Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö aurinkorasvaa näillä keleillä?

Vierailija
18.07.2022 |

Ja 40+-vuotiaat kysymys teille.. Jos olet käyttänyt vuosia, huomaatko ihon kunnossa selkeää eroa vaikka ikätoveriisi jotka eivät käytä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysikaaliset suojat tuntuu ikävälle kasvoilla ja jättää usein liian valkoisen lopputulokset on kuin vanhanukke sen jälkeen.

Sivulta

Vierailija
62/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käyttää jos ei auringossa oleile pikku pikku bikineissä tms kauemman aikaa.

Lippalakki tai hellehattu suojaa naamaa.Paremmin käytän tällaisia kuin rasvoja naamallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän läpi vuoden kasvoilla, fysikaalista, nyt Esseä meikkivoiteessa ja Atopik on käsissä. Kesällä tietysti kaikissa näkyvissä paikoissa. Kasvoilla olen käyttänyt joka päivä suojaa noin 20 vuotta, mutta en kaulalla ja nyt kaulalla näkyy jo ryppyjä. Kasvoissa ei ole yhtään, ei edes silmäkulmissa. Ja nuorena kärvensin itseäni, enää en aurinkoa ota.

N53

Vierailija
64/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävoiteessa SK50 AINA, lisäksi välttelen paahdetta ja istun ulkona aina kasvot poispäin auringosta. Etelässä rannalla koko ajan varjon alla. Ikää kohta 49 vuotta ja just kosmetologi kehui kuinka nuorekas ja rypytön iho minulla on. 

Vierailija
65/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näillä keleillä käytä. Siellähän on kylmää ja pilvistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme