Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian kova jännitys ihastuksen seurassa

Vierailija
19.07.2022 |

Miten tästä liian kovasta jännityksestä pääsisi eroon? Vaikea katsoa silmiin, ääni meinaa väristä ja kädet täristä, punastuttaa.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tarkoitus luonnon näkökulmasta on vissiin ilmoittaa toiselle, että on valmis parittelemaan.

Vierailija
2/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota beetasalpaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamakin nykii. Ap

Vierailija
4/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla oli nuorena. Tutustuminen auttaa... ja ikääntyminen.

Monen mielestä punastuminen on ihan söpöä💕

Tsemppiä

N61

Vierailija
5/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä

N61

Vaikea uskoa että sellaista jännitystä kukaan osaisi pitää söpönä. :( ap

Vierailija
6/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riipaise kännit ja loppu hoituu aivan luonnostaan oli lopputulos mikä tahansa. Näinhän sitä parit muodostui baareissa Hyvään aikaan. Aamulla selvisi mihin tuli lähdettyä.

Vierailija
7/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riipaise kännit ja loppu hoituu aivan luonnostaan oli lopputulos mikä tahansa. Näinhän sitä parit muodostui baareissa Hyvään aikaan. Aamulla selvisi mihin tuli lähdettyä.

Eihän sitä voi jatkuvasti olla kännissä? Tai voi mutta mitään hyvää siitä ei seuraa sitten enää

Vierailija
8/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä voi jatkuvasti olla kännissä? Tai voi mutta mitään hyvää siitä ei seuraa sitten enää

No tuskin se ihastuskaan jatkuvasti jatkuu.

Vierailija
9/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä

N61

Kyllä sitä pitää söpönä ja just katselin kiinnostuneena kun tapasin mun omaa ihastusta hänen kotona (ollaan jo vähän tapailtu ja harrastettu seksiä mutta silti alussa ja aika ujoina) et hän kevyesti punastui ja myöskin naama nyki hiukan. Musta se oli vain todella suloista ja kertoo et häntäkin jännittää ja on aidosti ihastunut. Mitään negatiivista siinä ei ole. Hän siis mies ja iältään 35v, muutama pitkä parisuhde takana

Vierailija
10/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä

N61

Usko pois, kyllä voi. Nykyään pitää olla niin cool ja ylimeikattu, niin kyllä luonnollinen nainen on söpö. Ja usko pois, muitakin jännittää. Osaavat ehkä peittää paremmin...

N61

Vierailija
11/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan suurena kohteliaisuutena jos ihastuksellani on tuollaisia "oireita" suhteeni. Mulla on noita myös aina jos olen kunnolla ihastunut, ja itsellä ne tuntuu helvetillisiltä ja lamaa toimintakyvyn. Olen ottanut beetasalpaajaa ja toivonut että toinen olisi kykeneväisempi, jolloin itsekin sitten rentoudun.

Vierailija
12/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan suurena kohteliaisuutena jos ihastuksellani on tuollaisia "oireita" suhteeni. Mulla on noita myös aina jos olen kunnolla ihastunut, ja itsellä ne tuntuu helvetillisiltä ja lamaa toimintakyvyn. Olen ottanut beetasalpaajaa ja toivonut että toinen olisi kykeneväisempi, jolloin itsekin sitten rentoudun.

Oletko kokenut häpeää noista oireista?

Vierailija
13/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paha. Aattele jos jännittäisi niin että pierettää. 

Vierailija
14/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena sanoin yhdelle ihmiselle, etten pidä hänestä. Oikeasti pidin hänestä liikaakin. Meidän piti nähdä ja mennä kahville, mutta ei siitä mitään tullut, koska en pystynyt pitämään jännitystäni kurissa :(

Nyt vanhempana osaan jo hallita jännitystäni. Kahville en ainakaan lähtisi vaan mieluummin, vaikka metsään kävelylle. 

Vierailija
15/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Ei helpota edes iän myötä.

N45

Vierailija
16/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin tutulta. Oon myös omalla kohdallani huomannut, että sellainen ylikova jännittäminen on kertonut toisinaan myös siitä, että olen ollut haksahtamassa väärään ihmiseen. Tämä on ollut sellaista traumakemiatyyppistä ihastumista, kun toinen vetää hirveästi puoleensa, mutta samalla ahdistaa niin maan hirveästi. Joskus olen kuullutkin sanottavan, että oikean ihmisen seurassa on pääasiassa hyvä ja levollinen olo, ei tunteiden vuoristorataa.

Vierailija
17/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
18/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä

N61

Kyllä sitä pitää söpönä ja just katselin kiinnostuneena kun tapasin mun omaa ihastusta hänen kotona (ollaan jo vähän tapailtu ja harrastettu seksiä mutta silti alussa ja aika ujoina) et hän kevyesti punastui ja myöskin naama nyki hiukan. Musta se oli vain todella suloista ja kertoo et häntäkin jännittää ja on aidosti ihastunut. Mitään negatiivista siinä ei ole. Hän siis mies ja iältään 35v, muutama pitkä parisuhde takana

Minustakin se on söpöä koska se on niitä harvoja asioita mitä ei voi feikata. Ja olen itsekin aika kova jännittäjä, joten jos mieskin jännittää minua, siitä tulee turvallinen olo. Toisin kuin jostain keikarista joka on kuin kala vedessä ja tottunut treffailija ja naisten naurattaja. Menen sellaisten kanssa ihan lukkoon. Ainut ongelma meissä jännittäjissä on, että me ei oikein kohdata toisiamme. Yleensä toisen edes pitää olla sen verran rohkea ja kokenut, että uskaltaa edes tehdä aloitteen, jotta sinne treffeille asti päästään.

Vierailija
19/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ei helpota edes iän myötä.

N45

kyllä nelikymppiset naiset saa vielä nykimään

Vierailija
20/126 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä naama nykii