Mies huusi että en valitse sua, kuuletko!
En valitse sua, kuuletko?! Sä et ole mulle mitään, mä en ole sulle mitään! Me ei olla mitään! Tähän tarvitaan kaks, mä en halua olla mitään!
Näin. Puhelimessa minulle antoi tulla 50v herrasmies, ihan yhtäkkiä kuukausien seurustelun jälkeen.
Tuntuu kyllä pahalta. Mitäpä tuohon muuta vastaamaan kuin että asia tuli selväksi.
N38
Kommentit (67)
Pitäisikö vaan päästää irti ja antaa olla? Vai yrittää keskustella ja selvittää mistä moinen purkaus?
Tunnen syvää katkeruutta, minä olen mukautunut ja antanut periksi monessa. Ja nyt minut jätetään yhdellä puheluilla joka tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En edes osannut puolustautua ja sanoa asioita jotka minua vaivasivat suhteessa / hänen käytöksessään, koska olin niin yllätetty.
Huono fiilis. En ole hänelle mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vaan päästää irti ja antaa olla? Vai yrittää keskustella ja selvittää mistä moinen purkaus?
Tunnen syvää katkeruutta, minä olen mukautunut ja antanut periksi monessa. Ja nyt minut jätetään yhdellä puheluilla joka tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En edes osannut puolustautua ja sanoa asioita jotka minua vaivasivat suhteessa / hänen käytöksessään, koska olin niin yllätetty.
Ap
Anna olla, turhaan jonkun sekopään kanssa rupeat enää keskustelemaan.
"Minä olen mukautunut ja antanut periksi monessa."
Älä enää lähde tuollaiseen, jos vielä päädyt suhteeseen. On selvää, että olet takertunut mieheen etkä ole suhtautunut selviin ongelmiin ja varoitusmerkkeihin tarpeeksi vakavasti, vaan olet ehkä kuvitellut, että tällaista nyt vain kuuluu sietää.
Huonossa suhteessa roikkuminen on merkki läheisriippuvuudesta tai vähintään alistuvuudesta tai kynnysmattoudesta.
Blokkaa se.
Tuo kyllä kuulostaa siltä, että olet riippunut hänessä jo ihan liian kauan, vaikka hän on jo monesti yrittänyt karistaa sinut kimpustaan. Nyt viimein napsahti.
Sanot ensin aloituksessasi, että asia tuli selväksi ja sitten 11 minuuttia myöhemmin mietit, pitäisikö keskustella ja selvittää jotain. Raivostuttavaa. Ei ihme, että tyyppi tavasi asian varsin selkeästi.
Hän ei halua olla missään tekemisissä kanssasi. Piste.
Älä ala stalkkaamaan vaan anna ihmisen olla rauhassa ja elä omaa elämääsi sillä tavalla kuin sinä olet ja elät. Tai muuta itsesi ja elämäsi sellaiseksi kuin haluat.
Tosi surkean epäkypsä eroaminen mieheltä, ei ihmekään jos kurja fiilis. Vaikuttaa tunteen vallassa tehdyltä, joten toivottavasti mies katuu. Mutta sinuna miettisin ollako moisen kanssa, jos ei osaa edes eroa hoitaa aikuismaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surkean epäkypsä eroaminen mieheltä, ei ihmekään jos kurja fiilis. Vaikuttaa tunteen vallassa tehdyltä, joten toivottavasti mies katuu. Mutta sinuna miettisin ollako moisen kanssa, jos ei osaa edes eroa hoitaa aikuismaisesti.
No ei siinä tartte miettiä, kun mies jo kertoi ettei mitään "olemista" ole.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama, kuin miettisi viitsiikö käydäkään töissä paikassa, joka antoi jo lopputilin.
Mitä tarkoitat, ettet osannut "puolustautua"? Syyttikö mies sinua jostain vai halusiko kertoa, että hän haluaa jotakin muuta kuin seurustella kanssasi?
"En valitse sua, kuuletko!" kuulostaa kyllä minun korvaan, että on ollut vähintään 2 vaihtoehtoa ja sinä et tullut valitettavasti tällä kertaa valituksi. Se toinen (tai kolmas, neljäs jne.) vaihtoehto tuli.
Sinä valitsit kuitenkin M50, mutta valinta ei päde, koska suhde on aina sopimus siihen osallistuvien välillä. M50 ei allekirjoita sopimusta, jota tarjoat.
Ei siinä voi puolustautua. "Kuukausien ajan" seurustelu on kyllä antanut kummallekin kuvan, mitä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama, kuin miettisi viitsiikö käydäkään töissä paikassa, joka antoi jo lopputilin.
Hauska. Mutta tarkoitin tietenkin, että jos katuu ja tulee pyytelemään takaisin.
Jäikö tuosta jotain epäselväksi?
Anna olla.
Etsi joku, joka valitsee sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska. Mutta tarkoitin tietenkin, että jos katuu ja tulee pyytelemään takaisin.
Katuu mitä? Suosittelet, että ap jäisi odottelemaan, josko tyyppi muuttaa mieltään ja valitseekin kohta toisin. Joo just. Ihme rukkane.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet mukautunut ja antanut periksi. Ukko haluaa tapella, tai jotain muuta kuin mitä sinä edustat. Oikeasti et sinäkään tuollaista halua.
No nyt on sitten case closed.