Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein munauksen töissä - löytyykö vertaistukea?

Vierailija
16.07.2022 |

Sain pomolta palautetta että olen auttanut asiakasta väärin hänen kauppaostoksissaan. Asiakas siis pyysi että hänelle ostetaan kuusi piimää litran tölkkeinä, ja toimitin ne hänelle. Asiakas oli kuitenkin tarkoittanut viiliä eikä piimää, ja pomon mukaan minun olisi pitänyt tarkistaa vielä asiakkaalta että tarkoittiko varmasti piimää, sillä eihän sitä nyt kukaan kuutta litraa tilaa. Mutta viiliä sitten vissiin kuusi litraa?

Olen uusi työntekijä matalapalkkaisella alalla ja jo nyt kuuden kuukauden kokemuksella alan kyseenalaistaa onko minusta tähän. Jatkan silti, koska haluan olla työelämässä.

Tuntuu vain välillä siltä että naru loppuu. Tämä piimä/viili teki sen kuuluisan viimeisen pisaran.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin rehdä myös mokan samanlaisessa työssä. Hain asiakkaalle ruokaostoksia kaupan noutopisteestä ja tiettyä kalaa ei ollut, joten soitin asiakkaalle, että laitetaanko jotain tilalle. Asiakas sanoi, että joo kalaa sitten tiskiltä ja tiesi hyvin, että tiskillä on kalliimpaa ja mainitsin itsekin hänelle, mutta hän silti halusi, joten keräilijä kävi hakemassa ne kalat sitten. Seuraavalla kerralla kun menin asiakkaalle, niin hän oli tosi vihainen ja pettynyt minuun kun olin ostanut niin kallista kalaa, että hän miettii haluaako tehdä enää kanssani yhteistyötä ollenkaan. Tämä asia on vaivannut mieltäni ja muutaman päivän, mutta olisi se asiakas varmaan suuttunut minuun myös silloin jos en olisi vienyt hänelle kalaa ollenkaan. 🤔

Vierailija
82/83 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä tekee jopa kovapalkkaiset alansa huiput, eikä silloin puhuta pikkurahoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset täällä selittää että muistisairaan ihmisen tilaukset täytyy aina tarkistaa?

Ensinnäkin tuollainen viili-piimäkämmi voi käydä ihan kelle tahansa, kun sanat menevät sekaisin. Toiseksi, luuleeko jengi että asiakkaat toimittavat kauppaan kaikki sairauskertomuksensa ennen tilausta? Ei ole tipan vertaa työntekijän vastuulla tietää jostain mahdollisista muistisairauksista.

Seuraavan kerran kun pomo läksyttää sinua asiakkaan virheestä, sanot vastaan. Älä ala kynnysmatoksi tai saat sontaa niskaasi vastedes säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi