Mies huusi että en valitse sua, kuuletko!
En valitse sua, kuuletko?! Sä et ole mulle mitään, mä en ole sulle mitään! Me ei olla mitään! Tähän tarvitaan kaks, mä en halua olla mitään!
Näin. Puhelimessa minulle antoi tulla 50v herrasmies, ihan yhtäkkiä kuukausien seurustelun jälkeen.
Tuntuu kyllä pahalta. Mitäpä tuohon muuta vastaamaan kuin että asia tuli selväksi.
N38
Kommentit (67)
Ei kannata yrittää korjata välejä. Minä roikuin liian kauan tuollaisessa ja ymmärsin. Toista ihmistä ei voi korjata muu kuin hän itse.
Mieshän on täys hullu, unohda se heti. Se ei ole sulle mitään, ei mitään.
Miksi seurustelet 50 v ukon kanssa? Xd
Jatka elämääsi eteenpäin ja unohda M50, vaikka tulisi myöhemmin ruinaamaan takaisin, niin älä ota. Etsi itsellesi parempi mies, jonka kanssa ei tarvitse mukautua ja antaa periksi niin monessa asiassa. Ei kannata yrittää ruveta puhumaan tai kyselemään syytä käytökselle, siitä et saa muuta kuin entistä kurjemman olon. Keskity nyt itseesi, että pääset asiasta yli ja sitten etsimään parempaa onnea.
Roikut jossain kääkässä - ei oo tervettä
Miksi täällä kaikki syyttää miestä? Entä jos AP on kuvitellut jonkun vakavankin parisuhteen ja on hiillostanut miesparkaa yhteisellä tulevaisuudella ja jankannut ja jankannut. Mies ressukka on yrittänyt eri tavoin viestiä, että ei kiinnosta ja nyt loputtoman viestittelyn jälkeen hermostunut ja rautalangasta vääntää AP:lle, että ei ole mitään suhdetta, ymmärrä jo. Ei näytä silti menneen perille, vaan AP edelleen yrittää vääntää jotain keskusteltavaa. Ehkä AP voisi rauhoittua ja antaa miehen elää omaa elämäänsä? Ilmeisesti mies on jopa varattu ja AP kuvittelee, että mies hylkää nykyisen aviovaimonsa AP:n takia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama mies, joka ei vastaa viesteihin?
Joo ja söi myös lasten vanukkaat. Sama "mies".
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kaikki syyttää miestä? Entä jos AP on kuvitellut jonkun vakavankin parisuhteen ja on hiillostanut miesparkaa yhteisellä tulevaisuudella ja jankannut ja jankannut. Mies ressukka on yrittänyt eri tavoin viestiä, että ei kiinnosta ja nyt loputtoman viestittelyn jälkeen hermostunut ja rautalangasta vääntää AP:lle, että ei ole mitään suhdetta, ymmärrä jo. Ei näytä silti menneen perille, vaan AP edelleen yrittää vääntää jotain keskusteltavaa. Ehkä AP voisi rauhoittua ja antaa miehen elää omaa elämäänsä? Ilmeisesti mies on jopa varattu ja AP kuvittelee, että mies hylkää nykyisen aviovaimonsa AP:n takia.
Kuulit siis, kun avopuolisosi kävi tuon keskustelun?
Laita miehelle anteeksipyyntöviesti heti. Sinähän se kuitenkin olit, joka provosoit miehen tuollaiseen purkaukseen. Sinun tehtäväsi on nyt hyvitellä huonoa käytöstäsi ja taipua jokaiseen miehen oikkuun entistä nöyrempänä. Muista paikkasi ja asemasi, nainen!
Itse odottaisin nyrkin iskua ennen kuin tekisin lopullisen päätöksen. Tai sitten en. Haloo, ap!
Älä seuraavaksikaan valitse mitään viisikymppistä, älä hukkaa yhtään vuotta noiden kanssa enää, kadut myöhemmin.
Vaikka ajattelet että he osaisivat arvostaa kun ovat paljon nuoremman saaneet, niin paskat, luultavasti haluaa vielä nuoremman.
Ja miksi edes haluaisit miehen joka katsoo paljon vanhempana hänellä olevan oikeus olla nuoremman kanssa, ja pakottaa tämä katselemaan vanhuuttaan rapistuvaa kroppaa, kun ei itsekään sitä tee?
Ollaan täysin saman ikäisiä sun kanssa ja (ex) ukko saman ikäinen hänen kanssaan. Itellä kärjistyi turvakotiin asti. Kuulostaa ihan samalta mitä olen saanut kuulla. Tajusin asioiden laidan aika nopeasti, mutta silti tämä ehti menemään tähän asti. Villasukan huutelijat voi imeä sukkaansa, ihminen on niin kaikkitietävä kunnes samanlainen kohtalo osuu itselle eteen. Niin minäkin olin tätä ennen ylimielinen.
Voimia eroon, tee se. Ehdit kyllä löytämään itsellesi paremman miehen.
Onkohan ton ikäluokan miehillä jotain itsetunto-ongelmia vai mistä tää nuorempien kontrollointi oikein johtuu... jee, tasapainoinen parisuhde, missä toinen on koko ajan varpaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kielelle käännettynä: Ollaan vaan ystäviä.
Ei. Ei mua kiinnosta olla ystävä niiden kanssa, jotka eivät ole mulle mitään.
- nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yrittää korjata välejä. Minä roikuin liian kauan tuollaisessa ja ymmärsin. Toista ihmistä ei voi korjata muu kuin hän itse.
Sama juttu. Jos mies noudattaa exäni kaavaa, seuraavaksi hän palaa häntä koipien välissä pyytämään anteeksi ja hänellä on selitykset omalle käytökselleen, josta on omien sanojen mukaan itsekin järkyttynyt. Vähän aikaa menee todella hyvin, kunnes miehellä hermo taas palaa yhtäkkiä. Lopulta sinä olet munankuorilla kävelevä hermoraunio. Nämä eroleikit olivat pelkkää manipulaatiota. Opin tästä kantapään kautta kerrasta ero ja mitään selityksiä ei kuunnella, saati aleta ymmärtämään!
Joku näytöspuhelu vieressä olevalle daamille joka on kuullut susta? tapailut siis kahta samaan aikaan.
Mitä tästä opimme?
Älkäö mukautuko. Älkää luopuko omasta elämästänne miehen takia. Älköö antako miehen käyttää hyväksi. Vaatikaa kunnioitusta.
Kuulostaa siltä, että "suhde" on ollut miehelle pelkkää seksiä ja satunnaista hauskanpitoa. Ap on ihastunut ja kuvittelee, että heillä oli oikea parisuhde. Miehen kiinnostuksen puute on ilmennyt tylynä, epäkunnioittavana käytöksenä, kylmyytenä, epäluotettavuutena ja välinpitämättömyytenä, mutta ihastunut ja epätoivoinen ap ei ole näitä merkkejä osannut tulkita.