Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä " vikaa" on pojissa? Miksi niin moni toivoo lapsistaan tyttöjä?

Vierailija
20.10.2006 |

Vastaa rehellisesti: Säälitkö poikalapsen äitejä? Onko mielestäsi tyttölapsi " parempi" kuin poikalapsi? Jos on, niin miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tuntuu " turvallisemmalta" kun tavallaan jo tuntee sukupuolen vaikka ei niissä paljoa eroa vielä pienenä ainakaan ole. :) Mies snaoi aikoinaan että toivoi poikaa että olisi yhteisiä juttuja mutta huomasi sitten, että onhan niitä tytönkin kanssa!

Vierailija
2/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä meillä on poika, mutta seuraavasta kyllä toivoisin tyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut siihen tulokseen, että poikalapset on toivotumpia ja niiden äidit ihailtuja.

Säälittävää on, jos naisella on ainoastaan tyttöjä.

Nämä eivät siis ole minun mielipiteitäni asiasta, mutta monen muun tuntuu olevan!

Vierailija
4/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku tyttölasta vaan sen vuoksi, että saa pukea sitä prinsessaksi?!? Onhan pojillekin kivoja ja somia vaatteita!

Vierailija
5/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy enemmän sääliksi esimerkiksi kolmen tytön isiä kuin kolmen pojan äitejä. Mut tältä palstalla ja kuumeilu/odotuspuolellakin on aika pino tyttöjä toivovia... Poikien äidit ovat yleensä mukavan rempseitä ja heillä on on hyvin luonteva suhde lapsiinsa. Tämä siis mun kokemus.

Vierailija
6/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittekö mua? en ainakaan haluaisi kenenkään säälivän! jos vielä tulisin raskaaksi, toivoisin poikaa. Kahdesta ekasta toivoin tyttöä, 3.sta koin että ihan sama.

en osaa sanoa, miksi toivoin tyttöjä.

Vierailija
7/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa ja olen sulle kateellinen! En sääli sinua, tiedän miltä tuntuu kun on kolme samaa sukupuolta. Sama kai se on, onko lapset tyttöjä vai poikia.

Vierailija
8/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pelkästään poikia.

Pirun kiva. Kyllä meille tyttökin olisi käynyt ja miksei vielä voisi tullakin mutta on ne pojat niin mukavia:

Mainittakoon yhteisistä ajanvietteistä:

-jalkapallo + muu urheilu

-jääkiekko + jos jotain jäi aiemmin toteamatta

-ralli ja formulat

-polkupyörät ja pyörälenkit

-retket, telttailu ja kalastus

-mopot ja moottoripyörät

-autot, koneet ja työkalut

-tytöt (jotain eroa ehkä mielipiteissä)

-junaradat, lennokit ja muut radio-ohjattavat

-akuankat ja autolehdet

-musa, sähkökitarat ja muut soittimet

-pelit, pleikkarit, kaikenmaailman härvelit

Siis, pikkupoikien kanssa isän on aika helppo olla. Rentoutuu hieman ja huomaa olevansa ihan oikeassa paikassa ja mielentilassa...

Jos meillä olisi tyttö, niin siitä varmaan tulisi se " poikatyttö" ... Ei silti, niistähän ne kaikki pojat eniten tykkäävätkin.

Vierailija
9/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on arvellakseni se, että olen itse tosi naisellinen ja tyttömäinen, ja haluaisin hiukan oppia sitä poikamaista rempseyttä, jota joku sanoi poikien äideillä olevan.

Minun havaintojeni mukaan muuten useimmat äidit toivovat tyttöjä. Tosi harvoin kuulee naisen sanovan, että toivoo poikaa.

Vierailija
10/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluaako joku tyttölasta vaan sen vuoksi, että saa pukea sitä prinsessaksi?!? Onhan pojillekin kivoja ja somia vaatteita!

Vierailija
11/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se 3:n tytön äiti ja voisin myös puolet tästä listasta laittaa " syiksi" haluta tyttöjä. Siis juuri nämä ulkoiluun ja urheiluun liittyvät asiat. Taitaa ISI luulla, että tyttöjen kans vaan laitetaan ponnaria tukkaan ja ommellaan barbien vaatteita! t

Tuttavapiiriin kuuluu muutama tällaisten ennakkoluulojen mies, ja ne tosissaan himetteli, että käydäänkö me TYTTÖJEN kanssa luistelemassa!! En edes osannu suutahtaa, kun niin nauratti!

T. nro 7

Heh. Isi vastaa.

Meillä on pelkästään poikia.

Pirun kiva. Kyllä meille tyttökin olisi käynyt ja miksei vielä voisi tullakin mutta on ne pojat niin mukavia:

Mainittakoon yhteisistä ajanvietteistä:

-jalkapallo + muu urheilu

-jääkiekko + jos jotain jäi aiemmin toteamatta

-ralli ja formulat

-polkupyörät ja pyörälenkit

-retket, telttailu ja kalastus

-mopot ja moottoripyörät

-autot, koneet ja työkalut

-tytöt (jotain eroa ehkä mielipiteissä)

-junaradat, lennokit ja muut radio-ohjattavat

-akuankat ja autolehdet

-musa, sähkökitarat ja muut soittimet

-pelit, pleikkarit, kaikenmaailman härvelit

Siis, pikkupoikien kanssa isän on aika helppo olla. Rentoutuu hieman ja huomaa olevansa ihan oikeassa paikassa ja mielentilassa...

Jos meillä olisi tyttö, niin siitä varmaan tulisi se " poikatyttö" ... Ei silti, niistähän ne kaikki pojat eniten tykkäävätkin.

Vierailija
12/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nut että jotkut pitävät " hienompana" kun on poikia.

Vierailija
13/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan sain. Hyvin me pärjättiin ja suurin ongelma oli, että miten pojan opetan aikanaan käymään seisoalteen pissalla. Oppi tuo sitten ihan itse, kun muut pojat näytti mallia. :)

Nyt perheessäni on pojan lisäksi kaksi tyttöä. Jokaisen raskauden ajan olen toivonut tyttöä, toisella kerralla siksi kun oli jo poika, kolmannella kerralla muuten vaan. Prinsessoiksi en ole tyttöjäni koskaan pukenut ja poika on minulle läheisin ja hänen kanssaan on eniten yhteisiä juttuja. Mutta jostain syystä kolmas tyttö olisi tervetullut mielummin kuin toinen poika...

Vierailija
14/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa ja en oo tullut koskaan ajatelleeksikaan että joku säälisi minua sen takia. Olen ylpeä pojistani mutta samaten olisin ylpeä lapsistani jos ne olisivat tyttöjä. Pidän heitä aivan samanarvoisina ihmisinä. Toivon jotenkin että jokainen saisi tytön sekä pojan. Odotan kolmatta lasta ja olisi kiva saaha tyttökin. Mutta en sen takia että pidän sitä parempana kuin poikaa. Molemmat on samaten ihania ja arvokkaita :)

Vierailija
15/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" toivoin sitä ja sitä" -juttuja. Ajatteleeko kukaan enää, että on vaan hienoa saada lapsi, sukupuolesta viis?

Vierailija
16/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua otti niin päähän meidän suvun tapa nostaa pojat erityisasemaan, perintöprinssi mikä lie. Tyttönä olo oli varsinkin nuoruudessa nobody, kun pikkuveli sai liki kaikkea mitä keksi pyytää. Toisaalta häneltä vaadittiin opinnoissa enemmän jne. mutta vanhemmat maksoivat. Minä sain viilettää miten halusin ja opiskella, jos huvitti (toisin sanoen sitten kun menin töihinkin ja otin opintolainaa).

Veljellä ei ole perhettä, eikä piittaa vanhemmistaan. Minä olen saanut kolme poikaa, en ole hylännyt vanhempiani, mutta en ole antanut heidän nostaa poikia mitenkää jalustallekaan.

Lapsenlapsia ei minun osalta enää tule ja kuinka olenkaan saanut kuulla, että kyllä se pieni tyttärentytärkin olisi ollut niin tervetullut.

Mielessä on käynyt, että hylätäänköhän vuorostaan meidän pojat, jos veljeni joskus maailmassa tyttären saa...

Lapset lapsina, yhtä rakkaina.

Vierailija
17/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden tytön ainakin haluaisin.

Ei sillä, että lähtisin noita maailman suloisimpia ja kilteimpiä poikia mihinkään vaihtamaan...jotenkin se vaan tuntuu niin erilaiselta se yhteys samaa sukupuolta olevaan lapseen. Siis ihan jo siltä pohjalta millainen suhde on omaan äitiin/isään.

Vierailija
18/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponit, parpit, nukkekodit, kaikki pinkit jutut, hepat, nukenvaatteet, prätsit, peipiboonit, harjat, kammat, meikit, korvikset, mekot, sukkahousut, juhlakengät, rusetit, juhlamekot, prinsessamekot, tiarat, taikasauvat, keijukaisreleet, baletti, viulutunnit, pianonsoitto, donitsit, tukkalenkit, pinnit, marsut, yksi paras kaveri (kerrallaan), rytminen kilpavoimistelu, napapaidat, cheerleading, syömishäiriöt ja sitten lopulta POIKAYSTÄVÄT

Ei. Mihin tahansa osallistuminen olisi teeskentelyä. Poikien kanssa on helpompaa. Huomaathan, että jotain jätin jopa pois tuolta listalta...

Vierailija
19/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotamme neljättä ja vatsan kasvaessa ihmisiä on taas alkanut kovasti kiinnostaa, " teemmekö nyt sitä poikaa" .. HUH!

Vierailija
20/31 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt odotamme neljättä ja vatsan kasvaessa ihmisiä on taas alkanut kovasti kiinnostaa, " teemmekö nyt sitä poikaa" .. HUH!

T:yksi kolmesta sisaresta, kahden tytön äiti ja kolmen tytön täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan