Mikä on paras maistamasi konjakki?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Meukow vs. Sellaisessa hienossa lasipullossa. Eli ei mistään alahyllyltä vaan ihan laadukasta konjakkia.
Ja niin, ostin tätä illan istujaisiin pari 0,35l pulloja maisteltavaksi. Olisiko maksaneet 25 euroa kappale.
Nolasit itsesi totaalisesti :D kai mainostit vielä, että nyt on laatukonjakki kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistoin ökerran lasin Rémy Martin Louis XIII:tä. Taivaallista. Ei ollut omat rahat pelissä.
Miten kuvailisit makua?
Juoma tuntui kaasuuntuvan suussa ja menevän suoraan kitalaen läpi aivoihin. Se oli lämmintä ja pehmeää tahmean lakritsista kultaa.
Olin aina vihannut konjakkia ennen tätä ja pidin sitä kammottavana tököttinä. Tämän jälkeen aloin suhtautua tähän juomaan avomielisemmin.
Oletan, että se maistamaton. Muut maistuu ihan pas..ka.lle.
Vierailija kirjoitti:
Larsen!
Larsen sopii vain amatööreille, jotka pystyvät juomaan sellaista mitä voi vetää kerralla koko pullon.
Kerran olen maistanut. En tiedä mitä oli. Maistui niin kamalalle, että kaadoin salaa keittiön tiskialtaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistoin kerran lasin Rémy Martin Louis XIII:tä. Taivaallista. Ei ollut omat rahat pelissä.
Miten kuvailisit makua?
En pitänyt konjakista ennen tätä. Juoma tuntui kaasuuntuvan ja hajoavan suussa jonkinlaiseksi pään täyttäväksi konjakkiseksi pilveksi. Tämän jälkeen aloin maistella muitakin kojakkeja, mutta mitään ihan tällaista en ole tuon jälkeen maistanut.
Jos pullossa on merkintä XO niin yleensä on ihan kelvollista juotavaa merkistä riippumattam
Se oli joku Calvados-merkkinen, oli kyllä hyvää, juotiin koko pullo.
Frapin, Hine och Davidoff har utsökt konjak. De torde finnas på Alko.
Kannattaa vain maistella itse ja löytää oma suosikki
Itselleni lähes 400 euron konjakki maistui vähemmän kuin vajaan satasen.
Tämä!