Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uinti alasti mökillä

Vierailija
18.07.2022 |

Mietin sitä, onko tökeröä uida alasti mökillä, kun lähimpään mökkinaapuriin on noin 100 metriä. Meillä on oma järvenranta. Olen himouimari ja lähes joka päivä uimassa. Nyt naapuripariskunnan nainen on muuttunut tylyksi minua kohtaan. Ennen oli mukava ja hyväntuulinen. En ole mannekiini vaan vähän pyöreä ja muodokas nelikymppinen nainen.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kävin joessa vilvoittelemassa ja istahdin munasillani kuistin rapulle kuivattelemaan. Viereisellä hiekkatiellä, etäisyys noin 30m ei mitään puskia aitoja välissä, porhalsi joku akka punaisella mazdallaan kaksi jotain tyttölasta takapenkillä. Istuin vielä jalat harallaan joten kaikki näkyi. Hirmu ahdistelija olen.

Vierailija
42/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kävin joessa vilvoittelemassa ja istahdin munasillani kuistin rapulle kuivattelemaan. Viereisellä hiekkatiellä, etäisyys noin 30m ei mitään puskia aitoja välissä, porhalsi joku akka punaisella mazdallaan kaksi jotain tyttölasta takapenkillä. Istuin vielä jalat harallaan joten kaikki näkyi. Hirmu ahdistelija olen.

No pahimmasta päästä ainakin palstan nutturatätien mielestä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain kovin suomalaista tapaasi ja anna naapurin akan sekoilla keskenään. Jos hänellä on niin juntti ukko, joka tuijottaa muita, niin varmaan vituttaa se ukko.

Minäkin uin alasti mökkirannassa, vaikka naapurin eläkeläisparin mökille onkin näköjään ilmestynyt joku nuori vävy seisoskelemaan rannalle.. olen siinä aina uinut ja aina uin ei kiinnosta muiden mielipiteet asiasta.

Vierailija
44/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri ei ole ennen nähnyt alastonta ihmistä, niin taitaa olla tynnyrissä kasvanut.

Vierailija
45/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uin mökillä alasti, olen aina uinut. Ei kiinnosta mitä mökkinaapurit ajattelelevat. Naapuri voi kääntää päänsä pois jos häiritsee. Näköjään lähin mökkinaapurikin ui alasti ja ei haittaa pätkääkään. En sen tarkemmin katsele. Kesän iloja juosta suoraan saunasta uimaan.

Vierailija
46/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillään saa uida alasti, naapuriin ei oo mikään pakko katsoa. Uin aina anopin mökillä alasti kun siellä ollaan perheenkesken. Kerran näin junasta miehiä uimassa metsälammella nakkeina,Hui kamala.

Vierailija
47/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on estoista porukkaa, jos omalla mökillään ei saa uida alasti. Kyllä se enemmän siitä naapurista kertoo, jolle se on ongelma.

48/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos oot oikein muodokas. Silloin on suorastaan velvollisuutesi uida alasti mökkirannassa!

t. naapuri

Vierailija
49/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko itseäsi jos näköyhteyden päässä muutamankymmenen metrin päässä oleva naapurisi oleilisi ilkosillaan?

Vierailija
50/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa tykkään uida alasti mökissä, kun siellä yksin käyn eikä ole miestä. Olen kanssa hyvin muodokas, siis sillä tavalla, että on todella runsaasti tissiä ja persettä. Mutta erityisesti tissiä! Ajatus siitä, että joku salaa vakoilisi, kun rantavedessä kahlaan ja viehkeästi kikattelen, tuntuu ihan kivalta vatsanpohjassa. Välillä rantakaislikossa kellun kuin manaatti ja syön ruokoja rannan tuntumasta, ettei pääse kasvamaan umpeen.

Sen jälkeen kävelen vielä polun alasti mökkiin ja alan lukemaan Reginalehteä samalla kun kuivattelen uhkean upeaa ja hyvin runsasmuotoista feminiinistä vartaloani. Jonka jälkeen keitän kahvit ja syön vähän pullaa ja sitten pukeudun. Hihii, onpas ihanaa elää tällaista hyvin uhkean muodokkaan naisen elämää!

Vierailija
51/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa varoa, jos vedessä on ankeriaita. Voi nimittäin sujahtaa pilluun.

Tosin jos niin tapahtuu, toivot sen tapahtuvan uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
52/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen saunasta alasti järveen, mutta muuten käytän uikkareita. Naapurimökki ei ole ihan vieressä, mutta se on korkeammalla, ja heidän pihalla käydessä huomasin, että sieltä näkyy meidän laiturille ihmeen hyvin. Eli muuten uusin aina alasti, mutta näillä näkymin ei sittenkään 😀

Vierailija
53/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipide on että ei ole kiva kun käydään alasti uimassa jos naapurit on on oman mökin pihassa vieressä. 

Vierailija
54/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko itseäsi jos näköyhteyden päässä muutamankymmenen metrin päässä oleva naapurisi oleilisi ilkosillaan?

Pihalla oleilu ilkosillaan tai veden alla uiminen alasti on aika eri juttuja. Vedessä joutuu sukeltamaan vieressä jos jotain haluaa oikeasti nähdä.

Vierailija
55/64 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käyn mökillä alasti uimassa, ihan sama katsooko tai näkeekö mökkinaapurit vai ei. Jos kiinnostaa niin saa katsoa, ei mulla mitenkään poikkeava varustus ole.

Vierailija
56/64 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näköyhteys pariin mökkinaapuriin, mutta onneksi laiturin vierestä veteen mennessä laituri peittää suurimmat näkymät. Uin aina saunasta alasti, ei jaksa kikkailla uikkarien kanssa.

Vierailija
57/64 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tökeröä vaan tärkeää. Minun naapurimökillä nainen juoksee aina laituria pitkin järveen isot tissinsä pompahdellen. Niitä tiirailen lehvistön lomasta. Ja pillukin siltä näkyy! Joskus riisun housut ja hiivin veteen soutuveneen takana. Siten olen samassa vedessä pillun kanssa... Tämä "suhde" täyttää naisentarpeeni. 

Vierailija
58/64 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole mannekiini"

MANNEKIINI 😂 Huhhuh mikä tätisana

Menes  jolppi nyt  tiehesi🙄

Vierailija
59/64 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi häiritsisi, jos on omalla tontillaan

Vierailija
60/64 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, eikö tuo ole vaarallista uida muna paljaana.

Houkuttelee haukia. Sekä ehkä lahnoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme