Mies hilluu aina munasillaan meidän kotona
Kommentit (112)
Yököttää ja tappaa vähäisetkin halut. Jos on joku juhlapäivä ja juhlallisempaa ruokaa, voisi edes silloin kunnioittaa ja pukea jotain paitulia päälle tai munan peittävän kravatin edes.
Hyvä, ettei naapurissa hillu. Parempi se kotona on. Vai oliko tässä kyse nyt juuri naapurin miehestä vai kenestä?
Ai kun olen onnellinen, mies aina alasti, saa puristaa munaa tai persettä milloin haluaa - ja haluanhan minä. Ihan vielä kuosissaan oleva vanhempi urheilija, Kullin saan tanaa heti kun haluanm ja haluankin ihan usein. Ai mikä namu mulla kotona , enkä yhtään pakota pukemaan, itsekkin olen ihan nakkena aina!
Jo ajatuskin...ällöttää!!!
Perheessämme kaikki ovat asianmukaisesti pukeutuneita.
Saa jokainen toki kotonaan hillua miten tahtoo, jos asuu yksin. Mutta täytyy kyllä huomioida kanssa-asujat, jos sellaisia on.
Ei housuttoman sankarin kanssa tiedä minne silmänsä panisi, ja kotona ei pitäisi joutua stressaamaan asian kanssa.
Meillä mies ei hillu alasti, mutta minä (nainen siis) kylläkin! Ei se niin justiinsa oo. Usein suihkun jälkeen kuljeskelen nakkena ympäriinsä samalla kun laittaudun. Ei tunnu haittaavan miestä eikä lapsia (yksi teinikin) yhtään.
Vierailija kirjoitti:
tai munan peittävän kravatin edes.
Mikä tämä on 😂
Meillä kävelee erektiossa usein. Selittelee että nousee herkästi ja tekee tiukkaa housuissa. Välillä vähän huvittaa kun toinen ei edes huomaa sitä että seisoo vaikka suihkusta tullessa. Tuli viimeksi keittiöön keittelemään kahvia kauheassa stondiksessa kylpytakki yllä. Onhan mulla viriili mies olen ajatellut.
Jep tuttua. Pyyhe lanteilla ja puolijöpö vaappumassa sen alla erottuen niin selvästi ja heiluen puolelta toiselle kävellessä. Usein ilman rihman kiertämää. Ihan kiva että on noin herkkä.
Eksä teki tuota mun luona, vaikka olin kieltänyt. Välillä jätti jarruraidat jälkeensä. Hyi helv. Jännä, että siitä tuli eksä. Eron jälkeen vaihdoin kaikki istuinpehmusteet, sohvanpäälliset yms. uusiin.
Vierailija kirjoitti:
Eksä teki tuota mun luona, vaikka olin kieltänyt. Välillä jätti jarruraidat jälkeensä. Hyi helv. Jännä, että siitä tuli eksä. Eron jälkeen vaihdoin kaikki istuinpehmusteet, sohvanpäälliset yms. uusiin.
Miksi vaihdoit. Olisithan voinut muistella rakasta exää niitä nuuhkien.
Aika gei-touhua !