Miten järjestätte juhlat, jos on hankalia sukulaisia?
Onko jollain pokkaa jättää vaan hankalat tyypit kutsumatta, vaikka olisivat lähisukua? Vai osaatteko olla välittämättä mahdollisesta törttöilystä? Otatteko riskin, että vaivalla järjestetty juhla menee pilalle jonkun käytöksen takia?
Meillä yksi lähisukulainen osaa pilata kaikkien tunnelman erittäin tehokkaasti. Todella vaikea järjestää pieniä perhejuhlia tämän takia. Isommat juhlat on toki helpompia, kun siellä kaikki vähän kuin hukkuu massaan.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katkaissut välit hankaliin ja ikäviin sukulaisiin. Aikani jaksoin sietää heitä, mutta sitten minulle iski totaaliuupumus ja totesin, että nyt riittää ja miksi minä pahoitan mieleni vuodesta toiseen samojen ihmisten takia. Elämä on ollut ihanaa tämän päätöksen jälkeen.
Jäikö sulle omaisia jäljelle? Tekisi niin tehdä tuo mut sit menettäisin viimeiset omaiseni.
Eipä oikeastaan jäänyt. Kyllä se pelotti etukäteen, mutta olen onnellinen, että löysin rohkeuden tehdä tuon päätöksen. Mulla on kuitenkin kavereita ja ystäviä. En ole katunut päivääkään, että siivosin elämästäni pois hankalat ihmiset.
Jäikö sulle omaisia jäljelle? Tekisi niin tehdä tuo mut sit menettäisin viimeiset omaiseni.