Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian kova jännitys ihastuksen seurassa

Vierailija
19.07.2022 |

Miten tästä liian kovasta jännityksestä pääsisi eroon? Vaikea katsoa silmiin, ääni meinaa väristä ja kädet täristä, punastuttaa.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla oli nuorena. Tutustuminen auttaa... ja ikääntyminen.

Monen mielestä punastuminen on ihan söpöä💕

Tsemppiä

N61

Vaikea uskoa että sellaista jännitystä kukaan osaisi pitää söpönä. :( ap

Jos olet nainen niin kyllä voi! Tuohan KEHUU miestä. Anna palaa!

Vierailija
42/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä liian kovasta jännityksestä pääsisi eroon? Vaikea katsoa silmiin, ääni meinaa väristä ja kädet täristä, punastuttaa

Mikä sua siinä jännittää? Onko se mies liian komea/rikas vai mikä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on elämän suola. Älä himmaile vaan anna palaa 

Vierailija
44/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voi sanoa, että jännityksen näyttämisessä ei ole mitään pahaa. Mä olisin ainakin imarreltu, että saisin tuollaisia tunteita toisessa aikaan. Jos se mies on yhtään vaivan arvoinen, niin se kyllä ymmärtää ja osaa suhtautua siihen oikein.

Vierailija
45/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla oli nuorena. Tutustuminen auttaa... ja ikääntyminen.

Monen mielestä punastuminen on ihan söpöä💕

Tsemppiä

N61

Vaikea uskoa että sellaista jännitystä kukaan osaisi pitää söpönä. :( ap

Jos olet nainen niin kyllä voi! Tuohan KEHUU miestä. Anna palaa!

Juuri niin! Eikös se ole usein niin, että miehet pitävät ujostelevia naisia viehättävänä, mutta naisten mielestä ujot miehet ovat kauhistus. Eli jos ap on nainen, niin ongelmaa ei ole.

Vierailija
46/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt välttelemään koko tyyppiä koska en osaa olla enää normaalisti ja käyttäytymään tylysti ja töykeästi ja toinen on tietysti hämillään että miksi koska joudumme olemaan säännöllisesti tekemisissä ja aiemmin olen käyttäytynyt tavallisesti.

Hän myös elää parisuhteessa ja siitäkin syystä teen koko ajan töitä oman pääni kanssa etten toisi vahingossakaan ilmi mitään mitä hänestä tälläkin hetkellä ajattelen.

Tuo ei ainakaan kannata. Yritä siedättää itseäsi ja olla sen kanssa mahdollisimman paljon tekemisissä normaaleissa asioissa, niin jännitys kyllä taantuu itsestään. Jo sä yrität vältellä, niin jokaiseen tapaamiseen kumuloituu turhaa jännitystä ja negatiivista energiaa

Vierailija
47/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä liian kovasta jännityksestä pääsisi eroon? Vaikea katsoa silmiin, ääni meinaa väristä ja kädet täristä, punastuttaa

Johan se sanoi syyn tuossa otsikossa. Ota silmä käteen ja lue: se on IHASTUNUT.

Vierailija
48/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten näkyy vaan käsi 

- eri

Vierailija
49/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jännittäisi ehkä silloin jos ihastuksen kohde olisi paljon "omaa tasoani" korkeammalla, koska silloin arvoisin jatkuvasti itseäni ja mahdollisuuksiani. 

Vierailija
50/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän monta päivää, jos tiedän tapaavani ihastukseni jossain tilaisuudessa. Ihan hirveää. Tajuan nykyään, että mulla vaikuttaa asiaan traumatausta vaikeista ihmissuhteista. Sen muistaminen helpottaa jonkin verran. En tiedä, huomaako musta mun jännittämistä, mutta itse huomaan joko töksäytteleväni puheenaiheita tai lörpötteleväni ummet ja lammet ollen liian avoin. Parhaiten mua auttaa sen tajuaminen, että ihastuminen ja jännitysoireet ei ole noloja, olen just enkä melkein samanarvoinen kuin hän, ja jos hän on oikeesti samaa maata kuin mä, hän ei taatusti pakene. Sen huomaa, jos toinen ei ole kiinnostunut. Jos en kuitenkaan saa siitä selvää, kysyn häntä ulos jolloin se selviää. En jää ikinä roikkumaan toisessa, vähiten haluan olla kenellekään kiusaksi. 

Vierailija
51/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vienyt sulta täysin jalat alta. Ihana tunne

Vierailija
52/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa ihastukselle että sinua jännittää. Voi olla että sitäkin jännittää, tai sitten on niin hyvä tyyppi että ymmärtää sun vaikeuden. Missään nimessä ei kannata jättää tuon takia tapaamatta. Mä olin niin jännittynyt kun ekaa kertaa tapasin ihastuksen että tuntui etten saa kunnolla henkeä kun puhuin.

Pikkuhiljaa on jännitys lientynyt, siihen auttaa oikea ihminen jonka kanssa on hyvä olla oma itsensä.

Vierailija
53/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt välttelemään koko tyyppiä koska en osaa olla enää normaalisti ja käyttäytymään tylysti ja töykeästi ja toinen on tietysti hämillään että miksi koska joudumme olemaan säännöllisesti tekemisissä ja aiemmin olen käyttäytynyt tavallisesti.

Hän myös elää parisuhteessa ja siitäkin syystä teen koko ajan töitä oman pääni kanssa etten toisi vahingossakaan ilmi mitään mitä hänestä tälläkin hetkellä ajattelen.

Sama homma, muutun koko ajan tylymmäksi ja pitäisi alkaa vaan kokonaan välttelemään. Tosin kohta se varmaan välttelee itsekin kun olen niin töykeä. Oikeasti olen täysin hallitsemattomasti, aivan korviani myöten ihastunut mutta tilanne on täysin mahdoton ja tunteetkaan tuskin molemminpuolisia.

Vierailija
54/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jännittäisi ehkä silloin jos ihastuksen kohde olisi paljon "omaa tasoani" korkeammalla, koska silloin arvoisin jatkuvasti itseäni ja mahdollisuuksiani. 

Olen eri, mutta minulla kyse ei ainakaan ole tuosta ja silti jännittää ihan hirveästi. Mies ei ole rikas tai edes erityisen komea, mutta aivot menee täysin tilttiin heti kun hän tulee kolmea metriä lähemmäs minua.

Vierailija
55/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vain, että ihastukseni haluaisi tavata. En uskalla itse pyytää. Tuskin hänkään. Laittaisi edes hän vuorostaan viestiä oma-aloitteisesti. Hirveä tilanne, kun ei tiedä toisen tunteista.

Vierailija
56/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ainakaan kannata. Yritä siedättää itseäsi ja olla sen kanssa mahdollisimman paljon tekemisissä normaaleissa asioissa, niin jännitys kyllä taantuu itsestään. Jo sä yrität vältellä, niin jokaiseen tapaamiseen kumuloituu turhaa jännitystä ja negatiivista energiaa

Sehän se, kun tiedostan kyllä että pitäisi olla mahdollisimman normaalisti ja neutraalisti. Silti käyttäydyn kun käyttäydyn, eli tylysti ja välttelevästi.

No nyt onneksi lomat ja ei nähdä ainakaan kuukauteen niin ehkä tämä tässä nyt tasaantuu ja kykenen taas kohtaamaan hänet normaalisti.

Vierailija
57/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keinoja olette käyttäneet apuna?

Vierailija
58/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on liian kova jännitys? Mun treffikumppani sai niin kovan paniikki/jännityskohtauksen, etten kahvia kerennyt juoda kun halusi jo pois. Viemäriin kaadoin😄 yritin rauhoittaa laittamalla käden olkapäälle, katsoi sitäkin ihan kauhuissaan. Hengitti kiivaasti puhelimessa ennen kuin kohtasimme edes. Puhui kyllä että nähtäiskö vielä, ensi kerta helpompi. Mutta ei nähty, en tiedä häpesikö vai eikö kiinnostanut, ei minua ainakaan niin paljoa, että olisin jaksanut lähes 40v miestä opettamaan seurustelu tai sänkyasioissa.

Vierailija
59/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut harrastustoiminnassa tapaamani mieheen, joka auttaa aina silloin tällöin vaimoaan. Joka tapaaminen on entistä vaikeampi. 

Vierailija
60/126 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää sinulla.

Arvostan naisena aitoja tunteita ja helpottaa huomata että sinuakin jännittää kuten minua. Koen olevani hyvässä seurassa ja arvostettu. Tästä on hyvä jatkaa ja kyllä se jossain kohtaa helpottaa.

N47