Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ryhmät, kun yritetään sopia jotain, siitä ei vaan tule mitään

Vierailija
21.02.2023 |

Tiedättekö sen ihmistyypin, joka ei osallistu suunnitteluun eikä vaan tajua 🤔😩 Muut ovat jo päätyneet jotain, ja asia on siis käsitelty ja päätetty. Ja tämä idiootti-ihmistyyppi tulee lopulta paikalle ja toteaakin, että jos tehdään sittenkin näin😩 Öö, ei tehdä. Asia on käsitelty ja päätetty. Kukaan ei kehtaa vaan sanoa sinulle, että ei aloiteta tätä vatkaamista nyt alusta🤯 Sitten kukaan ei jaksa vastata enää mihinkään mitään, ja kaikki peruuntuu😱😱😱

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä minä vaan kehtaan sanoa, että suunnitelmat on ja pysyy. Hyvin on saatu sovittua naisten reissuja.

Vierailija
2/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ystäväpiiriin. Meillä on 4 naisen porukka. Sopimiset on helppoa.

Olen pudottanut kaikki raskaat energiasyöpöt jo 15 vuotta sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä minä vaan kehtaan sanoa, että suunnitelmat on ja pysyy. Hyvin on saatu sovittua naisten reissuja.

Joo, sinä kehtaat ja minäkin kehtaan mutta aloituksessa ei nyt puhuttu meistä.

Vierailija
4/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en jaksa vastata sinulle, kun tuo liiallinen hymiöiden käyttö häiritsee.

Vierailija
5/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasithan sä aloittajalle  :D

Vierailija
6/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloittajan pitäisi ehkä opetella sanomaan asiat suoraan ystävälleen eikä nillittää täällä.

Vierailija
7/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut vastasit kuitenkin😁😂

Vierailija
8/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua, olet just kuten Ap kuvaili aloituksessa🤯

En jaksa vastata, mutta vastaan sitten kuitenkin. Hups, en osaa päättää, mutta pakko kommentoida vaikka en tajua mistään mitään eikä viestissäni ole mitään sisältöäkään 🥲

Vierailija
9/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut vastasit kuitenkin😁😂

No ei hän kyllä kysymykseen vastannut, huomasit varmaan. Kommentoi vaan hymiöitä.

Vierailija
10/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on naisten välinen solidaarisuus?

Olen nyt seurannut mieheni ja veljeni ystäväporukoita vuosien ajan. Olen niin kateellinen siitä yhteishengestä ja tuesta, jota miesten välillä on. Kaveria ei jätetä, pidetään yhdessä kivaa ja ollaan aina kaverien puolella. Kaikissa nais- ja tyttöporukoissa jotka tiedän, puukotetaan selkään, kiusataan ja ilkeillään. Ihan kokoajan on jotain draamaa menossa.

Vierailija
11/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa vastata, mutta vastaan sitten kuitenkin. Hups, en osaa päättää, mutta pakko kommentoida vaikka en tajua mistään mitään eikä viestissäni ole mitään sisältöäkään 🥲

Mitä sä oikein selität?

Vierailija
12/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt seurannut mieheni ja veljeni ystäväporukoita vuosien ajan. Olen niin kateellinen siitä yhteishengestä ja tuesta, jota miesten välillä on. Kaveria ei jätetä, pidetään yhdessä kivaa ja ollaan aina kaverien puolella. Kaikissa nais- ja tyttöporukoissa jotka tiedän, puukotetaan selkään, kiusataan ja ilkeillään. Ihan kokoajan on jotain draamaa menossa.

Ei ole draamaa täällä, kun ei saada edes sovittua mitään yksinkertaistakaan, kun kaikki on niin helvetin vaikeaa, ja aina tämä yks, joka ei tajua, ilmestyy paikalle kaksi päivää myöhemmin ehdottomaan jotain päinvastoin kuin just on sovittu 😴

Vierailija
13/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloittajan pitäisi ehkä opetella sanomaan asiat suoraan ystävälleen eikä nillittää täällä.

Ei tuo mun mielestä ole nillittämistä, ihan totuudenmukainen toteamus joistain naisista. Kovasti suakin kiinnosti vastata kuinka sinä kehtaat sanoa asiat suoraan vaikka sitä ei aloituksessa edes kysytty.

Vierailija
14/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein selität?

Sinulle tässä provoillaan, kun olet juuri kuten aloituksessa. Vastailet asian ohi, etkä tajua mitään.

Vierailija
15/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatte kaikki tosi onnellisilta ihmisiltä! Harmi, tosi harmi kun en oo teidän kaveri.

Vierailija
16/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarvisi saada suu auki ja sanoa, että tämä on jo sovittu.

Vierailija
17/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten tiiä. Mulla on niin vähän kavereita tai ystäviä enkä tapaa heitä useita kerrallaan. Jos joskus mut kutsutaan osalliseksi johonkin tyttöporukan tai tyyliin veljen kavereiden illanviettoon niin mä vaan meen, mies kotona lasten kanssa. Ei mitään ongelmia synny. Ja asia jonka opin jo kouluaikoina: yksi suunnittelee, ei koskaan koko porukka. Riittää että yksi ihminen suunnittelee ja tekee tommosen varaukset ja tekee jonkun koosteen että kaikki on kartalla. Se ykskään ihminen ei voi olla ihan kuka tahansa et on ihmisiä, joilta mikään ei onnistu. No mitäpä niitä tarvii mitenkään mukaan siihen suunnitteluun sitten eli eivät osallistu suunnitteluun. Piste.

Vierailija
18/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tarvisi saada suu auki ja sanoa, että tämä on jo sovittu.

Porukan koollekutsuja tehtävä on sanoa että stop, asia päätetty ja lyödä päivämäärä.

Vierailija
19/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Lähes aina naisporukassa on joku joka kieroilee ja hämmentää pakkaa. Haukkuu selän takana muita ja juoruilee . En ymmärrä mikä tässä on taustalla. Mt-ongelma? Dtaamanhakuinen persoona?

Vierailija
20/41 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutatte kaikki tosi onnellisilta ihmisiltä! Harmi, tosi harmi kun en oo teidän kaveri.

Onneks et oo😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän