Ohisalo: hallitus selvittää, laitetaanko maataloustuottajat maksajiksi pellonraivauksesta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c9557293-c8e9-46b5-ab1c-55dfefb42…
Jos ruokaa ei saa enää pelloissa kasvattaa, niin mitä me sitten syömme?
Kommentit (133)
Tuskinpa uuden pellon raivauksen kielto mitään erikoista maatalouteen aiheuttaa.
Onhan se aiemminkin pysäytetty.
Eikö ne pellot siis sido hiiltä vai mikä mulla menee ohi?
Paljonko tuollaki pkreleellä sitä palkkaa ja rahaa on käytössään ? Turha elätti ? Mitä hyödyllistä tuottaa ? Koska "kaikkihan me samassa veneessä ollaan , toiset soutaa ja toiset vähän avittaa " .
Vierailija kirjoitti:
Onko ohisalo läpeensä paha ihminen? Ainakin hänen kaikki toimensa viittaavat siihen. Aivan kuin riivattu.
Hän haluaa tuhota kaiken hyvän ja kauniin ja siinä sivussa Suomen ja suomalaiset.
Ei hän ole paha ihminen. Ei vain ymmärrä miten globaali infra ja biomassa toimii... Olen hyvin vahvasti sitä mieltä että päättäjäksi ei voi hakea pelkän kansanäänestyksen avulla. Pitää olla todistukset vähintään valtio-opista, ekonomiasta ja näköjään myös geofysiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska täälläkin noustaan tätä hulluutta vastaan?
Ei nykyhelsinkiläinen edes kohta ymmärrä miten maapallon dynamiikka toimii, kun kouluista vähenee opettahjat ja tieto on hajallaan olevaa höttöä. 80 ja 90 luvun oppilaat saivat parhaan koulutustason mikä meillä on milloinkaan ollut ja seuraamme sivusta kauhissamme tätä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ohisalo läpeensä paha ihminen? Ainakin hänen kaikki toimensa viittaavat siihen. Aivan kuin riivattu.
Hän haluaa tuhota kaiken hyvän ja kauniin ja siinä sivussa Suomen ja suomalaiset.
Ei hän ole paha ihminen. Ei vain ymmärrä miten globaali infra ja biomassa toimii... Olen hyvin vahvasti sitä mieltä että päättäjäksi ei voi hakea pelkän kansanäänestyksen avulla. Pitää olla todistukset vähintään valtio-opista, ekonomiasta ja näköjään myös geofysiikasta.
Voitais ihan olla edelläkävijöitä maailmassa ja pitää uusille kansanedustajille pääsykokeet. Kysymyksiä joka yhtyiskunnan alalta, tekniikasta, biologiasta, kemiasta, taloudesta, sosiaalipolitiikasta, kansainvälisistä suhteista jne jne. 90% oikein tai hylätään. Olisi kiva nähdä kuinka moni 200:sta kokelaasta pääsisi läpi.
Tääki olis voinu jättää lisääntymättä, niin olis suojellu sitä ilmastoa kaikkein parhaiten. Mutta ei kun minä minä minä. Voisko toi ämmä vaan kadota.
Mitä niillä pelloilla kun ruuan saa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yleensä terrorisoiville puolueille ja henkilöille tapahtuu muualla maailmassa ? Korotetaanko valtaan,asemiin ja palkkiot moninkertaistetaan ?
Otetaan vapaammassa mediassa vapaasti kantaa keskusteluohjelmissa. Puhutaan suoraan ja mennään mielenosoituksiin. Eikä vaan hävetä, ujostella, kärsitä ja uhota omassa porukassa... Konflikteja ei aina kannata vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Ne tuottaisi omavaraisruokaa, jottemme kuole nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä pelloilla kun ruuan saa kaupasta.
Kauppoihin ruoka tulee rekoilla ja laivoilla. Ei tule ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuollaki pkreleellä sitä palkkaa ja rahaa on käytössään ? Turha elätti ? Mitä hyödyllistä tuottaa ? Koska "kaikkihan me samassa veneessä ollaan , toiset soutaa ja toiset vähän avittaa " .
Jos 100 miljoonaa aivopestyä soutaa ja loput 8 miljardia ei souda, niin lopputulos on edelleen nollapiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yleensä terrorisoiville puolueille ja henkilöille tapahtuu muualla maailmassa ? Korotetaanko valtaan,asemiin ja palkkiot moninkertaistetaan ?
Otetaan vapaammassa mediassa vapaasti kantaa keskusteluohjelmissa. Puhutaan suoraan ja mennään mielenosoituksiin. Eikä vaan hävetä, ujostella, kärsitä ja uhota omassa porukassa... Konflikteja ei aina kannata vältellä.
Minä kaipaan tuonne tubettajien joukkoon todellisia tietäjiä ja tiedemiehiä, jotka oikeasti tubettaisivat asiaa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tuottaisi omavaraisruokaa, jottemme kuole nälkään.
Eikös se "oma kansa ensin"-ajattelu ollutkin näille myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Maataloustuottajilla sitä rahaa onkin, otetaan ne loputkin pois. Saadaan maatalous lopullisesti ajettua alas tästä maasta. Mistä vihreillä näitä tuhoamisvimmoja oikein sikiää.
Se on meidän vihreiden puolueohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Valtionko pitäisi kustantaa?
Niin mikä?
Ei se maajussi valtiota pyydä kustantamaan. Vihreät haluavat, että pellon raivaamisesta, eli puiden kaadosta, pitäisi maajussin maksaa "sakkoa". Miten se raha vaikuttaa hiilinieluihin? Mihin se raha menisi?
Vierailija kirjoitti:
Maataloustuottajilla sitä rahaa onkin, otetaan ne loputkin pois. Saadaan maatalous lopullisesti ajettua alas tästä maasta. Mistä vihreillä näitä tuhoamisvimmoja oikein sikiää.
Tätä hallitusta ohjaa ja johtaa Marin, SDP. Siis tämä on hänen hallituksensa, hänen hallitusohjelmansa. Hän on tämän halunnut, ei vihreät tuolla taita oksaakaan ilman pääministerin lupaa ja siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtionko pitäisi kustantaa?
Niin mikä?
Ei se maajussi valtiota pyydä kustantamaan. Vihreät haluavat, että pellon raivaamisesta, eli puiden kaadosta, pitäisi maajussin maksaa "sakkoa". Miten se raha vaikuttaa hiilinieluihin? Mihin se raha menisi?
Vihreään agendaan. Kaikilla niillä on salaiset sijoituskuviot. Hys hys.
Toivon, rukoilen ja teen vaikka mitä, ettei Kokoomus ottaisi Vihreitä tulevaan hallitukseensa.
Jos ottaa, se on taas srvat 4 vuotta yhtä ja samaa kurjuutta noiden hörhöjen kanssa.