Miten toimitte, jos keskustelukumppaninne on katkera ja negatiivinen?
Minä en ole huomaavinani. Sanon positiivisia kommentteja.
Kommentit (11)
Vaihdan keskustelunaihetta ja, jos se ei tehoa, vaihda seuraa.
Jos aina sama laulu niin välttelen ko. ihmisen seuraa. Tai jos puoliso niin vaihdan puolisoa.
Lokeroin ihmisen negatiiviseksi ja kiinnitän huomiota ainoastaan hänen negatiivisiin juttuihin ja alan ajattelemaan hänestä negatiivisesti.
Mitenpä toimia niin... Puolisoa kun ei voi pihalle heittää.. Luonne kun on bas..
Yritin erota negatiivisesta miehestäni. Joudun raha-asioiden vuoksi sietämään häntä vielä jonkin aikaa. Jos ja kun ei muutu, niin poistun hänen vaikutuspiiristään niin hyvin kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä toimia niin... Puolisoa kun ei voi pihalle heittää.. Luonne kun on bas..
Ei ole totta! Jos puoliso aiheuttaa negatiivisen olon ja on masentunut ym jolle en voi mitään mulla on oikeus olla onnellinen joten vaihdan iloisempaan ihmiseen. En pilaa elämääni katkeroitumalla sellaisen henkilön kanssa koska pilaan sillä myös läheisteni elämän.
Enää en jaksa kyseisiä ihmisiä.Liian moni on negativinen ainainen valittaja. Mahdotonta känttä phe positivisesksi kun sama jauhaa koko ajan.Lähden pois tilanteista ja seuraava kertaa ei tule kohtaminen,Sama koskee aktiviteeti. En enää jaksa,ei kulu jaksaa.Olen enemin yksin jos en kohtaa ihmisiä,joilla samat arvot kuin itselläni.En ole mikään roska latikko minäkään enää!
Vaihdan seuraa.