Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos saisit vapaapäivän aivan yksin?

Vierailija
19.07.2022 |

Sain lapsivapaata ja miesvapaata (1-2 päivää jopa!), mutta nytten luuhaan kotona, enkä saa aloitetta lähteä "vapauteen".

Mitä sitä edes voisi tehdä... mitä sinä tekisit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi pitäisi olla koko ajan tekemässä jotain? Nauti nyt hyvä ihminen, äläkä suorita sitä vapaatakin.

Vierailija
2/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika yksinäinen olo. Menisin varmaan kävelylle metsään, sitten ostaisin kotiin jotain ihanaa ruokaa, sitten katsoisin televisiosta jotain (en yleensä katso televisiota). En oikein keksi mitään muuta tähän hätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän naisten pitää koko ajan olla suorittamassa jotakin? Ole nyt hyvä ihminen oikeasti va-paal-la.

Vierailija
4/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika yksinäinen olo. Menisin varmaan kävelylle metsään, sitten ostaisin kotiin jotain ihanaa ruokaa, sitten katsoisin televisiosta jotain (en yleensä katso televisiota). En oikein keksi mitään muuta tähän hätään.

Sano yksi hyvä syy miksi edes pitäisi keksiä.

Vierailija
5/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina vaan olen. Ei tarvi kuunnella ketään, ei puhua kenellekään. Tilaan woltilta ja tuijotan jotain sarjaa ja nukahdan kesken kaiken.🤣

Vierailija
6/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin pari päivää kokonaan omaa aikaa, tekisin jotain leppoisaa itsekseni. Voisin mennä päiväksi junalla Helsinkiin. Ostaisin jonkun hyvän lehden ja lueskelisin sitä kahvilassa, söisin jonkun ihanan lounaan, kiertelisin kaupoissa, leffassakin voisin käydä. Olisi ihanaa olla liikkeellä huolehtien vain omista tarpeista.

Vierailija
7/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin ostamassa mun lempiherkkuja. Ekaksi varmaan kävisin pitkällä kävelylenkillä metsässä ja kuuntelisin äänikirjaa/podcastia. Sitten kotiin lepäilemään ja syömään.

Vierailija
8/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin, lukisin, saunoisin ja uisin mökillä. Kaikessa rauhassa. Mökin sauna olisi äärimmäisen rauhallinen ja tunnelmallinen rentoutumispaikka, jos ei tarvitse vahtia ja kuunnella lapsia.

Vierailija
9/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirjastossa. Hain keittokirjoja ja dekkareita. Nukun, lueskelen, saunon ja uin.

Vierailija
10/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin ja lepäisin. Ehkä katselisin jotain hyvää leffaa ja söisin herkkuja. Vähän viiniä ehkä. Ja siivoaisin kotia rauhassa soittaen musiikkia ja laulaen mukana.

Vierailija
11/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaista 'vapaata' koko ajan, olen masentuneena ja lamaantuneena kotona.

Vierailija
12/12 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmana on nyt hakea herkkuja ja käydä kahvilassa. Musiikkia, ehkä vähän vaatekaapin uusintaa. Meinasin jo lähteä minireissuun, mutta rupesi stressaamaan matkan vaivat. Vaikka siihen niin harvoin on mahdollisuus. Elokuvaa pitää kyllä kokeilla!