Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian kova jännitys ihastuksen seurassa

Vierailija
19.07.2022 |

Miten tästä liian kovasta jännityksestä pääsisi eroon? Vaikea katsoa silmiin, ääni meinaa väristä ja kädet täristä, punastuttaa.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika pieni rinta, mutta takamus on leveämpi, joten olen ihastunut yhteen söpöön poikaan, joka kesätöissä leikkasi nurmikkoa. Hän on lukiossa ylemmällä luokalla kuin minä ja tässä vähän kesällä stalkkasin häntä, kun oli aikaa ja hän leikkasi nurmikkoa puistossa. Niin aina kun kuljin hänen ohi ja hän tervehti minua, niin tuntui kuin pissa tulisi housuun! 

Mutta ajattelin vielä rohkaistua ja pyytää häntä syömään jäätelöä kanssani, vaikka maitotuotteet ei oikein sovi minulle. Kuulostaako teistä hyvälle idealle, kun olen vielä vähän kokematon poikien kanssa?

Kotiin kasvamaan siitä provo-olmi!

Vierailija
82/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helpottanut edes iän kanssa. Aivan he*vettiä, kun pariutumisyritykset kaatuvat tähän. Siinä ei ole mitään söpöä.

N40

Nainen, jos täristää ja jännittää niin mies nappaa vaan naisen syliin ja pitää siinä jonkin aikaa. Se helpottaa siinä. Sitten voi olla normaalisti.

T: Mies joka on näin tehnyt.

Oletpa ihana.

Vierailija
84/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu jatkukoon...

Vierailija
85/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit muutaman kerran tämän takia. Punastelu, änkytys ja muut ahdistusoireet olivat tyypille liikaa. Ei ole millään tavalla hauskaa tai suloista. Pieni ujous on suloista. Yllä mainitut asiat ei.

Vierailija
86/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jännittäjät haluatte että teidät kohdataan? Kun toista jännittää paljon, tekee tietenkin mieli antaa tilaa, mutta silloin tulee olo, että on välinpitämätön. 

Vierailija
87/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet sen alasti

Vierailija
88/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jännittäjät haluatte että teidät kohdataan? Kun toista jännittää paljon, tekee tietenkin mieli antaa tilaa, mutta silloin tulee olo, että on välinpitämätön. 

Mun mielestä paras on kun vain jatkaa keskustelua normaalisti ja ei tee asiasta mitään numeroa.

Ei auta yhtään jos toisen jännityksestä alkaa kysymään kun se jännittäjä tietää jo itsekin jännittävänsä.

Mua harmittaa usein se kun huomaan toisesta henkilöstä sen kiusaantumisen tai ihmettelevän ilmeen.

Vierailija
89/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiusaantunut ilme on pahin!

Miehet taitavat tykätä itsevarmoista naisista pääosin...

Vierailija
90/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona jännittäjämiehenä tykkään kyllä samanlaisista kuin mitä olen itsekin, ongelma taitaa tulla siinä että naiset itse viehättyvät kovista itsevarmoista assertiivisista johtajapersoonista.

Vierailija
91/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama nykii, luule et vinkkaat silmää. 😁

Vierailija
92/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauttaaltaan käyt vapisemaan, lauletaan laulussa.

Vierailija
93/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona jännittäjämiehenä tykkään kyllä samanlaisista kuin mitä olen itsekin, ongelma taitaa tulla siinä että naiset itse viehättyvät kovista itsevarmoista assertiivisista johtajapersoonista.

Ei suinkaan. Ujot miehet on kaikkein ihanimpia. 

Vierailija
94/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittääkö teitä joskus niin paljon, että täytyy yksinkertaisesti karata paikalta?

Vierailija
95/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus jännittänyt niinkin paljon. Valitettavasti.

Vierailija
96/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pieni ujous miehessä on oikeinkin suloista.

Vierailija
97/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpsis. Naisethan sitä itsevarmuutta miehessä arvostavat. Pienikin heikkouden osoitus mieheltä on turn-off.

Vierailija
98/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläpä höpötä. Monet naiset tykästyvät ujoihin ja rauhallisiin miehiin.

Vierailija
99/126 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kaivatun kanssa melkein näin.

Vierailija
100/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ei helpota edes iän myötä.

N45

Ei niin, sen takia minäkään en ole koskaan päässyt vakavaan suhteeseen ihastuksieni kanssa kun jännitysoireet oli niin järkyttävän kovia, että oli pakko lähteä vain karkuun aina kun joku ihastus yritti lähestyä.

N52

Hirveää. Itse ajattelin mennä lääkäriin tämän vuoksi. Minulla on muutenkin muidenkinlaisten sosiaalisten tilanteiden pelkoa. En ainakaan halua päätyä ikisinkuksi, tai siis olla tässä tilanteessa loppuelämää. Yrititkö sinä koskaan hakea apua asiaan? Itse olen tähän mennessä saanut vain beetasalpaajia. Eivät auta tarpeeksi. Toivon psykoterapiaa seuraavaksi.

Yritin hakea apua, söin propraaleja, mutta ei ne auttaneet yhtään, kävin myös terapiassa, mutta ei siitäkään ollut mitään apua ja aloin tärisemään sielläkin kun aloin puhumaan ihastuksestani. Mielialalääkkeitä meinasivat määrätä ja määräsikin, mutta en halunnut syödä niitä kun psykiatri sanoi, että ne turruttaa tunteita, enkä zompikaan halunnut olla. Kaikki menee minulla hyvin, kunhan en vaan ihastu kehenkään.

Elämäni suurimman rakkauteni menetin kun hän oli tulossa kysymään minulta, mitä minulle kuuluu. Vastasin hänelle, että ei mitään ja lähes juoksin pois ja siihen hän jäi hölmönä seisomaan. Toinen vaihtoehto minulle olisi ollut pyörtyä siihen paikkaan. Tämän jälkeen hän ei suostunut edes tervehtimään minua. 😄 Harmi vaan, sillä olin kuullut, että hän oli tosi rakastunut minuun ennen tätä episodia kuulemma. Siitä on jo 30 vuotta aikaa ja hän on nyt jo kuollutkin. Itkin silmät päästäni kun kuulin tämän suru-uutisen.

N52

Voi ei

Oletko kuullut kiintymyssuhdeteoriasta? Itse sain paljon selkoa käytökseeni siitä. Tosin ei se käytännön tasolla paljoa helpottanut.