Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hilluu aina munasillaan meidän kotona

Vierailija
18.07.2022 |

Tekeekö muiden miehet tämmöstä?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika gei-touhua !

Vierailija
102/112 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää ja tappaa vähäisetkin halut. Jos on joku juhlapäivä ja juhlallisempaa ruokaa, voisi edes silloin kunnioittaa ja pukea jotain paitulia päälle tai munan peittävän kravatin edes. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei naapurissa hillu. Parempi se kotona on. Vai oliko tässä kyse nyt juuri naapurin miehestä vai kenestä?

Vierailija
104/112 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun olen onnellinen, mies aina alasti, saa puristaa munaa tai persettä milloin haluaa - ja haluanhan minä. Ihan vielä kuosissaan oleva vanhempi urheilija, Kullin saan tanaa heti kun haluanm ja haluankin ihan usein. Ai mikä namu mulla kotona , enkä yhtään pakota pukemaan, itsekkin olen ihan nakkena aina!

Vierailija
105/112 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajatuskin...ällöttää!!!

Perheessämme kaikki ovat asianmukaisesti pukeutuneita.

Vierailija
106/112 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jokainen toki kotonaan hillua miten tahtoo, jos asuu yksin. Mutta täytyy kyllä huomioida kanssa-asujat, jos sellaisia on.

Ei housuttoman sankarin kanssa tiedä minne silmänsä panisi, ja kotona ei pitäisi joutua stressaamaan asian kanssa.

Vierailija
107/112 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei hillu alasti, mutta minä (nainen siis) kylläkin! Ei se niin justiinsa oo. Usein suihkun jälkeen kuljeskelen nakkena ympäriinsä samalla kun laittaudun. Ei tunnu haittaavan miestä eikä lapsia (yksi teinikin) yhtään. 

Vierailija
108/112 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai munan peittävän kravatin edes. 

Mikä tämä on 😂

Vierailija
109/112 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävelee erektiossa usein. Selittelee että nousee herkästi ja tekee tiukkaa housuissa. Välillä vähän huvittaa kun toinen ei edes huomaa sitä että seisoo vaikka suihkusta tullessa. Tuli viimeksi keittiöön keittelemään kahvia kauheassa stondiksessa kylpytakki yllä. Onhan mulla viriili mies olen ajatellut.

Vierailija
110/112 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tuttua. Pyyhe lanteilla ja puolijöpö vaappumassa sen alla erottuen niin selvästi ja heiluen puolelta toiselle kävellessä. Usein ilman rihman kiertämää. Ihan kiva että on noin herkkä.

Vierailija
111/112 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä teki tuota mun luona, vaikka olin kieltänyt. Välillä jätti jarruraidat jälkeensä. Hyi helv. Jännä, että siitä tuli eksä. Eron jälkeen vaihdoin kaikki istuinpehmusteet, sohvanpäälliset yms. uusiin.

Vierailija
112/112 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä teki tuota mun luona, vaikka olin kieltänyt. Välillä jätti jarruraidat jälkeensä. Hyi helv. Jännä, että siitä tuli eksä. Eron jälkeen vaihdoin kaikki istuinpehmusteet, sohvanpäälliset yms. uusiin.

Miksi vaihdoit. Olisithan voinut muistella rakasta exää niitä nuuhkien.