Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huusi että en valitse sua, kuuletko!

Vierailija
16.07.2022 |

En valitse sua, kuuletko?! Sä et ole mulle mitään, mä en ole sulle mitään! Me ei olla mitään! Tähän tarvitaan kaks, mä en halua olla mitään!

Näin. Puhelimessa minulle antoi tulla 50v herrasmies, ihan yhtäkkiä kuukausien seurustelun jälkeen.
Tuntuu kyllä pahalta. Mitäpä tuohon muuta vastaamaan kuin että asia tuli selväksi.

N38

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella elämään elämänsä itselleen eikä miehelle

Vierailija
62/67 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sais jo semihyvän räppibiisin lyriikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse halusit miehestä? Muhkean perinnön?

Vierailija
64/67 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se miesparan kiusaaminen. Olet kuvitellut teille suhteen, vaikka oikeasti sun piti olla vaan pano.

Vierailija
65/67 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa aika mololta mietin vaan että eikö 50veen elämänkokemuksen avulla jo osaisi hoitaa sosiaalisia suhteitaan asiallisesti päätyyn

No ei osannut mun kanssa edes kuyskyt vee. Fiksut on fiksuja jo nuorena ja kannattaa miettiä, että jos on hyväktä vaikuttava vanha mies vapaana niin tuskin on niin hyvä mitä esittää olevansa. Tää ei osannut edes harrastaa seksiä kunnolla, että olis saanut edes jotain siitä, että olikin vain pano. No, onneksi ei saanut hiviä eikä kuppaa...

N48

Vierailija
66/67 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata yrittää korjata välejä. Minä roikuin liian kauan tuollaisessa ja ymmärsin. Toista ihmistä ei voi korjata muu kuin hän itse.

Sama juttu. Jos mies noudattaa exäni kaavaa, seuraavaksi hän palaa häntä koipien välissä pyytämään anteeksi ja hänellä on selitykset omalle käytökselleen, josta on omien sanojen mukaan itsekin järkyttynyt. Vähän aikaa menee todella hyvin, kunnes miehellä hermo taas palaa yhtäkkiä. Lopulta sinä olet munankuorilla kävelevä hermoraunio. Nämä eroleikit olivat pelkkää manipulaatiota. Opin tästä kantapään kautta kerrasta ero ja mitään selityksiä ei kuunnella, saati aleta ymmärtämään!

Johtuu siitä, että samanikäisiä naisia eivät pysty enää kontrolloimaan. Me ollaan jo opittu, kynnysmattoilijatkin on potkasseet noi ulos jo useampi vuosi sitten. Ne ketkä ei potkasseet ottaa edelleen siltä samalta ukoltaan turpaan, joten eivät ole markkinoilla.

Vierailija
67/67 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan täysin saman ikäisiä sun kanssa ja (ex) ukko saman ikäinen hänen kanssaan. Itellä kärjistyi turvakotiin asti. Kuulostaa ihan samalta mitä olen saanut kuulla. Tajusin asioiden laidan aika nopeasti, mutta silti tämä ehti menemään tähän asti. Villasukan huutelijat voi imeä sukkaansa, ihminen on niin kaikkitietävä kunnes samanlainen kohtalo osuu itselle eteen. Niin minäkin olin tätä ennen ylimielinen.

Voimia eroon, tee se. Ehdit kyllä löytämään itsellesi paremman miehen.

Onkohan ton ikäluokan miehillä jotain itsetunto-ongelmia vai mistä tää nuorempien kontrollointi oikein johtuu... jee, tasapainoinen parisuhde, missä toinen on koko ajan varpaillaan.

Tähän piti vastata: johtuu siitä, että samanikäisiä naisia eivät pysty enää kontrolloimaan. Me ollaan jo opittu, kynnysmattoilijatkin on potkasseet noi ulos jo useampi vuosi sitten. Ne ketkä ei potkasseet ottaa edelleen siltä samalta ukoltaan turpaan, joten eivät ole markkinoilla