Uinti alasti mökillä
Mietin sitä, onko tökeröä uida alasti mökillä, kun lähimpään mökkinaapuriin on noin 100 metriä. Meillä on oma järvenranta. Olen himouimari ja lähes joka päivä uimassa. Nyt naapuripariskunnan nainen on muuttunut tylyksi minua kohtaan. Ennen oli mukava ja hyväntuulinen. En ole mannekiini vaan vähän pyöreä ja muodokas nelikymppinen nainen.
Kommentit (64)
Näillä helteillä yleensä käyskentelen ja kuivattelen mökkirannassa alasti kun käyn välillä uimassa muiden touhujen lomassa. Ei se haittaa vaikka mökkinaapurit ja veneilijät katselevat jos haluavat.
Miksi ap kirjoittelet täällä, jos et aio luopua tavastasi? Itse en tykkäisi nähdä muiden nakuilua, ja pidän mielessä tämän keskustelun. On selvästi parempi olla hankkimatta kesämökkiä, jos näin moni on sitä mieltä että se on ok. Minustakin alasti uiminen on ok silloin kun kukaan ei ole katsomassa, mutta 100 m on oikeasti tosi lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kirjoittelet täällä, jos et aio luopua tavastasi? Itse en tykkäisi nähdä muiden nakuilua, ja pidän mielessä tämän keskustelun. On selvästi parempi olla hankkimatta kesämökkiä, jos näin moni on sitä mieltä että se on ok. Minustakin alasti uiminen on ok silloin kun kukaan ei ole katsomassa, mutta 100 m on oikeasti tosi lähellä.
Älä osta mökkiä.
Hyvännkäköiset saa, rumat ei