Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma meillä on sitä että mies lomailee ja minä hoidan talouden ja lapset.

Vierailija
15.07.2022 |

Mulla normi arki. Mies lomailee ja menee ja tulee kuten itse haluaa. Minä hoidan ruoat, siivoukset, pyykit, lapset. Haaveilin pääseväni edes kahville kahvilaan yksin. No, eipä toteudu kun mies ei kuulemma ehdi olemaan lasten kanssa. Kaikkialle mun pitäis ne lapset ottaa mukaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuohon?

Vierailija
2/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaveilee vaan työnnä ne lapset isälleen ja mene.

Kamala miten huonoja miehiä monella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta teillä sitten on ja millaista perhe-elämää yhdessä sunnittelitte kun lapsia teitte? Mä en rehellisesti ihan tarkkaan tiedä onko meillä samankaltainen tilanne kun en kauheasti halua mennä omia menojani vaan olla lasten kanssa kun ovat pieniä. Päivittäin mies on kyllä yhden tai kahden lapsen kanssa kotona kun lähden käymään jossain, mutta mulla on melkein aina ainakin yksi kolmesta mukana. Monesti kaikki. Ei ihan heti tule mieleen milloin miehellä olis ollut kaikki lapset mukana missään, mutta kotona on kyllä ollut kaikkien kanssa ilman mua eikä ole mitään ongelmaa siinä.

Vierailija
4/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuohon? Huomenna aamulla nouset ennen sikaa ja viet lapset sen luo, ja sanot, että sun huki, mulla on nyt lomapäivä, tulen illalla. Tsau.

Vierailija
5/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti... ei kahta sanaakaan... ota yksinhuuoltajuus ettei tarvitse neuvotella mistään... ja nauti elämästä olet paljon onnellisempi... luusereita ei kannata katsella...

Vierailija
6/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt puhua että haluan hetken edes vapaata, mutta miehellä kuulemna niin paljon tekemistä jonne lapsia ei voi ottaa mukaan. Inhan mulla illat omaa aikaa kun lapset nukkuu. Joo, mutta en tuolloinkaan pääse pois kotoa kun lapset nukahtaa vasta noin klo 21. Ei mikään kahvila ole tuolloin enää auki. Menee sekin aika sit pyykkihuoltoon jne et päästään edes puistoon päivällä.

Toinen lapsista erityislapsi.

Ap

Vierailija
7/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta teillä sitten on ja millaista perhe-elämää yhdessä sunnittelitte kun lapsia teitte? Mä en rehellisesti ihan tarkkaan tiedä onko meillä samankaltainen tilanne kun en kauheasti halua mennä omia menojani vaan olla lasten kanssa kun ovat pieniä. Päivittäin mies on kyllä yhden tai kahden lapsen kanssa kotona kun lähden käymään jossain, mutta mulla on melkein aina ainakin yksi kolmesta mukana. Monesti kaikki. Ei ihan heti tule mieleen milloin miehellä olis ollut kaikki lapset mukana missään, mutta kotona on kyllä ollut kaikkien kanssa ilman mua eikä ole mitään ongelmaa siinä.

Miksi olette tämmöisten kanssa? Minä ottaisin eron. Kummasti onnistuu sitten se lasten kanssa oleminen, kun vuoroviikoilla joutuu hoitamaan

Vierailija
8/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt puhua että haluan hetken edes vapaata, mutta miehellä kuulemna niin paljon tekemistä jonne lapsia ei voi ottaa mukaan. Inhan mulla illat omaa aikaa kun lapset nukkuu. Joo, mutta en tuolloinkaan pääse pois kotoa kun lapset nukahtaa vasta noin klo 21. Ei mikään kahvila ole tuolloin enää auki. Menee sekin aika sit pyykkihuoltoon jne et päästään edes puistoon päivällä.

Ap

Älä puhu vaan toimi. Kuten sanoin, viet aamulla lapset iskun viereen ja lähdet.

Vierailija
9/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan keskustelun paikka, ap. Käveleekö miehesi sinun ylitsesi muissakin asioissa? Sinun täytyy nyt pitää puolesi. Jos olet kotiäiti tällä hetkellä ja teet arkenakin kaiken, mies ei ilmeisesti tajua, että sinäkin tarvitset lomaa. Tuollaiseen ymmärtämättömyyteen auttaa tehokkaimmin roolien vaihto: sinä töihin ja mies jää kotiin hoitamaan lapsia. Ja nyt lomalla varaat itsellesi jonkun reissun, jonne lähdet edes pariksi päiväksi ja jätät kodin ja lapset miehen vastuulle

Vierailija
10/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voit valinnoillasi vaikuttaa arkeesi. olet itse valinnut kotiäidin uran, kun mahdollisuus on myös laittaa lapset hoitoon ja käydä itse esim. töissä ja vapaapäivinä siellä kahviloissa niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
11/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että jokaikinen nainen maailmassa lukisi nyt minun kommentin. Älä lisäänny miehen kanssa, joka ei ota vastuuta lapsistaan ja kotitöistä noin 50/50 ja niin että on aidosti hyvä puoliso ja isä. On toni poikkeuksia, mutta keskustelkaa ja jankatkaa miehelle, että mitä hän oikeasti sitten tekee kun lapsi syntyy ja hoitaako aidosti lapsen kaikki tarpeet 24/7 yhdessä puolisonsa kanssa. Naiset onneksi alkaa tietämään paremmasta ja vaatimaan yhä enemmän näinä päivinä. Huono puolison valinta vaikuttaa koko loppuelämään.

Vierailija
12/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette tämmöisten kanssa? Minä ottaisin eron. Kummasti onnistuu sitten se lasten kanssa oleminen, kun vuoroviikoilla joutuu hoitamaan

Kyllä mun mies siis osaa olla lasten kanssa ja viettää jokaisen kanssa aikaa, mutta ei ehdi olla viemässä yhtä paljon kuin minä eikä handlaa kolmen kanssa liikkumista puistoa pidemmälle yhtä hyvin suoraan sanoen. Sattuu vaan olemaan niin, että itse haluan tehdä paljon lasten kanssa ja perhe-elämä on aika sellaista kuin on puhuttu paitsi parempaa, oli vähän aiheen vierestä. On kuitenkin aika iso vaiva puskea lapsia maailmaan ja pitää senkin jälkeen huolta enkä itse olisi siihen alkanut jos en voisi tehdä myös paljon kivoja asioita lasten kanssa. Pelkkä lasten hankkiminen, elättäminen ja hoitohommat ei ole perhe-elämässä mulle se hienoin juttu vaan että tehdään kivoja asioita yhdessä. Ihmettelen vaan ihmisiä, jotka ei tahdo viettää lastensa kanssa paljon aikaa vaikka ovat lapsia tehneet. No, ap haluaisi vaan omaa lomaa arjesta, että täysin normaalia. Tämä ap:n mieskin sentään on läsnä kun ap on paikalla. Jostain syystä mies ei ole oppinut olemaan perheenä ilman vaimoa vieressä ja pakenee sellaista ja nyt olisi hyvä aika kyllä alkaa harjoitella.

Vierailija
13/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekana ainakin lopetat kaiken ei-välttämättömän tekemisen. Et kai ole niin I d I o otti, että olet pessyt miehen pyykit ja tehnyt myös tälle ruokaa?

Vierailija
14/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän aina naiset luulevat kun mies jää lomalle palkkatöistä jaa alkaa työskentelemään kotona täysipäiväisesti että nainen pääsisi helpommalla. Samanlailla sinulla on oikeus lomailla kun jäät lomalle palkkatöistä

Vierailija
15/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ekana ainakin lopetat kaiken ei-välttämättömän tekemisen. Et kai ole niin I d I o otti, että olet pessyt miehen pyykit ja tehnyt myös tälle ruokaa?

Kai nainen sitten maksaa puolet asumisesta ja elämän laskuista?

Vierailija
16/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että jokaikinen nainen maailmassa lukisi nyt minun kommentin. Älä lisäänny miehen kanssa, joka ei ota vastuuta lapsistaan ja kotitöistä noin 50/50 ja niin että on aidosti hyvä puoliso ja isä. On toni poikkeuksia, mutta keskustelkaa ja jankatkaa miehelle, että mitä hän oikeasti sitten tekee kun lapsi syntyy ja hoitaako aidosti lapsen kaikki tarpeet 24/7 yhdessä puolisonsa kanssa. Naiset onneksi alkaa tietämään paremmasta ja vaatimaan yhä enemmän näinä päivinä. Huono puolison valinta vaikuttaa koko loppuelämään.

Valitettavasti se näkyy vasta lisääntymisen jälkeen, mikä on todellisuus, puheista viis. Toki puhua voi ja pitää, mutta ikävä se on joutua tosipaikan tullen sitten pettymään ja tappelemaan oikeuksistaan.

Vierailija
17/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun valintasi. Sinähän sen päätit kenen kanssa porsit ja mihin sen siittäjän kanssa nykyisellään alistut. 

Vierailija
18/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuules onnistu kun naisille tulee kamala pakkomielle lisääntyä niin ei siinä katsota osallistuuko se siittäjä vai ei ja mies käyttää tätä hyväkseen niin että ämmä hoitakoon itse kersansa ja olkoon tyytyväinen kun on saanut ne. En tunne ketään joka olisi etukäteen kysellyt että osallistuuko mies sitten tasan tarkkaan kunhan vaan on sillä miehellä itsensä paksuksi saanut. 

Vierailija
19/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuntuu, että sinä tässä olet se isoin erityislapsi. Jos oikeasti olet aikuinen, kasvat nyt hyvä nainen selkäranka!

Vierailija
20/42 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavan keskustelun paikka, ap. Käveleekö miehesi sinun ylitsesi muissakin asioissa? Sinun täytyy nyt pitää puolesi. Jos olet kotiäiti tällä hetkellä ja teet arkenakin kaiken, mies ei ilmeisesti tajua, että sinäkin tarvitset lomaa. Tuollaiseen ymmärtämättömyyteen auttaa tehokkaimmin roolien vaihto: sinä töihin ja mies jää kotiin hoitamaan lapsia. Ja nyt lomalla varaat itsellesi jonkun reissun, jonne lähdet edes pariksi päiväksi ja jätät kodin ja lapset miehen vastuulle

Mieskö ei ansaitse lomaa ollenkaan mutta nainen ansaitsee? Vaikka mies mahdollistaa työllään että nainen sai haluamansa perheen ja ei tarvitse töissä käydä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan