Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Paras höylä tms intiimalueen siistimiseen?

Vierailija
18.07.2022 |

Lue otsikko 😂

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten partahöylät!!!! En enåä ikinä käyttäs naisille suunniteltua

Vierailija
2/21 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen siis, en omista miestä? 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen siis, en omista miestä? 😁

Parker 24C avokampainen höylä ja Mühlen terä.

Toimiva, perus.

Vierailija
4/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen miesten Gillette Mach3 toimii. Ei tarvii ostaa siitä kalliimpaa/hienompaa terää.

Vierailija
5/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen miesten Gillette Mach3 toimii. Ei tarvii ostaa siitä kalliimpaa/hienompaa terää.

Näin siis kertakäyttökulttuurissa.

Kunnon partahöylä ja et enää muoviroskalla itseäsi raavi :)

Vierailija
6/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on tietäjät liikenteessä. Mach3 on siis vaihtoteräinen malli ja ihan laadukas. Itse ainakin skrapaan naamaani yhdellä terällä useamman kuukauden ajan ja sama varsi on ollut käytössä varmaan jo vuosikymmenen ajan. En sentään päivittäin ajele, mutta kyllä nuo ainakin minulle aivan riittävän kestokäyttökamaa ovat. Partaveitsi olisi se vaihtoehto, jos oikeasti haluaisi ikuisesti kestävää tavaraa, mutta kyllä tässä käyttömukavuuskin painaa vaakakupissa.

Vierailija
7/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on tietäjät liikenteessä. Mach3 on siis vaihtoteräinen malli ja ihan laadukas. Itse ainakin skrapaan naamaani yhdellä terällä useamman kuukauden ajan ja sama varsi on ollut käytössä varmaan jo vuosikymmenen ajan. En sentään päivittäin ajele, mutta kyllä nuo ainakin minulle aivan riittävän kestokäyttökamaa ovat. Partaveitsi olisi se vaihtoehto, jos oikeasti haluaisi ikuisesti kestävää tavaraa, mutta kyllä tässä käyttömukavuuskin painaa vaakakupissa.

Muovia se cartridge on silti ja varsi alumiinia tms pasketta.

Et sä edes viittäkymmentä vuotta aja sillä samalla varrella.

Vierailija
8/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin elää se taakka harteillani.

Vierailija
9/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ Markkinapellen naamari kasvoillasi.

Vierailija
10/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ Markkinapellen naamari kasvoillasi.

Jos se saa sut tuntemaan itsesi paremmaksi, niin käyhän se. Ei se ole multa pois, että partahöyläsnobi on löytänyt pätemisen aiheen.

Jos parranajosta nyt kuitenkin puhutaan, niin paras tapa on kuitenkin partaveitsi taitavan vanhan herrasmiesparturin käsissä. Kuumia pyyhkeitä, pientä päähierontaa ja kaikin puolin rentouttava hetki. Kun asuin kauan sitten Japanissa niin tämä kuului jokaisen kulmaparturin palveluun amerikkalaisen parranajon nimikkeellä ja oli todella sen arvoinen, että kannatti valmistautua hiustenleikkuuseenkin kasvattamalla muutaman päivän sänki.

Tuohon verrattuna on sitten ihan sama, millä sitä itse raapii. Ja intiimialueista kun ketjussa kuitenkin oli puhe, niin veikkaan että yhtä miellyttävää vastaavaa palvelua tuskin on olemassakaan.

Vierailija
11/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gillette Mach 3 ja Nivea Men Sensitive geeli on hyvä yhdistelmä.

Vierailija
13/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonmuotoja mukaileva - värinällä varustettu malli naisille, tottakai! ProGlide Power!

Vierailija
14/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita erilaisia kokeiltuani minulle sopii parhaiten "kertakäyttöinen" BIC yksiterämalli. Gillette partavaahto ja Nivea After Shave Balm. Ja kertakäytön vastustajille: Käytän sitä monta kertaa ja mieluummin sopiva terä kuin näppyläinen ja tulehtunut tuhero.

Vierailija
15/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet mainostaa täällä partahöyliään? Ei se tee miehen naamasta naisen intiimialuetta, jos sillä katsellaan naisen alapäätä ja ehkä vähän nuoleskellaankin. Eikä kasvojen ja häpyalueen ihon laatua voi verrata samalla asteikolla.

Vierailija
16/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut useampia. Päätynyt BICin kolmoisterälliseen. Vaahtona tuoksuton parranajogeeli.

Ex. rouva

Vierailija
17/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veet

Vierailija
18/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet mainostaa täällä partahöyliään? Ei se tee miehen naamasta naisen intiimialuetta, jos sillä katsellaan naisen alapäätä ja ehkä vähän nuoleskellaankin. Eikä kasvojen ja häpyalueen ihon laatua voi verrata samalla asteikolla.

En tiedä miehistä, mutta näin naisena ne miesten höylät ja geelit ovat paljon paremman oloisia ja järkevämmin hinnoiteltuja.

En todellakaan halua maksaa ekstraa mistään vaaleanpunaisesta kahvasta, pyörivästä nivelestä tai mukakosteuttavasta liukastussuikaleesta terän vieressä. Ei siinä ajopäässä ole oikeasti mitään muuta valittavaa kuin terien laadukkuus ja niiden määrä.

Ärsyttää kun meitä naisia pidetään kuluttajina ihan alta lipan vedettävinä idiootteina!

Vierailija
19/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle annoin gilleten sensitiven kokeiluun ja ihmetteli kuinka se on niin paljon parempi kuin naisten vastaavat. Nivean sensitive geeli on huippu niinkuin joku mainitsikin

Vierailija
20/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Sokeroinilla saa parhaimman tuloksen. Sokeroinnissa karvat lähtevät juurineen ja karva kasvaa takaisin pehmeä kärki edellä eikä tule niitä punaisia kutiavia näppylöitä