Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uinti alasti mökillä

Vierailija
18.07.2022 |

Mietin sitä, onko tökeröä uida alasti mökillä, kun lähimpään mökkinaapuriin on noin 100 metriä. Meillä on oma järvenranta. Olen himouimari ja lähes joka päivä uimassa. Nyt naapuripariskunnan nainen on muuttunut tylyksi minua kohtaan. Ennen oli mukava ja hyväntuulinen. En ole mannekiini vaan vähän pyöreä ja muodokas nelikymppinen nainen.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei ainakaan paljon kiinnosta kenenkään mielipiteet mun naku-uinnista. Aina jos vain mahdollista uin alasti, paitsi tietenkään missään yleisillä uimarannoilla. Suomen kesä on lyhyt ja siitä kannattaa nauttia.

Vierailija
22/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö laittaa aidat ja pajupuskia näköesteeksi rajalle? Laiturille joku kiinteä näköeste. Luultavasti voi kastautua ilman uimapukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko ikäni uinut nakuna mökillä. Ennen vanhaan ohi ajavat veneet hidastivat ohi mennessään, mutta nykyään ne jo kiihdyttävät vauhtia.

Vierailija
24/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on vaarallista uida ilman uimahousuja. Väijyvä hauki voi iskeä kiinni pieneenkin pinnan alla törröttävään ulokkeeseen.

Kukahan tätäkin uskoo, toivottavasti ei kukaan, jää muuten mukavat naku-uinnit väliin. Ei mikään kala uskalla tulla lähellekään ihmisen kokoista uimaria.

No kyllähän noita tapauksia aina silloin tällöin on, että kala on purrut ihmistä. Viime kesänäkin näin tästä uutisen, siinä tosin kyseessä lapsi. Sellaista en ole kyllä kuullut, että miehen sukuelimeen olisi kala käynyt kiinni, enkä pidä tätä kovin todellisena uhkana.

Vierailija
25/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei ainakaan paljon kiinnosta kenenkään mielipiteet mun naku-uinnista. Aina jos vain mahdollista uin alasti, paitsi tietenkään missään yleisillä uimarannoilla. Suomen kesä on lyhyt ja siitä kannattaa nauttia.

Ei kukaan ole kiinnostunut alastomista miehistä.

Vierailija
26/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on muuten kahta lajia, kun näkevät alastomia uimareita. Toiset suuntaa suppilaudan tai soutuveneen välittömästi kohti ja tulee tarkastelemaan. Toiset taas kääntää veneensä toiseen suuntaan ja jättävät rauhaan. Huomannut tämän kun uin luonnonrannoilla alasti.

M38

Vierailija
27/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokoot muualle jos häiritsee. Omalla mökillä uskoon kuka miten haluaa.

Vierailija
28/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin muija voi olla hapan vaikka vaihdevuosista johtuen, joten anna olla rauhassa hapan.

Alasti uiminen kuuluu niin suomalaiseen mökkiperinteeseen, että jos sitä ei voi tehdä on syy oltava tosi hyvä. Jos tapoihisi ei muutenkaan kuulu napottaa nakupellenä laiturilla ja huudella samalla kuulumisia naapurien kanssa, niin elä mökilläsi niin kuin haluat elää.

Suurin osa kohteliaista mökkinaapureista ei toljota kenenkään uimisia olipa uikkarit päällä tai alasti. 

Vierailija
29/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole mannekiini"

MANNEKIINI 😂 Huhhuh mikä tätisana

Vierailija
30/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri katsokoot muualle. Mikä pakko tiirailla jos häiritsee. Olisi hankkinut mökin kauas muista jos noin häiritsee.

Vierailija
31/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on vaarallista uida ilman uimahousuja. Väijyvä hauki voi iskeä kiinni pieneenkin pinnan alla törröttävään ulokkeeseen.

Kukahan tätäkin uskoo, toivottavasti ei kukaan, jää muuten mukavat naku-uinnit väliin. Ei mikään kala uskalla tulla lähellekään ihmisen kokoista uimaria.

No kyllähän noita tapauksia aina silloin tällöin on, että kala on purrut ihmistä. Viime kesänäkin näin tästä uutisen, siinä tosin kyseessä lapsi. Sellaista en ole kyllä kuullut, että miehen sukuelimeen olisi kala käynyt kiinni, enkä pidä tätä kovin todellisena uhkana.

Siihen tietenkin viittasin, että ei kenenkään kannata pelätä naku-uintia siksi, että urbaanin legendan mukaan hauki tulee näykkimään heppiä.

Vierailija
32/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen toisinaan metsästä kiikareilla kun naapurin teinityttö ottaa alasti aurinkoa. Luulee olevansa näkö suojassa matalien puskien takana.

Vierailija
33/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole kiinnostunut alastomista miehistä.

Riippuu vähän miehestä hyvässä kuosissa oleva kroppa kyllä tuntuu kiinnostavan, olen huomannut

Vierailija
34/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uin aina mökillä alasti. Menen laiturin vierestä niin että oon vähän suojassa. Jos nyt sattuu olemaan joku soutelemassa niin voi voi, ehkä ne ei järkyty iäksi jos näkee keski-ikäisen pariskunnan pulahtavan nakkena veteen. Emme jää laiturille patsastelemaan alasti.

Vierailija
35/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uin aina mökillä alasti. Menen laiturin vierestä niin että oon vähän suojassa. Jos nyt sattuu olemaan joku soutelemassa niin voi voi, ehkä ne ei järkyty iäksi jos näkee keski-ikäisen pariskunnan pulahtavan nakkena veteen. Emme jää laiturille patsastelemaan alasti.

Oletko Alastonsuomessa?

Vierailija
36/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on muuten kahta lajia, kun näkevät alastomia uimareita. Toiset suuntaa suppilaudan tai soutuveneen välittömästi kohti ja tulee tarkastelemaan. Toiset taas kääntää veneensä toiseen suuntaan ja jättävät rauhaan. Huomannut tämän kun uin luonnonrannoilla alasti.

M38

Jos sä olet vedessä, niin mistä ne tietää mitä sulla on päällä? Sekoitatko nyt uimisen rannalla muna tanassa patsasteluun?

Vierailija
37/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Jos sä olet vedessä, niin mistä ne tietää mitä sulla on päällä? Sekoitatko nyt uimisen rannalla muna tanassa patsasteluun?

Yleensä ne vaatteet pitää ottaa jo rannalla pois. Kylmään veteen ei myöskään aina tule mentyä sekunneissa. Ja uimisen jälkeen yleensä kuivatellaan ja kuivaillaan rannalla. Paljasta pintaa näkyy kyllä ilman patsasteluakin.

Vierailija
38/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin vaikeaa virittää se uimapuku ihrojensa ylle?

Vierailija
39/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikeaa virittää se uimapuku ihrojensa ylle?

Miten voi olla vaikea ymmärtää, ettei kaikki kaipaa mitään riepuja uimiseen?

Vierailija
40/64 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sillä on vaikka ottaisi aurinkoa ja patsastelisi ihan miten haluaa? Miksi ihmiset on niin viereentuneita kehoistaan, että alastomuus on joku ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä