Miten aikaisin voi raskaudessa alkaa pahoinvointi?
Muistelen jotenkin, että siinä rv 6 vasta alkaisi. Itse odottelen menkkoja tuleviksi vasta ensi viikolla (nyt kp 31/36), mutta olen ollut huonovointinen iltapäivisin jo reilun viikon ajan. Eilen kärsin ensimmäistä kertaa elämässäni matkapahoinvoinnista linja-autossa, ja pahoinvointi jatkui kyllä aika pitkään kotonakin...
Muita " oireita" on jo reilun viikon ajan olleet alavatsan menkkamaiset jomotukset pitkin päivää, vilu, jatkuva pissallaravailu ja väsymys. Voihan tuo kaikki olla alkavaa syysflunssaakin, eilen minulla oli hieman lämpöäkin. Mutta tuo pahoinvointi ihmetyttää. Luulisi sen vatsataudin tulevan voimakkaasti päälle nopeammin.
Siis voiko pahoinvointi alkaa jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa?
Kommentit (3)
ja ollu sit raskaana. mulla on kyllä ollu monesti huonoa oloa ennen menkkoja vaikka en ookaan ollu pienii päin
Tuo pahoinvointi ei siis taida olla vielä mikään raskausoire. Niin epäilinkin. Psyyke voi tosiaan saada aikaan vaikka mitä, vaikka sitä ei haluaisikaan uskoa... AP
(4) alkanut viikolla 8 ja kestänyt viikolle 12. Psyyke tekee niitä oireita silloin kun kovasti toivoo olevansa raskaana.. Toivottavasti olet!