Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille helle ja aurinko aiheuttavat selittämätöntä raivoa?

Vierailija
15.07.2022 |

En voi sietää lämpöä ollenkaan.
Saunassa ja kesällä olen aina vihainen enkä voi sille mitään, tulee raastavan *ittuuntunut olo.
Kesällä lämmin auringonpaiste on pahinta.
Syksyllä ja talvella tätä ongelmaa ei auringon kanssa ole eikä pilvisellä säällä kesällä vaikka olisi lämmintä.
Sanomattakin selvää, että välttelen aurinkoa kesäisin parhaani mukaan ja pysyttelen sisätiloissa.
En hikoile normaalia enempää ja minulla ei ole ylipainoa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon aurinkolasit tarvitaan ja riittävästi pitää juoda (ei alkoholia).

Ei auta edes aurinkolasit vaikka on ties kuinka monet erilaisia eli on tummempaa ja vaaleampaa linssiä, on erisävyisiä linssejä ja on polarisoitua linssiä. Ja eri paksuista sankaa ja muutenkin erilaista kehystä. Silti kirkkaalla säällä on liian kirkasta.

Ja aurinkolasien lisäksi on aina jokin päähinekin eli joko lippis tai lierihattu. Joskus oikein lämpöisellä vaan sellainen aurinkolippa ettei pää ole aivan hiessä.

Vierailija
22/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän toisiinpäin. Ärsyynnyn näistä kurjista kesäsäistä. Nyt on sentään heinäkuu ja pitäisi olla paras kesä, ja takkia saa vetää päälle, ja vesisadetta väistellä. Kohta se kesä on ohi, ja säät on taas ihan surkeat.

Joo eipä tämä sää syyskuusta juuri eroa.

Paikallista vaihtelua säässä tietenkin on, mutta en mä ikinä ole syyskuussa istunut hellemekossa pihalla neulomassa.

Tänään olin useamman tunnin.

pk-seutu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Palan auringossa heti, joten joutuu jatkuvasti miettimään suojautumista. Olen ääriäni myöten luonnossa viihtyvä ihminen ja joudun paahteessa olemaan sisällä. Aurinko häikäisee, enkä näe mitään. Hiki houkuttelee kaikki maaiman hyttyset ja paarmat.

Laavulle turha haaveilla, kun jatkuva metsäpalovaroitus. Järvi täynnä sinilevää ja jotain paskabakteeria.

Töissä +37.

Öisin ei saa nukuttua, kun kuuma.

Eilen lähdin lenkille, koska oli pilvistä ja sateli vettä. Samantien pilvet katosi ja se saatanan kaasupallo vainos koko matkan ja poltti olkapääni.

Iltaisin särkee päätä, vaikka kuinka paljon juo.

Ja olen siis hoikka ja hyväkuntoinen salilla viihtyvä neiti ja silti vituttaa kuumuus.

Vierailija
24/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan raivoa, mutta kiukkua, uupumusta, aivosumua ja väsymystä. Leposyke on korkealla, hengittäminen on raskasta. Kirkas auringonvalo ärsyttää ja ulos ei tekisi mieli mennä. Huono homma vaan, kun teen ulkona töitä ja harrastuksetkin tapahtuvat ulkona. Kun lämmöt tippuu noin viiteentoista ja sen alle, elämä alkaa taas. Ihanaa kun happi kulkee, väsymys väistyy ja aivot toimii taas kirkkaasti. Energiaa on silloin vaikka muille jakaa!

Vierailija
25/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan raivoa, mutta kiukkua, uupumusta, aivosumua ja väsymystä. Leposyke on korkealla, hengittäminen on raskasta. Kirkas auringonvalo ärsyttää ja ulos ei tekisi mieli mennä. Huono homma vaan, kun teen ulkona töitä ja harrastuksetkin tapahtuvat ulkona. Kun lämmöt tippuu noin viiteentoista ja sen alle, elämä alkaa taas. Ihanaa kun happi kulkee, väsymys väistyy ja aivot toimii taas kirkkaasti. Energiaa on silloin vaikka muille jakaa!

Niin joo, ylipainoa ei ole. Joku kun kuitenkin käskee laiduttaa.

Vierailija
26/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette mielenterveysongelmaisia. Asia on päivänselvä. Normaali ihminen nauttii kesästä, ilosta, auringosta ja lämmöstä. Nihilistit ja psykopaatit eivät.

Vierailija
27/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette mielenterveysongelmaisia. Asia on päivänselvä. Normaali ihminen nauttii kesästä, ilosta, auringosta ja lämmöstä. Nihilistit ja psykopaatit eivät.

Näin sen täytyy olla. 🤪

Vierailija
28/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo aivan äärilämpötilat ärsyttää. Talvella v*ttumainen pakkasviima ja kesällä sellainen ukkostava hautova helle yhdistettynä ötököihin, ne saavat suoranaisen raivon valtaan.. Kesä muuten on parasta aikaa, talvesta en tykkää yhtään.

Vierailija
29/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän että tämäkin ärsyttää, mutta hämmästelen silti tätä alapeukutustapaa. 😄 Joku kertoo, että ei vaikkapa tykkää mansikkajäätelöstä, toinen tulee alapeukuttamaan, koska itse tykkää.

Jos tässä nyt on aiheena liian lämmön aiheuttamat fyysiset ja ehkä henkisetkin epämukavuudet, ja niistä kärsivät henkilöt jakavat kokemuksiaan, niin kuumuutta rakastavat tulevat alapeukuttamaan, koska heistä kuumuus on ihanaa. Oikeasti, ei ole teiltä pois, että joku toinen voi huonosti kuumuudessa! 😄 Te voitte kyllä ihan kaikessa rauhassa siitä nauttia, vaikka jotkut toiset ei voi.

Vierailija
30/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole normaaleja mukavia ihmisiä, vaan jotain narsisti-sosiopaatteja.

Vierailija
31/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole ns kuumuutta. Yöllä EI KOSKAAN ole Suomessa lämmin.

Vierailija
32/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap voi vittuuntua saunassa, kun sinne meneminen kuitenkin on vapaaehtoista?

Vierailija
33/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap voi vittuuntua saunassa, kun sinne meneminen kuitenkin on vapaaehtoista?

Suomessa saunaan meneminen on vain näennäisesti vapaaehtoista. Jos ei mene, katsotaan kuin lepratautista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi