Mikroaaltouuni, tuo käsittämätön turhake!
Kaiken lämmittää toisilla tavoilla lähes yhtä nopeasti ja niin että pysyy myös lämpimänä. Vedenkeittimeksi siitä on, mutta siihen tarkoitettu vempain on yhtä nopea.
Kuka oikeasti käyttää mikroa?
Kommentit (215)
Taas joku uniikki lumihiutale ihmettelee. 😂
Olen 51v. ja en keksi yhtään mihinkään mihin tarvitsisin mikroaaltouunia.
Mulla ei ole ikinä ollut mikroa. Vallan mainiosti olen tullut toimeen ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan kaiken vaikka nuotiolla lämmittää, jos on aikaa ja kärsivällisyyttä.
Mä lämmitän sillä eilisen ruoan tai pakastimessa olleen ruoan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten popparit?!
Kattilassa. Minulla ei ollut mikroa pitkään aikaan, jolloin lämmitin kaiken paistinpannulla tai kattilassa, ihan hyvin pärjäsi. Nykyään on mikro, onhan se kätevämpi että tulee vähemmän tiskiä.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mukavaa kesahelteilla keittaa vetta hellalla. Levy hehkuu kuumuutta pitkaan sen jalkeen kun se on laitettu pois paalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten popparit?!
Kattilassa. Puhtaita maissinjyviä ilman mitään ylimääräistä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten popparit?!
Kattilassa tulee paljon parempia.
Mikroaaltouuni on energiatehokas ja monipuolinen laite. Pienen tilan pelastus. Itselläni ei ole, koska valmistan ruuan kertasupntip varten tuoreista raaka-aineista. En siis tarvitse mikroa. Mutta silti ymmärrän sen ylivoimaisen kyvyn helpottaa arkea.
Minä tulisin toimeen ilman mikroaaltouuniakin, mutta käytän sitä, koska puolisoni sellaisen kantoi yhteiseen kotiimme liki 25 vuotta sitten, ja on pitänyt sen siitä asti toimintakunnossa, pois lukien muutamaa vapaapäivää, jonka tuo vanha laite on vuosien varrella pitänyt.
No mä olen paljon vähemmällä stressillä töissä, kun tiedän, että lapset koulusta tultuaan, kun ketään aikuista ei ole kotona, lämmittävät ruokansa ennen harrastuksiin lähtöä mikrolla, eivätkä kaasuliedellä.
Ei meidän lapset kovin nuorena ole edes uskaltaneet käyttää kaasuhellaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mukavaa kesahelteilla keittaa vetta hellalla. Levy hehkuu kuumuutta pitkaan sen jalkeen kun se on laitettu pois paalta.
Siella on taas yksi ihme palstailija Amerikan mantereelta kun ei ole nappaimistossa aakkosia ollekaan.Eikos kello ole sielle ameeriikassa yo?
Vierailija kirjoitti:
Millä sulatat kalikkaruoan pakastimesta?
Uunissa tai paistinpannulla. Ruoka myös on läpeensä lämmintä. Mikrolla lämmitetty on hetken pinnalta tulikuumaa ja sitten ällöttävän kylmää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö! Monella on vedenkeitin .
Tuo väittämäsi pitää paikkansa jos sulla on ammyvainaan aikainen hella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedenkeittimiä (töpseli seinään) on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole induktioliedestä kuullut?
Vierailija kirjoitti:
No mä olen paljon vähemmällä stressillä töissä, kun tiedän, että lapset koulusta tultuaan, kun ketään aikuista ei ole kotona, lämmittävät ruokansa ennen harrastuksiin lähtöä mikrolla, eivätkä kaasuliedellä.
Ei meidän lapset kovin nuorena ole edes uskaltaneet käyttää kaasuhellaa.
Just tämä.
Millä sulatat kalikkaruoan pakastimesta?