Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauniiden naisten pierujen haistelu ja maistelu teistä normaalia?

Pieruimuri
15.07.2022 |

Mä harrastan sitä, koska mulla on pierufetissi.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiani haistelen. Muiden haistelu tuntuu oudolta.

Vierailija
2/66 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä normaaliudessa kiinnostaa niin kovasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vielä oudommaksi tuon tekee se, että rajaat ulos rumat ja arkipäiväisen näköiset naiset. Luulisi, että pieru kuin pieru kelpaisi.

Vierailija
4/66 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru ei kelpaa, mutta kauniin naisen pissa. On kiihottavaa katsella, kun kaunis nainen pissaa ja pistä käsi pissasuihkuun ja nuolla pissaista pillua. Ja lopuksi naida.

Vierailija
5/66 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä naisen ulkonäöllä ole tässä mitään merkitystä.

Vierailija
6/66 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys olisi että onko se tavallista. No ei ole.

Normaalista on turha puhua seksiasioissa, koska silloin pitäisi olla myös jokin laajalti hyväksytty normi, joka rajaisi temput normaaleihin ja epänormaaleihin. Sellaistahan ei oikein ole, joten parempi välttää normaaliudesta puhumista. (Vinkki: ikioma seksuaalisuus ei ole se normi, vaikka se suosituin vaihtoehto normiksi onkin.)

Vierailija
7/66 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on täysin normaalia. Ymmärrän myös sen et ap haluaa haistella vain kauniiden naisten pieruja. Eihän monet miehetkään suostu panemaan rumia ämmiä.

Vierailija
8/66 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haistelen vaimoni pieruja aina kun se on vaan mahdollista.

Vierailija
9/66 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on oikealla asialla. Pieruseksistä keskustelu on liian vähäistä, vaikka se on osa seksiä monille. Itse tunsin seksissäni olevan puutteita, kunnes mukaan tuli pieruseksi. Mieluiten haistelen suoraan nenä aukossa.

Vierailija
10/66 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen on kaikinpuolin kiihottavampi kuin tavallinen saatikka ruma. Siksi myös kauniin erityspuolen tuotteetkin kiihottavat niistä kiinnostuneita vastaavasti enemmän. Ei Kait tässä ole mitään epäselvää.

Vierailija
11/66 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ehkä kuulu tähän. Mutta nykyisissä yhteisvessoissa valitsen sen, mistä tulee ulos kaunis nainen. Vessassa,jos on voimakkaita hajuja hänen jäljiltään, voin saada hyviä runkkuorkkuja.

Vierailija
12/66 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pierujen haistelu ei ole normaalia mutta komeiden sporttikundien on kun haistelija on itse samanlainen

Vierailija
13/66 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pierujen haistelu ei ole normaalia mutta komeiden sporttikundien on kun haistelija on itse samanlainen

Mutta naisilla on todistetusti tiukemmat eli siis nautittavammat pierut.

Vierailija
14/66 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naiset pieree vähemmän, ku miehet, mut naisten päästöissä on enemmän sitä ihanaa pahaa hajua mitä me pierujen palvojat(ainakin mä) just arvostetaan ja halutaan.

Vierailija
15/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikealla asialla. Pieruseksistä keskustelu on liian vähäistä, vaikka se on osa seksiä monille. Itse tunsin seksissäni olevan puutteita, kunnes mukaan tuli pieruseksi. Mieluiten haistelen suoraan nenä aukossa.

Sukupuoliopetuksessa puhutaan pieruseksistä tuskin ollenkaan, vaikka se on monelle tärkeä osa seksuaalisuutta. Tähän olisi saatava muutos jo seuraavissa opinto-ohjelmissa. On mmyös korostettava, että se ei ole häpeän aihe. Seuraavissa Pridemarsseissa olisi hyvä olla flatusfilit mukana.

Vierailija
16/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruimuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naiset pieree vähemmän, ku miehet, mut naisten päästöissä on enemmän sitä ihanaa pahaa hajua mitä me pierujen palvojat(ainakin mä) just arvostetaan ja halutaan.

Veikkaisin että ette ole koskaan haistelleet urheilijakundin pierua. Jos ette kokeile jäätte paljosta vaille.

Vierailija
17/66 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla oli tosi tiukat pierut. Vahinko,että kärähti naapurin äijän kanssa. Nykyisellä vaimollani on valitettavasti miedommat pierut.

Vierailija
18/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa kun vaimo laskee pikkarit, pyllistää.. Työntää persereikänsä naamaani niin, että tunnen hellät persposket poskiani vasten... ja pierree... naamalleni ja kulliini. Se käynnistää laukeamisen... !

Vierailija
19/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kun nainen pieree ja paskoo naamalle.

Vierailija
20/66 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruseksiin jouduin sattumalta. Tyttöystävälläni oli kaunein näkemäni peräaukko. Nuollessani sitä hän vahingossa pieraisi leijonapierun. Siitä se pieruseksini lähti liikkeelle eikä loppua näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän