Voiko/ onko sinulle deitin exät ollut koskaan turn-off?
Muutamat kerrat tavattu puolitutun miehen kanssa, vähän jaettu kaveripiiriä ja mies mainitsi muutaman exänsä, tiedän päältäpäin ketä he ovat.
Olen varmaan snobi, mutta sanotaanko ystävällisesti että noiden naisten kaliiperi on aika eri kuin meikäläisen.
Ja nyt on vähän ajatukset että jos tuollaisten kanssa ollut, niin miksi minä olen nyt listalla?
Kommentit (36)
On, aina ja kaikki. Siksi olenkin seurustellut vain miesten kanssa keillä ei ole exiä ollut. Paljon helpompaa näin.
Ei ole. Ei kiinnosta kenenkään menneisyys, kunhan ei ihan pultsari tai rikollinen ole ollut. En ole mustasukkaista tyyppiä enkä vertaile itseäni keneenkään.
Kyllä. Sitä ajattelee, että kehtaako sitä olla elähtäneiden pubiruusujen jatkona. Onko itse samaa ylijäämä yh-tasoa 🤢🤮
Siis, miten miehellä on voinut olla niin huono maku. Kaikki kelpaa.
No ei, kunhan ovat eronneet. Tällaisiin "olemme eronneet, mutta asumme vain yhdessä" juttuihin ei kannata sekaantua, koska eiväthän he silloin ole oikeasti eronneet.
En ole aikuisiällä koskaan eksien henkilöllisyyttä kysellyt.
Kerran käynyt näin.
Miehen exä oli aikamoinen silikooni bimbo, miesten miellyttäjä tyhjäpää.
Meni maku täysin.
Mulle olisi ongelma, jos miehen eksä olisi joku jonka tiedän/tunnen. Tai jos eksä olisi reippaasti minua kauniimpi ja parempikroppainen.
Enpä ole huomannut koskaan kysyä.
Minulla on muuten aika erikoislaatuisia ystäviä ja he ovat todella ihania ihmisiä. Jos heitä ei tunne, niin ulkonäöltään he voivat olla aika erikoista katseltavaa. Yksi on todella kaunis, isorintainen ja valtava hiuksinen tapaus, mutta sydämeltään kultaa
Voivatko he olla esteenä parisuhdetta ajatellen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muuten aika erikoislaatuisia ystäviä ja he ovat todella ihania ihmisiä. Jos heitä ei tunne, niin ulkonäöltään he voivat olla aika erikoista katseltavaa. Yksi on todella kaunis, isorintainen ja valtava hiuksinen tapaus, mutta sydämeltään kultaa
Voivatko he olla esteenä parisuhdetta ajatellen?
Miksi eivät voisi olla?
Mulle olisi este, jos miehellä olisi naisia kavereina, ihan sama minkä näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi ongelma, jos miehen eksä olisi joku jonka tiedän/tunnen. Tai jos eksä olisi reippaasti minua kauniimpi ja parempikroppainen.
Minulle ei olisi esteenä, ei millään tavoin. Ei siis edes tuo, että exä olisi minua kauniimpi ja paremmalla kropalla varustettu. Minä olen minä ja muut ovat muita, en ole oppinut pelkäämään ihmisiä tai lajittelemaan heitä ulkonäön suhteen vielä. Olen aikuinen ja ihan normaalilla itsetunnolla varustettu nainen.
Voi olla. Esim narkin tai uskiksen eksään en koskisi tai minkään muun paskasakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivatko he olla esteenä parisuhdetta ajatellen?Miksi eivät voisi olla?
Mulle olisi este, jos miehellä olisi naisia kavereina, ihan sama minkä näköisiä.
Oikeasti? Siis jos miehellä on naisystävä, niin et pystyisi olemaan miehen kanssa? Miksi?
Oikeasti asiaa ihmettelen, sillä minulla on muutamakin erittäin hyvä miesystävä ja olen nainen. En ole nusannut ystävieni kanssa tähänkään mennessä ja en varmasti tästä eteenpäinkään, mutta ystävyytemme on pysyvää. Jos siihen tulisi joku heikolla itsetunnolla varustettu nainen valittamaan asiaa, niin kyllä hän olisi naurettavan hassu.
Kyllähän se kertoo paljon deitistä itsestäänkin jos on joidenkin pulien ja muiden sekopiden kanssa seurustellut.
Exillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä ja minun exillä ei saa olla merkitystä myöskään. Jos on, niin en ole kiinnostunut enää miehestä. Sen verran on merkitystä, että mies saa käydä teetättämässä kaikki tautitestit ennen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivatko he olla esteenä parisuhdetta ajatellen?Miksi eivät voisi olla?
Oikeasti? Siis jos miehellä on naisystävä, niin et pystyisi olemaan miehen kanssa? Miksi?
Oikeasti asiaa ihmettelen, sillä minulla on muutamakin erittäin hyvä miesystävä ja olen nainen. En ole nusannut ystävieni kanssa tähänkään mennessä ja en varmasti tästä eteenpäinkään, mutta ystävyytemme on pysyvää. Jos siihen tulisi joku heikolla itsetunnolla varustettu nainen valittamaan asiaa, niin kyllä hän olisi naurettavan hassu.
Mulla on omakohtaista kokemusta näistä miesten ja naisten välisistä kaveruuksista enkä siltä pohjalta enää usko niihin. En ole alkamassa asiasta valittamaan, vaan toteaisin naisten kanssa kaveeraavalle miehelle ihan rauhallisesti, että saa etsiä naisen itselleen jostain muualta.
Jos deitistä paljastuu asioita, jotka häiritsevät, kuten nyt sitten exät, niin deitiksihän se kai jää.
Ei minua deittien menneisyys häiritse, ja jos seurusteluun päädytään, niin eiköhän ne ongelmakohdat ole jo kaivettu esiin.
Alabama-meininkiä pikkukylässä. Kaikki tuntevat kaikki ja mitä serkumpi sen herkumpi
Joo. Yksi tapailumies oli ollut tolkuttoman ihastunut naimisissa olleeseen naiseen ja siis toinen mies.
Kun kuulin ne jutut siitä suhteesta (nainen vannonut rakkauttaan ja että jättää miehensä =>jätti, mut jätti myös samalla tän toisen miehen ja vaihtoi kolmanteen) meni jotenkin maku miehestä, kun oli ollut niin helposti höynäytettävä.
No tietysti vaikuttaa, jos kuvittelet olevasi tasokas deitti niin ei sulla pitäisi olla mitään luuseri eksiä. Yleensähän tällaisista asioista ei puhuta ennen kuin aletaan miettimään vakavampaa suhdetta, ja kyllä ainakin itse haluaisin tietää jos potentiaalisen kumppanin eksä on joku linnakundi tai uusnatsi tms.
Taitaa olla pikkukaupunkien ongelmia nuo, että deitin eksät olisivat jotain omia kavereita tai muuten tuttuja. Pikkukaupungeissa ihmiset myös tuntevat kaikki toisensa. Jossain isommassa kaupungissa deitin eksät olisivat vain tuntemattomia nimiä, jolloin ei tietäisi, vaikka olisivatkin "eri kaliiberia" kuin itse.