Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi katsotte itseänne aina peilistä/ikkunan heijastuksesta?

Vierailija
19.07.2022 |

Miksi jotkut ihmiset katsovat itseään jokaikisestä peilistä tai ikkunan heijastuksesta kulkiessaan kadulla? Onko se jotain suurta epävarmuutta? En nyt tarkoita jotain pientä kertaluontoista vilkausta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska rakastan naamaani ja olen kaunis" sen sä halusit kuulla. Mut, toisaalta eikö tuokin parempi kun ajatella negatiivisesti.

Huono itsetunto vähän huono selitys. Monesti kannattaa suorittaa nopea peilaus, jos vaikka on jotain vikaa hiuksissa tai meikissä.

Pitäisi katsoa useammin. Ei se paljon vaivaa vaadi ja noloa se on jos ei ole huomannut jotain. Ei kai siinä mitään vikaa, jos ei e sellanen "mitä väliä ulkonäöllä."

Vierailija
22/24 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koska rakastan naamaani ja olen kaunis" sen sä halusit kuulla. Mut, toisaalta eikö tuokin parempi kun ajatella negatiivisesti.

Huono itsetunto vähän huono selitys. Monesti kannattaa suorittaa nopea peilaus, jos vaikka on jotain vikaa hiuksissa tai meikissä.

Pitäisi katsoa useammin. Ei se paljon vaivaa vaadi ja noloa se on jos ei ole huomannut jotain. Ei kai siinä mitään vikaa, jos ei e sellanen "mitä väliä ulkonäöllä."

Jotkut menee liiallisuuksiin tuon kanssa, mutta sekin oma asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin nätti, niin on kiva katsella. Harmittaa, kun itse joutuu katselemaan muita ja muut saa katsella mua.

Vierailija
24/24 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin lumoava. Hiukseni sädehtivät kultaisina, kuin vilja auringossa. Hymyni säihkyy, kuin valkoiset helmet. Vartaloni on hoikka, kuin kauriilla. Kauneutta on ihana katsella. Ymmärrän, että suurin osa ihmisistä ei voi tällaista kokea.

Ei kai kukaan hymyile peilille herran jestas. Muutenkin liika hymyily hieman idio.. timaista, jos siis tekosellaista.

Mä ainakin hymyilen. Hymyilen usein myös muille ihmisille ulkona, kaupassa, töissä ja kaikkialla. Jos hymyily ärsyttää, niin kannatta ajatella hetki omaa elämänasennetta.