Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uinti alasti mökillä

Vierailija
18.07.2022 |

Mietin sitä, onko tökeröä uida alasti mökillä, kun lähimpään mökkinaapuriin on noin 100 metriä. Meillä on oma järvenranta. Olen himouimari ja lähes joka päivä uimassa. Nyt naapuripariskunnan nainen on muuttunut tylyksi minua kohtaan. Ennen oli mukava ja hyväntuulinen. En ole mannekiini vaan vähän pyöreä ja muodokas nelikymppinen nainen.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän... missäs päin tämä mökkisi sijaitsee? Mielelään kerro mahdollisimman tarkasti.

Vierailija
2/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katselisin mielelläni ja vetäisin händyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan parasta mökillä. Meidän rantaan ei kyllä mistään naapurista näy, sen verran pitää kyllä ennen uintikeikkaa katsella ympärilleen että joku ei satu kalastamaan ihan laiturin vieressä.

Vierailija
4/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ne kalsarit jalassa uida.

Vierailija
5/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrpeä akka on syystäkin nyrpeä kun miehensä kiikaroi sinua ja herkkuliemet valuvat lattialle

Vierailija
6/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, eikö tuo ole vaarallista uida muna paljaana.

Vierailija
7/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä sen aina mittaa että missä kohtaa se naapuri kulloinkin on, jos se onkin vaikka 20 metrin päässä.

Vierailija
8/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan parasta mökillä. Meidän rantaan ei kyllä mistään naapurista näy, sen verran pitää kyllä ennen uintikeikkaa katsella ympärilleen että joku ei satu kalastamaan ihan laiturin vieressä.

Niin omastakin mielestäni. Meiltä tosiaan on matkaa naspuriin noin 100 metriä, joten ei minua tarvitse katsella, näköyhteys toki on. En uisi alasti, jos naapurit olisivat lähempänä. Meillä kalastajat eivät tule on eksi ihan rannan lähelle. Olen tottunut uimaan alasti. Ranskassa, missä lomailen usein, uin aina ilman yläosaa, alaosa toki on yleisillä rannoilla. On vaan niin ihanaa ja helppoa olla alasti.

Vierailija
9/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuitko minkä verran tempauksesi aikana?

Vierailija
10/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan sama kyttääkö joku vai ei. Minä olen aina uinut mökillä alasti vaikka kyllä sieltä naapurimökiltä erottaa, että nakuna mennään mutta en välitä. Mieskin vaan naureskelee, että palaa naapurinmiesten kiikareista vielä linssit 

Vierailija
11/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin omastakin mielestäni. Meiltä tosiaan on matkaa naspuriin noin 100 metriä, joten ei minua tarvitse katsella, näköyhteys toki on. En uisi alasti, jos naapurit olisivat lähempänä. Meillä kalastajat eivät tule on eksi ihan rannan lähelle. Olen tottunut uimaan alasti. Ranskassa, missä lomailen usein, uin aina ilman yläosaa, alaosa toki on yleisillä rannoilla. On vaan niin ihanaa ja helppoa olla alasti.

Itse menen pyyhe päällä laiturille asti ja livahdan siitä uimaan, joten saa ihan tosissaan yrittää jos haluaa nähdä edes vilauksen. Vaikea siis uskoa että ketään se häiritsisi. Ilman uimapukua uiminen tuntuu tosiaan paljon vapaammalta eikä sitä voi tehdä muualla kuin mökillä, joten en sitä aio lopettaakaan.

Vierailija
12/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän... missäs päin tämä mökkisi sijaitsee? Mielelään kerro mahdollisimman tarkasti.

Hyi mitä pervoja täällä on. Minäkin tulen paikalle, tuota....varmistamaan, että saat....uida rauhassa, joo juuri sen takia!

Vierailija
13/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin majava veteen vaan.

Vierailija
14/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on vaarallista uida ilman uimahousuja. Väijyvä hauki voi iskeä kiinni pieneenkin pinnan alla törröttävään ulokkeeseen.

Vierailija
15/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on vaarallista uida ilman uimahousuja. Väijyvä hauki voi iskeä kiinni pieneenkin pinnan alla törröttävään ulokkeeseen.

Kannattaa uida siis sukat jalassa.

Vierailija
16/64 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja totesin, että esim. ohuella trikoopaidallakin voi uida, jos katsomo alkaa häiritä.

Vierailija
17/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tätäkin uskoo, toivottavasti ei kukaan, jää muuten mukavat naku-uinnit väliin. Ei mikään kala uskalla tulla lähellekään ihmisen kokoista uimaria.

Vierailija
18/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän otan mökille kiikarit juuri tälläisia tilanteita varten.

Vierailija
19/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa uida alasti mokillä.

Vierailija
20/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa omassa mökkirannassaan uida alasti. 😊 Jos naapurilla on jokin ongelma, se on hänen oma murheensa, ei sinun. Itse olen niin häveliäs, että laitan aina uikkarit vaikkei naapureita olisi edes paikalla, mutta mies ui useinkin alasti. Jokainen tavallaan ja niin kuin itselle sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi