Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauniiden naisten pierujen haistelu ja maistelu teistä normaalia?

Pieruimuri
15.07.2022 |

Mä harrastan sitä, koska mulla on pierufetissi.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruseksiin jouduin sattumalta. Tyttöystävälläni oli kaunein näkemäni peräaukko. Nuollessani sitä hän vahingossa pieraisi leijonapierun. Siitä se pieruseksini lähti liikkeelle eikä loppua näy.

Odotahan kun pääset pökäle vaiheeseen. Se se vasta kiimaa nostattaakin. Saman tien lentää sperma kun saa pökäleen suuhun.

Vierailija
62/66 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuorten naisten pilluja ja perseenreikiä haistelisin suurella innolla vaikka viikon pesemättömänä mutta noi pierut....ajatuskin oksettaa. Mutta vanhetessa tuntuu pervous lisääntyvän joten ehkä 70veenä menee jo pierutkin.

Vierailija
64/66 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikealla asialla. Pieruseksistä keskustelu on liian vähäistä, vaikka se on osa seksiä monille. Itse tunsin seksissäni olevan puutteita, kunnes mukaan tuli pieruseksi. Mieluiten haistelen suoraan nenä aukossa.

Vaihdoin hiilihydraatit kasviksiin ja syön niitä nyt todella paljon. Seuraus on se että pierut ovat perseenreikää polttavia ja todella sakeaa löyhkää. Olisi mielenkiintoista ihan tutkimuksen kannalta päästellä näitä sun naamalle ja katsoa vieläkö kiihottaa...

Vierailija
65/66 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ehkä kuulu tähän. Mutta nykyisissä yhteisvessoissa valitsen sen, mistä tulee ulos kaunis nainen. Vessassa,jos on voimakkaita hajuja hänen jäljiltään, voin saada hyviä runkkuorkkuja.

Kerrostalon pikkueteisessä norkoili kerran teinityttö ja olin itse menossa ulospäin. Tyttö lähti sisälle päin siitä ja menin ulos. Pikkueteisessä taivaallinen pilluntuoksu...huhhuh.

Vierailija
66/66 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam🤤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän