Te joille ei muka tule ikinä alkoholista krapulaa
Onko viihdeillan jälkeen herättyä olo muka aina ihan samanlainen kuin minä muuna tahansa päivänä? Että et voisi erottaa olleesi viihteellä jos et sitä tietäisi? Minun on vain hyvin vaikea uskoa asiaa todeksi.
Kommentit (108)
No kaljasta ei juuri tule, sitä juonkin suosiolla. Noh, juon sitä punaviiniäkin jos tarjotaan, mutta kärsin kyllä sitten.
Alkoholia voi juoda muutenkin kuin viihteellä, jos et vielä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
No kaljasta ei juuri tule, sitä juonkin suosiolla. Noh, juon sitä punaviiniäkin jos tarjotaan, mutta kärsin kyllä sitten.
Montako annosta olutta juot illassa noin suunnilleen?
Jos ei muuten olosta huomaa niin itellä ainakin on silmäluomet turvoksissa ja muutenkin pöhöttynyt olo. Ainakin jos kaljaa on juonut..
Mulle ei ole ikinä tullut mitään pahaa krapulaa. Olen vain hieman väsyneempi ja kamala nälkä ja jano koko ajan. :D Mutta ei koskaan mitään tyyliin koko päivä sängyssä ja oksu lentäisi.
En juo koskaan alkoholia, mutta käyn silti viihteellä. Väitätkö siis, että viihdeillan jälkeinen väsymys on minullakin krapulaa eikä esim. univelkaa?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä pyrinkin tuolla aloituksella kitkemään pois ne tyypit, jotka hehkuttaa että ei tule krapulaa koskaan ja juovat vain muutaman annoksen. Eihän sillä määrällä tulekaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako annosta olutta juot illassa noin suunnilleen?
Aivan liikaa. T. Kaljajuoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä pyrinkin tuolla aloituksella kitkemään pois ne tyypit, jotka hehkuttaa että ei tule krapulaa koskaan ja juovat vain muutaman annoksen. Eihän sillä määrällä tulekaan.
ap
Eli tajuat, että alkoholia voi juoda saamatta krapulaa, mutta haluat vängätä että et kuitenkaan usko tuota omaa väitettäsi. Oletko kännissä vai mikä selittää tämän sekoilun?
Sinun on vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
"Te joille ei muka ikinä tule alkoholista krapulaa"
Miksi otsikko on tuo, jos haluat keskustella vain ihmisistä, jotka vetävät viinaa kaksin käsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi otsikko on tuo, jos haluat keskustella vain ihmisistä, jotka vetävät viinaa kaksin käsin?
No voi vit.. mitä saivartelua. No kun aiheesta ei ole keskusteltavaa niiden suhteen, jotka eivät juo tai juovat vain muutaman.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hyvä tietää, että muutama annos alkoholia tarkoittaa samaa kuin ei lainkaan alkoholia. Lähdenkin tästä ajelemaan autoa 4 kaljan jälkeen. Jos poliisi nillittää, sanon, että ap sanoi, ettei muutamaa annosta lasketa alkoholiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No voi vit.. mitä saivartelua. No kun aiheesta ei ole keskusteltavaa niiden suhteen, jotka eivät juo tai juovat vain muutaman.
ap
Tee sitten uusi aloitus otsikolla:
"Alkoholin suurkuluttajat, miten niin teille ei muka tule koskaan krapulaa"
Osuu paremmin kohderyhmääsi.
Mulla ei ole koskaan ollut krapulaa vaikka olen jo kolmevitonen koululaisten äiti. Olen aika pieni nainen ja harvoin juon, tulen helposti humalaan. Juomistottumukseni ovat suurin piirtein sitä, että kerran-max kaksi vuodessa tapaan ystäviä ja sisaria heidän kotonaan ja valvotaan myöhään yöhön, juon viiniä aika humalahakuisesti eli humalaan tullakseni, tarpeeksi, ja vietämme todella innostavan illan/yön porukalla kaikkien kanssa sosialisoiden. Joka tapauksessa olen selvästi humalassa jo melko varhain ja läpi juhlien. Joko juon lasin vettä nukkumaan mennessä tai sitten en. Aamulla herään pirteänä kuin peipponen ja lähden siitä kotiin julkisilla. Voi olla, että olen vielä humalassa ja siksi krapulaa ei tule. Seuraavana päivänä elän normaalisti ja juon vettä. Krapulaa ei ehkä tule koska olen humalassa aamullakin ja minulla on aikaa nesteyttää ja tasoittua känneistä pidempään ja terveellisesti? Koskaan ei ole ollut minkäänlaista krapulaa riippumatta siitä olenko juonut vähän vai itseni jopa sammuksiin (viimeistä tapahtunut tosin noin 15 v sitten)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Viihteelläkin voi juoda vain muutaman annoksen. Tai jopa olla kokonaan juomatta. Yllättikö?
Jokaikiselle tulee krapula jos tarpeeksi vetää viinaa ja piste. Te jotka väitätte ettei tule en usko. Se on fysiologinen fakta että krapulaa ei voi kokonaan välttää. Toki jos muutaman vauvasiiderin juo niin sit ei välttämättä tule.
Ja te pellet jotka sönkkäätte ettei ole krapulaa "mutta väsyttää, janottaa, paskat taa" niin onhan se krapula!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Suurkuluttajakin on moninainen käsite. Itse en koe olevani suurkuluttaja vaikka joisinkin 20 annosta viihdeiltana, koska olen sitten usein sen jälkeen jopa kuukausia juomatta pisaraakaan.
ap
Tee sitten uusi aloitus otsikolla:
"Alkoholin suurkuluttajat, miten niin teille ei muka tule koskaan krapulaa"
Osuu paremmin kohderyhmääsi.
En ole hehkutellut, mutta ikää tullessa olen oppinut juomaan siten, ettei pahoja oloja tule tai päänsärkyjä tms. Toki väsymystä on ja tulee nukuttua seuraavana päivänä enemmän.
Esim en työpäivää vasten joisi, koska se siinä väsymyksessä en jaksaisi tehdä töitä edes 80 prossasesti. Jaksan kuitenkin siivoilla kotona ja tehdä ruokaa pitkän kaavan mukaan.
Nuorempana makasin vaan ja tilasin pitsaa ja voin pahoin.
Viime yönä kömmin neljän jälkeen kotiin. Juotuani parit viinipullot tyhjäksi ja muutaman tuopin. Tänään on puolilta päivin aloittanut kellarin raivauksen. Neljä tuntia siellä huhkin ja nyt on huilin paikka. Sapuskaa ja parin tunnin päikkärit.
N50
krapulaa ei tule jos osaa nauttia alkoholista oikein. Esim eilen nautin koko illan aikana 2 alkoholiannosta.