Kulmakarvojen muotoilusta.
Alan olla jo aika taitava. Teen niistä Veet-liuskoista (pienistä) kaarevat systeemit ja alapuolen saan näppärästi, yläpuolelle käytän pinsettejä. Törrikset nypin aina pinsetetillä. Ei minulla ole mitään kaksikarvaa jonossa kulmia (kuten bb-sarilla) vaan aika rehevät " Breeznevit" , jos en tuhoaisi niitä kerran viikossa. Luonnostaan ovat mustat, en siis värjää. Miten teidän kulma-asiat? Muotoltoileeko kampaaja vai itse vai onko sama miten kulmakarvat törröttää?
Kommentit (26)
Siis yhtään paksummat karvat jäävät ihoon kiinni, eli juuri ne näkyvät karvat jäävät nypittäväksi, sellainen ihan ohut väritön untuvakarva (josta ei niin olisi väliäkään, koska se ei näy) lähtee kyllä.
Eli nypin kulmakarvani ihan pinseteillä. Ikää 37v, ja n. 20v. on tullut nypittyä kulmakarvoja, enkä ole vieläkään huomannut mitään karvankasvun vähenemistä, valitettavasti :-( Onneksi paksut, luonnolliset kulmakarvat ovat huippumuodikkaat nyt, joten eipä tarvitse paljon nyppiä.
kun jäi kaikki karvantuhoamisvälineet pois matkasta (olimme kuukauden mökillä) kulmat oli kamalat. en itse edes muistanut että sellaiset turrakkeet olivat.
kyllä helpotti kun sai kosmetologille mennä ja tuli taas kauniit pääskynsiivet.
Mä olen nypityttänyt kulmani varmaan viidessä-kuudessa paikassa eri paikoissa, ja aina on lopputuloksena olleet sellaiset aivan liian ohuet viivat, jotka ovat näyttäneet niin itseni kuin muidenkin mielestä tosi hassuilta, koska luontaisesti kulmakarvani ovat aika paksut (mutta eivät mitkään fridakahlot kylläkään, ihan hajakarvojen nyppiminenkin riittää yleensä.)
Minulla ainakin kun ekaa kertaa höyläsin elämässäni niin samantien kasvoi yhdessä karvatupessa ainakin 5 karvaa ja kaikki karvat puolet paksumpana kuin ennen! Karvankasvu on minulla tosi äijämäistä ja joskus huomaan että minulla on tuuheammat, pitemmät ja mustemmat karvat jaloissa kuin joillakin miehillä! Höyläyskierteen katkeamisen seurauksena saan siis kärsiä karseasta pehkosta, joka kyllä huomataan jos semmoiseen tilanteeseen joudun.
perjantain jälkeen netissä käynyt.
19, minulla on ainakin siisti karvaton iho vahauksen jälkeen. Vaaleat untuvatkin tarttuu vahaan. Aika timmisti pitää astettaa, ettei tarvitse toista repäisyä.
JOS on herkkä iho, tai syö kortisonia (esim. äitini) kannattaa painaa vahauksen jälkeen jääpalalla ettei tule mustelmaa. viikonloppuna opetin tekniikan siskolleni, joka oli tulokseen tyytyväinen. Itsellä ei ihan Fridat ole, mutta luulen että tuo nenänväli on " kestävämpää ihoa" vahaukseen.
Kiitos mielenkiinnosta!