Olen chattaillyt miehen kanssa muutaman päivän
ja nyt olisi tulossa hakemaan minua ja lapsia kylään, uskallanko lähteä?
Kommentit (42)
Ehdotan kans että tapaatte ensin kahdestaan yleisellä paikalla. Miksi haluat heti esitellä mies lapsille?
Huomenna saa lukea lööpeistä teidän treffien lopputuloksen
Tavatkaa ensin jossain kahvilassa tai muualla julkisella paikalla. Ja senkin jälkeen harkitsisin vakavasti lähtöä, jos mies asuu jossain korvessa.
Joka loman ja pyhän lasten kanssa yksin kotona mutta ota järki käteen... Toi mies ei voi olla terve.
mutta SILTI ei koskaan pidä tavata muuten kuin julkisella paikalla. Koskaan ei kuitenkaan voi tietää. Sovi treffit vaikka huomenna päivällä jonnekin mäkkäriin tms., jossa lapset voivat touhuta keskenään, jos et saa lapsenvahtia.
niin olisin pikkuisen varuillani, varmuuden vuoksi.
Etkö ole yhtään mukana maailman menossa, kaivaudu esiin pumpuleistasi ja avaa silmät!
kuulostaa omituiselta, jos noin innokkaasti on tulossa hakemaan... hälytyskellot soi! Ja miksi tähän aikaan illasta??? Mitä suunnitelmia miehellä on illaksi?
toisella kerralla laitoin punaista luuria ja viestin:soitan kohta.. ja hän vastas ok. tuntuu vaan kurjalta että toinen ajaa tunnin tänne ja ihan vaan turhaan sen takia että mua pelottaa. ap
Sun olisi kannattanut miettiä tarkemmin, mutta myöhäistähän se on itkeä kun maito on maassa. No, nyt joko sanot asianlaidan niinkuin se on, tai keksit hyvän tekosyyn, kuten esim. että lapsi sairastui (äkillinen kuume) ja jouduitte lähtemään terveyskeskuksessa, tai että tuli oksennustauti etkä nyt lähde minnekään tai halua, että kukaan tulee kylään. Suosittelen tätä tekosyyjuttua sen takia, että sellaistahan se elämä on lapsien kanssa: ei helppoa aina, ja muutoksia tulee. Jos mies tajuaa sen suuttumatta, niin sitten hän ehkä voisi ollakin potentiaalista ainesta.
TÄHÄN aikaan tulis hakemaan sua JA lapsia?
Mahtaa olla todella epätoivoinen tapaus.
aikasemmin puhelimessa, no, kuitenkin, nyt laitoin lapset nukkumaan, ovat jo isoja tyttöjä.. enkä tiedä pitäiskö vastata sille miehelle vai ei.. toisaalta, jos lapset kohta nukhtaa voisin käydä parkkiksella katsasamassa? ap
Kuulostaava pelottavalta tyypiltä.
Luota ehdottomasti omaan intuitioon tässä asiassa. Keksi nyt vain hyvä tekosyy, mitä tahansa. Kaverillasi on ollut vesivahinko, joutuivat tulemaan teille koko konkkaronkka (ja jos nyt NIIN hullu olet että sinne parkkipaikalle menet, niin sano tää tekosyyksi, että tietää että joku on paikalla teillä ja tietää, missä olet.)
mutta kuitenkin joku peräkammarin ruma poika, voi kun noi mukelot nukahtais niin menisin tosiaan katsomaan.. ap
Ihan psyko tyyppi! Sanoin, etten halua tavata, ja kierteli ja kaarteli tuntikausia talon ulkopuolella ja soitteli vastaajan täyteen törkyviestejä.
jos mä nopsaan vaan käyn, tai luulen kyllä että se on kääntynyt jo takas kotiinsa kun en soittanu takas vaikka lupasin. ap
Ihan tosi, tämä on nettideittailun sääntö numero 1. Vaikka miten luotettavalta mies vaikuttaisi.