Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hilluu aina munasillaan meidän kotona

Vierailija
18.07.2022 |

Tekeekö muiden miehet tämmöstä?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger työkaveri ( nainen) , kertoi olevansa kotona alasti. Murrosikäisiä lapsia kuulemma hävetti, kun kavereita tuli kylään. Tämä ei ole provo.

Vierailija
82/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies etätöissä seisoessaan nostopöydän ääressä, on välillä alapää paljaana. Vaikka olisi just kokous menossa ja kamera päällä. Ei se kyllä paljaalla perseellä tuolilla istu, vaan panee silloin housut jalkaan. 

On kuulemma mukavaa välillä ottaa ilmakylpyjä ja kivekset tuulettuu. 

Niin kai sitten, mistäs minä sen tietäisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasillaan on kiva hillua, kun tekee mieli pikkuleipää.

Vierailija
84/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison munan kanssa alasti hilluminenhan on vain komeaa. Pienellä toki säälittävän näköistä.

Onko siis iso?

Vierailija
85/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisinpä itsekin joskus miehen munat kotonani

- sinkku vanhapiika

Vierailija
86/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokin saatta kesämökillö hellepäivinä olla alasti pukeutumatta koko päivänä,

Vierailija
87/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisinpä itsekin joskus miehen munat kotonani

- sinkku vanhapiika

Voin tulla näyttämään, jos tarjoat kahvit ja nisut.

Vierailija
88/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä että suoraan peräkontaktissa istutte tuoleilla ja sohvilla. Varmasti ette saippualla pese, kuuraa ja kuivaa 2-hädän jälkeen. Persbakteerit koko kämpässä. 

Vierailija
89/112 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän myöhässä, mutta millaisissa vaatteissa ap hilluu?

Vierailija
90/112 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus ei ole edes nudismia, omassa kodissaan.

Vierailija
91/112 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukun välillä kuumuuden vuoksi alasti tai ilman pikkareita yöpaidassa, mutta asun yksin.

Vessaan/suihkuun mennessä laitan yöpaidan päälle automaattisesti jos sen ole riisunut. En kuljeskele kotonani muutoin alasti enkä ollenkaan tykkäisi, jos kumppaninikaan tekisi niin.

No seksiin liittyvän peseytymisen yhteydessä tulee toki yhdessä nakuiltua hetki. Mutta muuten tietoinen pitkittynyt alastomuus tuntuu kieltämättä jotenkin primitiiviseltä elämältä.

Ne vaatteet on keksitty ja epämukavia ei tarvi ostaa, kotona varsinkin voi olla väljäksi ja pehmeiksi kulahtaneissa :)

Vierailija
92/112 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina munasillaan, samoin minä, siis alasti. Pikkareita ei todellakaan pitäisi pitää yöllä jalassa! Miksi ihmseessä haluatte hikisen hautuneen pillun?

Vierailija
93/112 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies teidän kodissa hilluu munasillaan, ja eikö oma mies puutu tuohon ollenkaan?!! Vai vieläkö se hilluu?

Vierailija
94/112 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies teidän kodissa hilluu munasillaan, ja eikö oma mies puutu tuohon ollenkaan?!! Vai vieläkö se hilluu?

Mutta eikös se ole parempi että mies hilluu ennemmin kotona kuin naapurissa?

Vierailija
95/112 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kotona sen sitten pitäisi hillua munasillaan?

Vierailija
96/112 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on usein munasillaan suihkun ja saunan jälkeen. Kulli on reilun kokoinen ja sanoo että on hyvä ottaa ilmakylpyjä välillä, kun muuten aina jotenkin puristuksissa housuissa.

Vierailija
97/112 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Yksi menneisyyden tapailukumppani teki tuota mun luona. Olkoon kotonaan niin kuin huvittaa, mutta itsellä paloi käämit kun olin joutunut pari kertaa pesemään paskarantuja mun vaaleista istuinpehmusteista. En tiedä pyyhkikö se huonosti vai tuliko sontaa kun piereskeli, eikä kyllä loppujen lopuksi kiinnostanutkaan.

Vierailija
98/112 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on niin kauniit munat ja hyvä hygienia, että olisi toivottavaa käytöstä! Mutta ei, vaatteet päällä aina. Pyynnöstä heiluttaa helikopterin silloin tällöin.

Mun miehellä sama, suihkustakin tulee yleensä vähintään bokserit jalassa pois. Jos tulee sieltä alasti niin seksiä on samantien kun kiihotun näkemästäni. Sais oleilla kotona muutenkin vähissä vaatteissa! Hän on myös sellainen ettei tykkää munkaan alastomuudesta kuin seksin yhteydessä, jos kuljen kotona ilman housuja (vaikka olisi pikkarit päällä) niin mies sanoo että pistä housut äläkä tollai kulje :/

Vierailija
99/112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa stondiksen niin helposti suihkussa ja toisen sitten kuivatessaan. Oon hulluna siihen näkyyn ja kun hän tulee sitten olkkariin saunatakissaan vielä sillain penis ihanasti vaappuen. Tykkään kyllä hänen kropasta muutenkin, jotenka en laittaisi pahakseni, jos sitä useammin "tuulettelis". Se että kaiken aikaa olisi kotona alasti... no miksei jos oltaisiin kahdestaan kaiken aikaa. Jos hän niin haluaisi / tarkenisi olla, tykkäisin kyllä katsella.

Vierailija
100/112 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasillaan kotona on kivaa hillua, silloin saa usein vaimolta pillua, joskus ottaa hyvin myöskin suihin,  ei tarvitse tyhjentää kasseja muihin.