Miksi tupakointi on tupakoimattomalle niin suuri turn off?
Jos henkilö muuten on kiinnostava ja juttu luistaa? Toki ymmärrän, että moni haluaa sen "täydellisen kumppanin", mutta tuntuu, että tupakointi on usein ylitsepääsemätön juttu, vaikka muutoin henkilössä ei vikaa olisikaan. Paljon enemmän kait se nyt vaikuttaa yhteiseloa ajatellen, jos henkilöllä on esim talous retuperällä tai muutoin ollaan liian erilaisia ihmisiä, mutta usein tuntuu, että juuri tupakointi menee näidenkin kaikkien yli.
Kommentit (518)
Kokeile tumppeja täynnä olevan tuhkakupin suutelemista, sitten tiedät miksi se ei houkuttele.
Minun eksistäni 5/6 oli savuttomia ja itse poltin/poltan kuin korsteeni.
Vierailija kirjoitti:
Astman takia?
Mitä se astmaan haittaa, jos ulkona polttaa ?
Vierailija kirjoitti:
Astman takia?
No, lähinnä tarkoitin tässä aloituksessa fiksua tukakoitsijaa, joka polttaa pihalla sallitulla alueella. En mitään elämänkoululaista, joka vetää sätkää vuokraluukussaan sisällä.
ap
Tupakointi kertoo aina heikkoidesta, tyhmyyydestä ja kaikinpuoleisesta moraalisesta alemmuudesta. Tupakoija on ihmisenä huonompi kuin tupakoimaton. Järkisyitää taikka muitakaan puoltavia seikkoja tupakoinnille ei ole mahdollista löytää.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuolla polttamisella ollut vaikutusta, että niin monta ex.ää ?
Itse tupakoivana koen päinvastoin. Mielummin ottaisin tupakoivan kumppanin, kun tietää ettei se ainakaan valita asiasta.
Hajuhaitat, rahanmeno, pelko keuhkosyövästä.
Jos ei vaan halua pahalle haisevaa kumppania? Sama se onko kyse jostain ominaistuoksusta, hammasmädästä tai tupakasta. Ei vaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi kertoo aina heikkoidesta, tyhmyyydestä ja kaikinpuoleisesta moraalisesta alemmuudesta. Tupakoija on ihmisenä huonompi kuin tupakoimaton. Järkisyitää taikka muitakaan puoltavia seikkoja tupakoinnille ei ole mahdollista löytää.
Meinaatko että mt-lääkkeiden yms käyttäjä on fiksumpi?
Tupakka tuoksuu hengityksessä, vaatteissa, hiuksissa jne.
Kannattaa tuhlata rahaa siihen, että haisee pahalle??? 🤣
Haju: Tupakoitsija haisee aina tupakalle, enemmän tai vähemmän.
Ja se ajattelutapa, joka mahdollistaa tupakoinnin. En vaan voi ymmärtää ihmistä, jolle savun hengittäminen vapaaehtoisesti on mahdollista.
Mieluummin sinkku kuin parisuhteessa tupakoitsijan kanssa.
No ei todellakaan ole tupakan hajuhaitat noin suuria mitä porukka täällä maalailee. Ei se mitään suudellessa maistu, jos ei sitten heti tupakan perään rupea kismailemaan. Jos on esim puoli tuntia väliä, niin ei huomaa mitään. Samaten vaatteissa sitä ei huomaa, paitsi yhdessä takissani jota käytän vakiona tupakilla käydessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuolla polttamisella ollut vaikutusta, että niin monta ex.ää ?
Ei ole ollut, kun jokaiselle on jo ennen seurustelua ollut selvää, että tupakoin. Ei ole siis minun kohdallani tupakointi ollut esteenä savuttoman puolison saamisessa. Tälläkin hetkellä on savuton puoliso.
Tupakointi kielii alaluokkaisuudesta. Koulutetut eivät käytännössä polta. Lisäksi se tietää tunkkaista löyhkää, keltaisia hampaita, harmaata ihoa, huonoa kuntoa, kohonnutta vakavan sairauden riskiä, heikkoa itsekuria jne.
Mutta pahinta häpeä. Ei keski-iässä polta kuin syrjäytyneet.
Koska heikkovätyskorsteeni itsensä ja ympäristönsä myrkyillä saastuttava on arvo(i)ltaan alempi kuin savuton.
Astman takia?