Heinäkuu, iltapäivä ja +13 astetta "lämmintä"
Huh, kyllä taas jaksaa pitkän syksyn ja talven näin "lämpimän" ajan jälkeen. Tässä juur kattelen etelän matkoja syksylle.
Kommentit (237)
Hyvä että tänä vkonloppuna on ollut huono sää, olen maannut koko viikonlopun 39 asteen kuumeessa. Olo on varmasti huomenna jo parempi ja alkaa säätkin paranemaan.
Vierailija kirjoitti:
Just tässä tuumin että pitää laittaa ilmalämpöpumppu lämmittämään :[
Mä täällä pohdin lämmittäiskö leivinuunia vähän... heinäkuussa!!!
Vaikea uskoa niitä kommentoijia, jotka niin kovasti tästä kylmästä sadesäästä tykkää. Minä olin kahden tunnin lenkillä Helsingin keskuspuistossa, jossa tavallisesti on jopa vilkasta. Ei tullut edes koirankusettajia vastaan. Pari pyörää pyyhälsi ohi. Missään ei näkynyt ketään nautiskelemassa.
Itse ulkoilen huonollakin säällä, mutta kyllä tänään veetutti. Heinäkuussa saisi olla lämmintä. Oli luminen talvi ja todella pitkä kevät. Moneen kuukauteen täällä ei ollut kävelyteitä. Lunta ja jäätä vaan. Toppatakkia käytin vielä toukokuussa. Olisi kohtuullista, että tämä lyhyt kesä olisi edes kunnon kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellanlettas sentään!!!!! Jaxuhalit hei teille!!!!
Kattelin just kun kaveri laittoi kuvan ulkoilureissultaan vauvan kanssa. Kuvasta luulis että on syksy kun vauva vuorattu niin paksusti vaatteilla. Finnish summer =)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellanlettas sentään!!!!! Jaxuhalit hei teille!!!!
Voimia sullekin
Kylläpä nyt nautin kun hellehullut itkevät :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa niitä kommentoijia, jotka niin kovasti tästä kylmästä sadesäästä tykkää. Minä olin kahden tunnin lenkillä Helsingin keskuspuistossa, jossa tavallisesti on jopa vilkasta. Ei tullut edes koirankusettajia vastaan. Pari pyörää pyyhälsi ohi. Missään ei näkynyt ketään nautiskelemassa.
Itse ulkoilen huonollakin säällä, mutta kyllä tänään veetutti. Heinäkuussa saisi olla lämmintä. Oli luminen talvi ja todella pitkä kevät. Moneen kuukauteen täällä ei ollut kävelyteitä. Lunta ja jäätä vaan. Toppatakkia käytin vielä toukokuussa. Olisi kohtuullista, että tämä lyhyt kesä olisi edes kunnon kesä.
Joo, tästä säästä tykkäävien kohdalla mietin aina että samaa lääkettä satasella, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonutkaan että tykkäisin koleasta säästä, mutta valittaminen on turhaa kun tälle ei voi mitään. Narina ja toiveet ei paljon auta, on vaan mentävä sen mukaan mikä se sää ulkona sillä hetkellä on.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä, musiikkia korville!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä, musiikkia korville!
Samoin teidän ulina helteellä.
Paljon parempi tämä kuin etelässä kiduttava +40 helle. Kokenut sen kerran ja toista ei tule. Vaatetta päälle jos on kylmä, tappohelteellä ei paljon keinoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kunnon suomalainen kesä. Jos jotain muuta haikailet, siirry etelämmäksi.
Kostean kylmää. Mietin just et pitääkö käydä napsauttamassa lämmöt päälle. Sukat vedin jo jalkaan.
Terveisiä Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi tämä kuin etelässä kiduttava +40 helle. Kokenut sen kerran ja toista ei tule. Vaatetta päälle jos on kylmä, tappohelteellä ei paljon keinoja ole.
Onko teillä vain kaksi ääripäätä? Tällainen +13 tai sitten +40? Eikö kelpaisi tasainen +20 keli, joka ei ole viileä muttei paahtavakaan? Outoja tyyppejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tästä säästä tykkäävien kohdalla mietin aina että samaa lääkettä satasella, kiitos.
Ei minulla mitään lääkitystä ole, vaikka rakastan syksyistä säätä ja vihaan helteitä. Ihmiset ovat erilaisia, jos et vielä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on noin paha olla, että toisten harmitus tuo iloa? Mitä ihmettä sinä siitä saat? En minä helteellä kerkeä miettiä niitä, jotka siitä ei tykkää. Minä nautin silloin ja olen hyvällä tuulella. Eikö se olisi sinullekin parempi että nauttisit nyt vaan tästä viileydestä jos se sinusta on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kostean kylmää. Mietin just et pitääkö käydä napsauttamassa lämmöt päälle. Sukat vedin jo jalkaan.
Terveisiä Helsingistä.
Mulla on päällä pelkkä paituli ja pikkarit. Oikein hyvin tarkenee näin sisätiloissa, vaikka lämmöt eivät ole päällä.
terveisiä Jyväskylästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on noin paha olla, että toisten harmitus tuo iloa? Mitä ihmettä sinä siitä saat? En minä helteellä kerkeä miettiä niitä, jotka siitä ei tykkää. Minä nautin silloin ja olen hyvällä tuulella. Eikö se olisi sinullekin parempi että nauttisit nyt vaan tästä viileydestä jos se sinusta on mukavaa.
No tällä palstalla hellehullut pilkkaavat jatkuvasti niitä, jotka kärsivät kuumuudesta.
Eilen illalla naapurit grillasivat vieraiden kanssa ja hakivat toppatakkeja päälleen :). Mua tämä ei haittaa oikeastaan, kunhan ei sataisi.