No mitä lasissa nyt?
Kommentit (46)
Kun tulen seurueen mökkilomalta, tarviin nollaukset himassa. Oon jo niin vieraantunut koko mökkeilyhommasta. Teennäisen kivaa, mut vanhemmat loukkaantuu ja pahastuu jos ei mene sinne kerran vuodessa.
Toivottavasti löytyy tölkki ölviä.
Vierailija kirjoitti:
Karhu tuoppi hanavettä täynnä 0,6l. Lopetin alkkohoolijuomat 6kk sitten kokonaan. M37
Miksi lopetit? Onko ollut ikävä?
Vierailija kirjoitti:
Kun tulen seurueen mökkilomalta, tarviin nollaukset himassa. Oon jo niin vieraantunut koko mökkeilyhommasta. Teennäisen kivaa, mut vanhemmat loukkaantuu ja pahastuu jos ei mene sinne kerran vuodessa.
Kaikenlaisia syitä sitä ihmiset keksii juomiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kärpänen näyttää olevan.
Eiväthän ne kaikki keitossakaan voi olla.
Olutta perjantain iloksi. Nyt Alefarm Ventures.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhu tuoppi hanavettä täynnä 0,6l. Lopetin alkkohoolijuomat 6kk sitten kokonaan. M37
Viina veti miestä eikä mies viinaa. 20 vuotta käyttelyä aiheutti pahan riippuvuuden. Nyt on oikein hyvä fiilis raitistellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas nyt, käsi sydämellä! Mä oon kiltti tyttö, mutta vanhemmat on edelleen mun auktoriteetteja vaikka ikää on jo kuinka. Haluisin vapautua, ihan oikeesti! Tajuan kyynisyytesi, mutta nyt se ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina veti miestä eikä mies viinaa. 20 vuotta käyttelyä aiheutti pahan riippuvuuden. Nyt on oikein hyvä fiilis raitistellessa.
Onnittelut, sulle se ehdoton ratkaisu oli just oikee. Tsemppiä elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Rooibos teetä.
Aivan ihana arkijuoma. Tykkään!
La Mortuacienne Mandarine limonadia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä syy. Kippis!
"Ei tänne ole tultu nurkissa nyyhkimään, vaan porukalla kurkusta pölyt pyyhkimään."
- Lapinlahden Linnut
~ RIP Timo Eränkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä syy. Kippis!
Ei tippa tapa, ja ämpäriin ei huku!
Punkkua. Pullo juotu +saunaoluet ja kohta kylille! Aina on hyvä syy ottaa vähän mukia ja elää vähän. Tai jos ei ole mitään syytä, niin sitten voi ottaa ihan vaan siksi koska ei nyt ole tässä muutakaan tähdellistä. Elämä on elämistä varten.
Helan går!
Helan går
Sjung hopp faderallan lallan lej
Helan går
Sjung hopp faderallan lej
Och den som inte helan trår *
Han heller inte halvan får
Helan går...
Sjung hopp faderallan lej
Carilloa