Miksi et ole koskaan käynyt Viipurissa?
Minusta olisi aika noloa myöntää, että ei olisi koskaan käynyt Viipurissa. Eikö sinusta?
Kommentit (87)
Menen sinne vain lottapuku päälläni, jos on tarvis.
Viipurin-käyntini rajoittuu siihen, kun joskus 80-luvulla käytiin bussilla Leningradissa ja pysähdyttiin sinne vessaan. Aika paska vessareissu olikin, suorastaan kuvottava kokemus.
Niin kauan, kun Venäjä murhaa mielivaltaisesti ukrainalaisia ja raiskailee lapsia niin en halua olla missään tekemisissä heidän maansa kanssa enkä rahoittaa heidän fasismitouhujaan edes sentillä.
Viipurin rautatieaseman vessassa oli käyny moni muukin. Hajusta päätellen ja siivosta.
Kävin tänään Viipurissa. Olin melkeinpä ainoa suomalainen sinne mennessä. Suomen tullissa takaisintullessa rajamiehet kysyivät, tarvitsiko olla PCR-testi. Sanoin että ei tuota kukaan kysellyt.
Viipurin pojille kun aikoinaan ennen nettiä kertoili että nyt tietokone ceedeetä tiskiin niin viikon päästä ladan kontti oli täynnä win 95 word excel yms ceedeetä plus pelejä laidasta laitaan
Pulaajan internet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole itään siteitä Viipurin. Lisäksi ei edes rahaa matkustaa Tallinaan.Enkä sitä häpeä sanoa ääneen.
Miksi et häpeä?
AP
Minä taas häpeän, kun olen siellä kerran käynyt ja nähnyt millaiseen kuntoon ihana monrepos Viipuri on laitettu ja vain rauniot ja likaa jäljellä. Kaikki rempallaan.
En suosittele paikkaa.
Viipurissa paska haisee jokaisessa kadunnurkassa ja suuri osa taloista on rähjistyneitä, tsaarin ajoilta.
Viipuria ei ole enää olemassa, eikä tule. On vain 78-vuotias ex-neuvostoliittolainen pikkukaupunki Vyborg, jonka historia on aktiivisesti hävitetty ja joka ei ole sen kummempi, kuin mukaan rysälä.
En oo käynyt Pietarissa tai Moskovassakaan. Ja varmaan miljoonassa muussakaan maailman paikassa
Vierailija kirjoitti:
Se, joka ei ole Viipurissa käynyt ja siihen rakastanut, hän, hän on pyöreä nolla silmissäni.
AP
Venäjän ihannoija on pyöreä nolla minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka ei ole Viipurissa käynyt ja siihen rakastanut, hän, hän on pyöreä nolla silmissäni.
APVenäjän ihannoija on pyöreä nolla minun silmissäni.
Venäjällä on kaunista, historia ja taide, se on suurta. Ei tarvitse kannattaa valtiojohtoja, jotta voi tykätä Venäjästä.
Ryssänperseläpi. Joskus oli hieno suomalainen kaupunki.
Ei kukaan täysjärkinen matkusta r yssiin. Sieltä palatessa hups vaan löytyy matkatavaroista jotain mitä et ole ennen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APVenäjän ihannoija on pyöreä nolla minun silmissäni.
Venäjällä on kaunista, historia ja taide, se on suurta. Ei tarvitse kannattaa valtiojohtoja, jotta voi tykätä Venäjästä.
Venäjän historia on barbaarisen vihan, nihilismin, sorron, petoksen ja ryöstelyn historiaa. Suuruudeksi sitä voi kutsua vain Igor. Sen rinnalla taiteen universaali kauneus kutistuu hyttysen paskaksi.
En halua mennä, koska Viipuri on ryöstetty suomalaisilta. Toivon, että vielä tämän elämän aikana Kannas palautetaan Suomelle ja voin muuttaa Viipuriin viettämään eläkepäiviä.
Viipurissa on tosi kaunista. Se satama, ja viipurin Linna. Täydellinen matkailu kohde, niille jotka eivät ole menneet länsi Propagandaan.
Vierailija kirjoitti:
Viipurissa on tosi kaunista. Se satama, ja viipurin Linna. Täydellinen matkailu kohde, niille jotka eivät ole menneet länsi Propagandaan.
Jatka toki Igor suomen kielen opintoja. Kiinnitä huomiota yhdyssanoihin ja ison alkukirjaimen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka toki Igor suomen kielen opintoja. Kiinnitä huomiota yhdyssanoihin ja ison alkukirjaimen käyttöön.
Sinä voisit myös kiinnittää huomiota välimerkkien, kuten pilkun käyttöön ;-).
No sinulle sopii varmasti paremmin löhöloma Kanarialle kun ei sivistystaso riitä muuhun kuin rannalla ja altaalla makaamiseen. Eikä kielitaito!