Saitko pojan vaikka halusit tytön?
Niin niin, tärkeintä että lapsi on terve jne.
Silti, olen itse aina halunnut tytön, osaisin toimia sen kanssa koska olen samaa sukupuolta ja rakastan kaikkea mitä tyttären kanssa saisi suuremmalla todennäköisyydellä tehdä (toki ok jos ei voisikaan). Mun painajainen olisi olla futismutsi ja kakistella teini-ikäisen pojan kanssa siemensyöksyasioista.
Kävikö sulle niin että sait pojan vaikka halusit tytön? Miten menee nyt?
Tiedän kyllä että sitä muksua rakastaa tuli mikä tuli koska hormonit ja ihmisyys, mutta nyt haluaisin kuulla ihan raakaa kokemusta myös niistä negatiivisista, ilman pehmennyksiä!
Kommentit (59)
AP: "Mun painajainen olisi olla futismutsi ja kakistella teini-ikäisen pojan kanssa siemensyöksyasioista."
Huhuh😁
Abortti auttaa jos sattui uuniin väärä sukupuoli.
Futaajanaiset yhtäaikaa suihkuttelemassa, siellä ne le*bojutut syntyy
Vierailija kirjoitti:
Sisko sai yhden molempia. Poika on 3-vuotias ja on jo selvästi identifioinut itsensä pojaksi ja on hyvin tietoinen siitä, että on poika. Tytöllä ei vastaavaa ole vielä ollut havaittavissa.
Ai, siitäkin poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Pojan kanssa on todennäköisempää, että ei saa lapsenlapsia ja poika syrjäytyy. Pojat kypsyvät hitaammin. Kyllähän näitä jokainen fiksu vanhempi miettii. Sitten osa on näitä, jotka eivät osaa edes mitenkään käsitellä asiaa, kun ei ole muka sukupuolia. Edelleen biologia menee näiden harhakäsitysten ohi.
Eikö oma miehesi saanut lapsia ja syrjäytyikö hän? Vai otitko naisena naisen kumppaniksi, jotta et vahingossa haksahda syrjäytyjään?
Vierailija kirjoitti:
Olen poikien äiti ja feministi. En näe mitään kamalaa tässä. Pojat ovat mun lapsia, siinä missä tytötkin olisivat olleen, jos niitä olisin saanut.
On parasta olla ihan vaan äiti.
👀😳
Tosissaan tahkoaa.
Tietenkin voit olla feministi ja sinulla voi olla lapsia.
Kä sit tämä tön tä.
No ei sitä jaksa koko raamatullista esimerkkejä tänne kirjoittaa, ei kukaan jaksa niitä lukea. En ole leimaamassa että pojat harrastaa jalista ja tytöt rinsessaleikkejä, on silti todennäköisempää että tytön kanssa voisin samaistua hänen puuhiinsa enemmän ja tukea häntä. Yksinkertaisesti viihdyn enemmän tyttöjen ja naisten kanssa, onko se väärin?
Mutta ei sitä oikeasti voi kirjoittaa koko arvomaailmaansa auki kaikkeen mitä tänne kirjoittaa muunsukupuolisista ja harrastuksista lähtien jotta ei vaan tulisi tuntemattomien teilaamaksi...ja siltikin tulisi, koska kai sitä sitten saa itsetunnon kohotusta kun tuomitsee muita. Halusin kuulla muiden kokemuksia, ja onneksi niitä myös joiltain edes sain. Jos ei ole aiheeseen mitään antaa niin voi viestiä johonkin muuhun ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42222 kirjoitti:
En ihan ymmärrä miksi tämä leimataan heti miesvihaksi tai trolliudeksi kun ihan aidosti minua kiinnostaa ihmisten kokemukset ja tästäkin aiheesta on hyvä puhua eikä hyssytellä. Mun mielestä on ihan ok toivoa jompaa kumpaa, kunhan sitoutuu rakastamaan lasta jo suunnitteluvaiheessa. Tottakai on hirveää jos pettymys jatkuu eikä osaa käsitellä sitä ja todella karmeaa törppöyttä jos lapsi joutuisi kokemaan olevansa pettymys.
Heti ollaan täällä rakentamassa käsitystä ja tarinaa aloittajien ympärille, jokin tarve tuomitsemiseen? Tottakai sitä lasta tervejärkinen ja -tunteinen sitten rakastaa.
AP
Kyllähän se trollille kuulostaa, jos et muka tosissasi tajua, että tytötkin pelaa futista ja että enemmistö pojista ei pelaa futista harrastuksena, vaikka se toki suosittu laji on molemmilla sukupuolilla.
Miksi sun pitää esittää asiat tollanen ja sitten suuttua, kun aiheellisesti epäillään trolliksi? Siemensyöksyistä en jaksa edes aloittaa, oli niin rimanalitus.
Käyttäjä42222 kirjoitti:
No ei sitä jaksa koko raamatullista esimerkkejä tänne kirjoittaa, ei kukaan jaksa niitä lukea. En ole leimaamassa että pojat harrastaa jalista ja tytöt rinsessaleikkejä, on silti todennäköisempää että tytön kanssa voisin samaistua hänen puuhiinsa enemmän ja tukea häntä. Yksinkertaisesti viihdyn enemmän tyttöjen ja naisten kanssa, onko se väärin?
Mutta ei sitä oikeasti voi kirjoittaa koko arvomaailmaansa auki kaikkeen mitä tänne kirjoittaa muunsukupuolisista ja harrastuksista lähtien jotta ei vaan tulisi tuntemattomien teilaamaksi...ja siltikin tulisi, koska kai sitä sitten saa itsetunnon kohotusta kun tuomitsee muita. Halusin kuulla muiden kokemuksia, ja onneksi niitä myös joiltain edes sain. Jos ei ole aiheeseen mitään antaa niin voi viestiä johonkin muuhun ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42222 kirjoitti:
En ihan ymmärrä miksi tämä leimataan heti miesvihaksi tai trolliudeksi kun ihan aidosti minua kiinnostaa ihmisten kokemukset ja tästäkin aiheesta on hyvä puhua eikä hyssytellä. Mun mielestä on ihan ok toivoa jompaa kumpaa, kunhan sitoutuu rakastamaan lasta jo suunnitteluvaiheessa. Tottakai on hirveää jos pettymys jatkuu eikä osaa käsitellä sitä ja todella karmeaa törppöyttä jos lapsi joutuisi kokemaan olevansa pettymys.
Heti ollaan täällä rakentamassa käsitystä ja tarinaa aloittajien ympärille, jokin tarve tuomitsemiseen? Tottakai sitä lasta tervejärkinen ja -tunteinen sitten rakastaa.
AP
Kyllähän se trollille kuulostaa, jos et muka tosissasi tajua, että tytötkin pelaa futista ja että enemmistö pojista ei pelaa futista harrastuksena, vaikka se toki suosittu laji on molemmilla sukupuolilla.
Miksi sun pitää esittää asiat tollanen ja sitten suuttua, kun aiheellisesti epäillään trolliksi? Siemensyöksyistä en jaksa edes aloittaa, oli niin rimanalitus.
Jos viihdyt paremmin naisten seurassa kuin miesten, oletan että olet hankkimassa lasta naisen kanssa. Vai löytyykö tosiaan mies, jonka kanssa viihdyt?
Sellainen vanhempi, joka haluaa tytön siksi, että uskoo voivansa samaistua paremmin tämän puuhiin, tuskin tulee erityisen hyvin toimeen minkään sukupuolisen lapsen kanssa.
Lapsi ei ole olemassa siksi, että aikuinen saisi samaistumisen kohteen. Lapsi on oma yksilönsä, ja hänelle pitää sallia kasvurauha. Hänestä saa olla kiinnostunut, mutta samaistuminen, herramunjee. Jättäkää ne lapsenne rauhaan ja hankkikaa oma elämä!
Vierailija kirjoitti:
Futaajanaiset yhtäaikaa suihkuttelemassa, siellä ne le*bojutut syntyy
No tuolla pettämättömällä logiikalla pojistakin tulee sitten homoja, kun suihkuttelevat yhdessä futistreenien jälkeen. Voi luoja...
Mulla on kaksi poikaa ja toivoisin vielä tyttöä, koska oon itse kokenut tytöstä naiseksi kasvamisen ja olis kiva jakaa se kokemus oman lapsen kanssa. Silti musta on ihana olla myös futismutsi näille pojille enkä koe ongelmaks siemensyöksyistä puhumistakaan sit kun niiden aika on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi poikaa ja toivoisin vielä tyttöä, koska oon itse kokenut tytöstä naiseksi kasvamisen ja olis kiva jakaa se kokemus oman lapsen kanssa. Silti musta on ihana olla myös futismutsi näille pojille enkä koe ongelmaks siemensyöksyistä puhumistakaan sit kun niiden aika on.
Ihan mielenkiinnosta: missä vaiheessa sä ajattelit sen siemensyöksyistä puhumisen ajan tulevan?
Itse olen jutellut nuo siemenasiat ja vauvanteot poikieni kanssa jo vuosia ennen kun musta tuli futismutsi. Lähipiirin perusteella vaikuttaa siltä, että ne, jotka pikkulasten kohdalla ovat sitä mieltä, että lisääntymisasioista puhutaan sitten joskus myöhemmin, eivät oikeasti puhu niistä lopulta ollenkaan.
Ekasta toivoin poikaa. Sain ihanan tytön ja vielä toisenkin tytön. Kolmas on poika. Ihanaa lun on molempia sukupuolia, kaikki luonteeltaan täysin erilaisia. Meillä keskimmäinen eli tyttö kaikista villein.
Kuka haluaa tytön tällaiseen maailmaan? Olkaa onnellisia jos olette saaneet vain poikia.
Ihan normaalia haluta nykypäivänä tyttöä. Pojat joutuvat keskimääräistä useammin elämässään ongelmiin, katkeroituvat ja alkoholisoituvat ja näitä sitten äiti joutuu selittelemään parhain päin ja ymmärtämään loputtomasti. Ei kiitos, vain tyttöjä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihana miesvihaketju.
Halusin tytön, sain kaksi poikaa ja niiden perään kaksi tyttöä. Pikkupoikien kanssa tuntui vaikealta olla, en koskaan päässyt samalle aaltopituudelle. Mutta nyt kun ovat teinejä, ovat kerrassaan mahtavia!
Halusin pojan ja pojan sain. Yhtä rakas olisi tyttökin ollut.
Toivoin poikaa ja pojan sain.