Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kysy miten päiväni on mennyt

Yksikaksi
16.07.2022 |

Onko muita, joilla sama ongelma?
Tuntuu siltä ettei mieheni koskaan kysy mitään päivästäni. Omia juttujaan kyllä kertoo, mutta ei mielestäni kysy minulta miten voin tai miten jaksan tms. Entisessä kahdessa pidemmässä suhteessani (joissa ei ollut lapsia kummallakaan) kysyttiin ihan normisti "miten meni päivä" tms.

Mieheni on tällä hetkellä osa-aik. työtön ja osa-aik. töissä. Meillä on 2 pientä lasta, joita mies hoitaa ainakin puolet ajasta. Hyvä isä.

Vaivaa vaan todella paljon, kun hän ei aktiivisesti oikeastaan koskaan kysy minun kuulumisiani. Ja jos kerron ei mielestäni keskity kunnolla eikä kysy jatkokysymyksiä. Olen jo parin vuoden aikana sanonut, että olisipa kiva kun voisi kysyä että miten päiväni on sujunut.

Olemme olleet yhdessä lähes 8 vuotta ja minua kiinnostaa kuulla mieheni elämästä. Muuten siis arki meillä suht ok tavallista pikkulapsiarkea ja ollaan molemmat aika väsyneitä oltu jo muutama vuosi.

Seksiä erittäi n harvakseltaan kun ollaan tosiaan molemmat väsyneitä arjesta. Molemmat lapsemme olleet erittäin huonounisia, heräilevät öisin ja nukkuvat enintään 8,5-9 h yönia :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi