Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko/ onko sinulle deitin exät ollut koskaan turn-off?

Vierailija
17.07.2022 |

Muutamat kerrat tavattu puolitutun miehen kanssa, vähän jaettu kaveripiiriä ja mies mainitsi muutaman exänsä, tiedän päältäpäin ketä he ovat.
Olen varmaan snobi, mutta sanotaanko ystävällisesti että noiden naisten kaliiperi on aika eri kuin meikäläisen.

Ja nyt on vähän ajatukset että jos tuollaisten kanssa ollut, niin miksi minä olen nyt listalla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy ilmi, että naisella on exinä pahoja poikia, niin kyllä siinä ruusunpunaiset lasit nopeasti tippuu päästä.

Vierailija
22/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut olla. Entisen miesystäväni ex oli ollut kova miesten kaataja (päihteitä käyttänyt bipolaarinen). Liian myöhään sain kuulla tämän tarkennuksen. Sainpa sitten keski-ikäisenä papilloomaviruksen ja sen myötä ylimääräiset kontrollikäynnit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kuulin että tapailemani mies oli aikaisemmin kyntänyt kylän tautisinta ja helpointa suttu raa. Lisäksi ihmisenä tuo nainen muutenkin todella vastenmielinen ja tehnyt muille todella ikäviä asioita. En halunnut enää tapailla miestä, tiesi kuitenkin naisen "taustan".

Vierailija
24/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ällöttää jos nainen on seurustellut ylipainoisen/lihavan miehen kanssa

Vierailija
25/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo paljon deitistä itsestäänkin jos on joidenkin pulien ja muiden sekopiden kanssa seurustellut.

No tämäpä juuri!

Vierailija
26/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi ongelma, jos miehen eksä olisi joku jonka tiedän/tunnen. Tai jos eksä olisi reippaasti minua kauniimpi ja parempikroppainen.

Ai niin, ja myös se, jos eksiä on ihan tolkuton määrä. Ei kiinnosta olla seuraava ex.

Vierailija
27/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Existään nyxä tunnetaan. Eli kertoohan se paljon ihmisestä, millaisten ihmisten kanssa on seurustellut tai paneskellut.

Vierailija
28/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Existään nyxä tunnetaan. Eli kertoohan se paljon ihmisestä, millaisten ihmisten kanssa on seurustellut tai paneskellut.

Just näin. Ihmiset on kykenemättömiä muuttumaan mihinkään suuntaan vaan pysyvät sina samanlaisina.

Ja miehessä on jotain perverssiä, jos ystävä löytyy naisesta, kun heitä on maapallolla vain se 50% ihmisistä. Huh huh mikä luuseri jos ei miehet kaverina riitä.

Vierailija
29/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut koskaan kysyä.

Minulla on muuten aika erikoislaatuisia ystäviä ja he ovat todella ihania ihmisiä. Jos heitä ei tunne, niin ulkonäöltään he voivat olla aika erikoista katseltavaa. Yksi on todella kaunis, isorintainen ja valtava hiuksinen tapaus, mutta sydämeltään kultaa

Voivatko he olla esteenä parisuhdetta ajatellen?

Miksi eivät voisi olla?

Mulle olisi este, jos miehellä olisi naisia kavereina, ihan sama minkä näköisiä.

Oikeasti? Siis jos miehellä on naisystävä, niin et pystyisi olemaan miehen kanssa? Miksi?

Oikeasti asiaa ihmettelen, sillä minulla on muutamakin erittäin hyvä miesystävä ja olen nainen. En ole nusannut ystävieni kanssa tähänkään mennessä ja en varmasti tästä eteenpäinkään, mutta ystävyytemme on pysyvää. Jos siihen tulisi joku heikolla itsetunnolla varustettu nainen valittamaan asiaa, niin kyllä hän olisi naurettavan hassu.

Mulla on omakohtaista kokemusta näistä miesten ja naisten välisistä kaveruuksista enkä siltä pohjalta enää usko niihin. En ole alkamassa asiasta valittamaan, vaan toteaisin naisten kanssa kaveeraavalle miehelle ihan rauhallisesti, että saa etsiä naisen itselleen jostain muualta.

Eli olet jäänyt toiseksi miehen ystävälle? Ehkä jopa useampaan kertaan?

Et myöskään itse pysty ajattelemaan ihmisistä mitään muuta kuin jalkojen väliä? No, omapahan on ongelmasi. :)

Vierailija
30/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten aika erikoislaatuisia ystäviä ja he ovat todella ihania ihmisiä. Jos heitä ei tunne, niin ulkonäöltään he voivat olla aika erikoista katseltavaa. Yksi on todella kaunis, isorintainen ja valtava hiuksinen tapaus, mutta sydämeltään kultaa

Miksi eivät voisi olla?

Mulle olisi este, jos miehellä olisi naisia kavereina, ihan sama minkä näköisiä.

Oikeasti? Siis jos miehellä on naisystävä, niin et pystyisi olemaan miehen kanssa? Miksi?

Oikeasti asiaa ihmettelen, sillä minulla on muutamakin erittäin hyvä miesystävä ja olen nainen. En ole nusannut ystävieni kanssa tähänkään mennessä ja en varmasti tästä eteenpäinkään, mutta ystävyytemme on pysyvää. Jos siihen tulisi joku heikolla itsetunnolla varustettu nainen valittamaan asiaa, niin kyllä hän olisi naurettavan hassu.

Mulla on omakohtaista kokemusta näistä miesten ja naisten välisistä kaveruuksista enkä siltä pohjalta enää usko niihin. En ole alkamassa asiasta valittamaan, vaan toteaisin naisten kanssa kaveeraavalle miehelle ihan rauhallisesti, että saa etsiä naisen itselleen jostain muualta.

Et myöskään itse pysty ajattelemaan ihmisistä mitään muuta kuin jalkojen väliä? No, omapahan on ongelmasi. :)

Ei, vaan olen yrittänyt kaveruutta miesten kanssa, mutta joka hemmetin kerta, ennemmin tai myöhemmin, mies on osoittanut haluavansa kanssani jotain enemmän. Mun olisi todellakin helppoa olla kaveri miehen kanssa, sillä en ole siinä mielessä kiinnostunut kuin äärimmäisen harvoista, mutta miehille tuo näyttää olevan vaikeampaa. Aina siinä kaveruudessa on jokin taka-ajatus.

Vierailija
31/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät voisi olla?

Ei, vaan olen yrittänyt kaveruutta miesten kanssa, mutta joka hemmetin kerta, ennemmin tai myöhemmin, mies on osoittanut haluavansa kanssani jotain enemmän. Mun olisi todellakin helppoa olla kaveri miehen kanssa, sillä en ole siinä mielessä kiinnostunut kuin äärimmäisen harvoista, mutta miehille tuo näyttää olevan vaikeampaa. Aina siinä kaveruudessa on jokin taka-ajatus.

Kauempaa olisi helpompi nähdä miten toimit. Voi olla, että olet näiden mieskavereiden kanssa täysi blutka ja kylläpä he sen helposti huomaavat.

Vierailija
32/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät voisi olla?

Kauempaa olisi helpompi nähdä miten toimit. Voi olla, että olet näiden mieskavereiden kanssa täysi blutka ja kylläpä he sen helposti huomaavat.

No voin kyllä sanoa olevani kaikkea muuta. Olen ujo enkä todellakaan tyrkytä itseäni, varsinkaan ihmisille jotka eivät todellakaan kiinnosta kuin korkeintaan kaverina. Nuo miesten kiinnostuksenosoitukset ovat tulleet itsellenikin ihan puun takaa, koska en mielestäni ollut antanut mitään signaaleja.

Vierailija
33/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo isot hiukset ym. liittyy asiaan :)?

En ole tiennytkään että vain liruletit voisivat olla sydämellisiä ihmisiä.

Vierailija
34/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mikään ongelma jättää tapailua kesken siinä vaiheessa jos selviäisi että kumppani on huonossa maineessa "kylillä"

Vierailija
35/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tinder-muija treffeillä sen luona esitteli lapsistaan kuvia(olivat hoidossa sen illan), ja nehän oli kikkarapäitä, onneksi  kaveri soitti sattumalta niin sain hyvän tekosyyn häipyä samantien.

Vierailija
36/36 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kaunis, hoikka, isotissinen instapyllistelijä.

Kun deittailen vähemmän kauniita salarakkaita, he näkevät "sattumalta" somevirrassani kuvan puolisostani.

Ai että ne panevat kuin viimeistä päivää, kun ihmettelevät että miksi salaa deittailen heitä vaikka vaimoni on nuori ja kaunis ja kaikkea mitä he eivät ole?

Tosiasiassa minulla ei vaimoa ole, netistä olen kopsannut jonkun instatyrkyn kuvat.

Toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan