Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista vankilassa on, mitä tekisit jos olisit nyt vankilassa- menisitkö 5 vuodeksi vankilaan jos saisit miljoonan?

Vierailija
15.07.2022 |

Vankila nyky-yhteiskunnassa ainoa paikka jossa vaalitaan kuria!
Rauhallinen vankikin saattaa joutua kurinpidollisten toimien kohteeksi viattomasta erehdyksessä tai sotkeuduttuaan jännävankien toimiin.

Ennen vankilat sijoitettiin kaupunkien keskelle ja selleissä oli isot kalteri-ikkunat että vangit näkisivät ulos ja katuisivat tekojaan joiden vuoksi heidät oli eristetty, nykyään rikoksia pyritään ymmärtämään.
Varmaan vankilassa tulisi syötyä hyvin, kikkailua myös iltaisin omassa sellissä. Varmaan lukemista, urheilua- joskus saapaskiljua perjantai-iltana pokeriringissä, aivan kuten armeijassa aikoinaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan halaisi maksaa viittä miljoonaa toiselle että toinen menisi vankilaan ja miksi vankila ottaisi jonkun täysihoitoon ilman että oikeus on määrännyt menemään vankilaan.

Vierailija
2/2 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut "vankilassa" jo pidempään kuin tuon 5 vuotta enkä ole saanut miljoonaa. Rahat ovat kyllä menneet. Selvennykseksi siis, olen sairastunut vakavasti ja maannut yhdessä huoneessa vuosikausia. Joskus olen miettinyt että vankilassakin terveillä ihmisillä on helpompaa kuin minulla. Pääsevät sentäs ulos joskus jne. No, ei mulla muuta kunhan aikani kuluksi kommentoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan