat! Eiku
NIIN. Itselläkin romanialainen kultasormus jonka eräs nainen varasti . Ha-haaa.
Nyt sait hyvää halvalla.
t:Kateellinen
Menit sitten maailman vanhimpaan kuśetukseen