Mies hilluu aina munasillaan meidän kotona
Kommentit (112)
Vähin vaatimus pitää olla, että mies on kokonaan sheivattu.
Vierailija kirjoitti:
Kai ny vähä pitää olla karvaa, porsliini menee liian lapselliseks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää miestä kotona, mutta eksä ei hillunut, oli aina pikkarit ja yleensä myös verkkarit. Eikä mun lapsuuskodissakaan kukaan hillunut alapäå paljaana. Jos mulle vielä tulee uusi mies, ei hillu sekään, ei ainakaan kahta kertaa.
Naisten pikkarit? Vai miesten ALUSHOUSUT?
'Pikkarit' (-han )on vain puhekielen ilmaisu ja alushousujahan sekin vaan tarkoittaa.
Pikkarit eli pikkuhousut. Miesten alushousut eivät ole pikkuhousut.
No on tai ei.
Big deal.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä halua että kukaan istuisi paljaalla perseellä missää muutakuin pöntöllä. Eri asia sitten sängyllä tai muuten kuljeksia hieman alasti, en kyllä kattelisi persepaljaana istuvaa "miestä".
"Miestä"?
Ei se sukupuoli pelkästä pepulla istuskelusta muutu🤣
Ihan sama mies siitä nousee, kuin istuikin.
Kokeiltiin kerran oman miehen kanssa.
Onneksi ei mitään muutoksia havaittu.
Ei irronnut miehuus tuoliin.
Hilluuko myös ruokapöydän ympärillä kun syöt?
Eiköhän jokainen saa olla omassa kodissaan kuten tykkää..
Oma mies nukkuu alasti ja liikkuu kylpyhuoneen ja makkarin välillä ilman vaatteita.
Minua ei häiritse ollekaan. Teen itse samaa. Käyn myös alasti jääkaapilla, apua! 😀
Häiritseekö siis tämä "hilluminen", AP?
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne antiikin atleetitkin oli oksettavia juntteja!
Nehän sen vissiin aloitti?
Vai oisko ihan luolamiesten peruja.
Tietääkö joku historian tuntija?
Että kuka se sitten tämmösenkin villityksen sai aikaan.
Lomanin Teuvo sen mulle opetti kun olin vielä nuori poika.
Vierailija kirjoitti:
Hilluuko myös ruokapöydän ympärillä kun syöt?
No jos on jotain asiaa ruokapöydän ympärille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tuollainen mies. Antaisin usein suikkarit
Tuollainen nainen ois unelma, joka antaisi usein suikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Se mikään mies sitten enää ole vaan kalkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen saa olla omassa kodissaan kuten tykkää..
Oma mies nukkuu alasti ja liikkuu kylpyhuoneen ja makkarin välillä ilman vaatteita.
Minua ei häiritse ollekaan. Teen itse samaa. Käyn myös alasti jääkaapilla, apua! 😀Häiritseekö siis tämä "hilluminen", AP?
Ei häiritse ollenkaan, se on vaan kivaa kun mun mies on vielä tosi...himokas. :D
ap
No kyllä se häiritsisi jos jatkuvasti olisi munasillaan, sohvalla, syödessä ym. Mutta ei se nyt aina haittaa, jos vaikka aamulla on hetken alasti ennen kuin pukee.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se häiritsisi jos jatkuvasti olisi munasillaan, sohvalla, syödessä ym. Mutta ei se nyt aina haittaa, jos vaikka aamulla on hetken alasti ennen kuin pukee.
Mikä siinä sitten häiritsee, eihän siinä mitään luonnotonta ole?
Kun miehen pehko on sheivattu pois, nainen pystyy näkemään, onko nappula varmasti tallella.
Vierailija kirjoitti:
Kun miehen pehko on sheivattu pois, nainen pystyy näkemään, onko nappula varmasti tallella.
Kai se sheiviblondi nyt tajuaa näkemättäkin, onko miehuus tallella kun tuolit ja muut huonekalut kaatuilee kun alastoman miehen se hipaisee tai kun 8 donitsia häviää yhtäkkiä kahvipöydästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolle vastaat, mutta onhan se sivistymätöntä ja ennenkaikkea epähygieenistä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää miestä kotona, mutta eksä ei hillunut, oli aina pikkarit ja yleensä myös verkkarit. Eikä mun lapsuuskodissakaan kukaan hillunut alapäå paljaana. Jos mulle vielä tulee uusi mies, ei hillu sekään, ei ainakaan kahta kertaa.
Naisten pikkarit? Vai miesten ALUSHOUSUT?
'Pikkarit' (-han )on vain puhekielen ilmaisu ja alushousujahan sekin vaan tarkoittaa.
Pikkarit eli pikkuhousut. Miesten alushousut eivät ole pikkuhousut.
No on tai ei.
Big deal.
Selkeästi et ole parisuhteessa.
Mies saa kyllä kuulla kaikenlaista, jos alkaa naisten alusvaatteita käyttämään. Varmaan se sun eksäkin jätti sut, kun ei ne sun pikkarit jalassa olleetkaan sitten "ihan sama"
Kyllä, aina. Ihanaa katsottavaa, kyllä silmä lepää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolle vastaat, mutta onhan se sivistymätöntä ja ennenkaikkea epähygieenistä. Hyi.
No kyllä se miehelle on ihan luonnollista.
Teille "naisille" täytyy suureen ääneen järjestää omat tissiflashmobit, että edes jossain saatte olla puolialasti. Olette te ahdasmielisiä ja kehonegatiivisia :/ Vapautukaa edes kotona neljän seinän sisällä.
Miksi lainausmerkit?