Ylimielinen naapuri ärsyttää
Ihan oikeesti v*tt*tt**. Naapurin piha hoidettu "pilkulleen". Ohikulkijat ja lenkkeilijät ihastelee, kun nurmikko "täydellinen" ja istutusalueet kukkivat "niin kauniisti". Eivät vaan tiedä(!!!!) totuutta, et 1-2 krt/vko tuolla käy puutarhuri pitämässä pihan siistinä. Minä tiedän, kun asun naapurissa ja seurannut ikkunasta. Omaa pihaa en ruuhkavuosina jaksa pitää kunnossa ja varmaan ihmiset tämän ylimielisen naapurin takia pitävät laiskana. Tietäisivätpä totuuden, tosin olen nyt viime viikolla muutamille sen kadunvarressa kertonut!
Kommentit (23)
Anna olla.Elä ihan omaa elämääsi äläkä kyttää naapurisiasi. Ihan turhaan kadehdit häntä.Tuhlaat elämäsi,mielesi Suomalaisen peri syntiin Kateus. Syö sinua eniten.
Hei voin tulla hoitamaan puutarhaasi.
-Ilkka
Mitä väliä? Jos noin ottaa luonnon päälle, ainahan voit palkata puutarhurin hoitamaan omaa pihaasi.
Ehdit kuitenkin vahdata naapurin pihan laittoa ja ohikulkijoiden katseita :D :D
Meidän naapurin piha on kans prikulleen. Itse ne tekee siellä paljon hommia. En pidä heitä ylimielisenä. Heillä on enemmän aikaa ja kiinnostusta siihen.
Miksi puutarhurin käyttö vähentää pihan arvoa? Tuskin naapuri kehuu tekevänsä kaiken itse.
Meilläkin on kaunis hoidettu piha. Hoidamme sen ihan itse ja ehdimme hyvin, vaikka olemmekin noin viisikymppisiä työssä käyviä ihmisiä. Pihamme on kyllä aika pieni, joten se on helppo pitää siistinä, se on vain 2600 m2 kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puutarhurin käyttö vähentää pihan arvoa? Tuskin naapuri kehuu tekevänsä kaiken itse.
Poikani hoitaa kesätyökseen kahden naapurin vanhemman pariskunnan pihaa ja ne ovat pojan jäljiltä todella kauniit ja hyvin hoidetut. Tottakai se maksaa hieman, mutta hyvästä kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Jos noin ottaa luonnon päälle, ainahan voit palkata puutarhurin hoitamaan omaa pihaasi.
Ottaa siksi, että eivät ole edes kotona kesäisin juuri lainkaan! Mökillä, reissussa, purjehtimassa. Kotona käyvät vain "vaihtamassa vaatteita". Itse jos palaisin kotiin reissusta niin eka hommia ois nykiä 30 min käyntiin tota ruohonleikkuria ja sit tunti työnnellä pihaa jos käynnistyy. Nämä tulevat kotiin, käyvät sisällä ja kohta on grilli kuumana ja joku valkkaripullo pöydäasä. Eivät oikeesti tee itse yhtään mitään!!! Ja seuraavana päivänä auto taas starttaa ja viikkoon ei näy ketään. Siivoojat käy myös, vaikka eivät olisi olleet ees kotona! -AP
Huvittava aloitus sinänsä, mutta tästä tulee mieleen aika, kun omat lapset oli pieniä. Kuulin kun kulmittain meidän tonttiin oleva naapuri jutteli pihallaan jollekin vieraalle, että ei oikein ehdi pihahommia tehdä näiden pikkulasten kanssa. Hävettää, kun vieressä on kaksi ihan täydellisesti hoidettua pihaa. Meinasin huikata hänelle, että ihan samoja olen ajatellut, jos yhtään lohduttaa. No nyt meillä molemmilla on pikkulapsiaika ohi, ja pihatkin näyttää hiukan paremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa siksi, että eivät ole edes kotona kesäisin juuri lainkaan! Mökillä, reissussa, purjehtimassa. Kotona käyvät vain "vaihtamassa vaatteita". Itse jos palaisin kotiin reissusta niin eka hommia ois nykiä 30 min käyntiin tota ruohonleikkuria ja sit tunti työnnellä pihaa jos käynnistyy. Nämä tulevat kotiin, käyvät sisällä ja kohta on grilli kuumana ja joku valkkaripullo pöydäasä. Eivät oikeesti tee itse yhtään mitään!!! Ja seuraavana päivänä auto taas starttaa ja viikkoon ei näy ketään. Siivoojat käy myös, vaikka eivät olisi olleet ees kotona! -AP
Ja? Mistä kumpuaa tämä kateus? Oletko Perussuomalaisten vai SDP:n kannattaja?
Ap! Miltä tuntuu, kun et koskaan tule olemaan onnellinen?
Onhan murheet!
Naapurilla on rahaa pitää pihansa kunnossa. Eikö hän saisi?
Olisiko se jotenkin parempi sinulle, että he itse tekisivät kaikki hommat?
En kyllä ymmärrä yhtään murheitasi. Sinulla on sinun piha, naapurilla omansa.
Miten se naapurista tekee ylimielisen jos joku ohikulkiessaan ihastelee pihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelmana? Parempihan se sinulle on, että naapurin piha on siivottu. Mikset itse palkkaa nuorta pihaa hoitamaan ja siivoamaan?
Miten palveluiden ostaminen tekee ihmisestä ylimielisen? Itse myös olen palkannut nuoren siivoamaan ja pihaa hoitamaan, vaikka en edes elä kiireistä lapsiperhe elämää enkä ole erityisen varakas. Käytän aikani mielummin matkusteluun ja juuri grillailuun ja valkoviinin nauttimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hei voin tulla hoitamaan puutarhaasi.
-Ilkka
Ja hoitaisi siinä ohessa muutakin!😉juujuu
On sulla naapuri!