Saitko pojan vaikka halusit tytön?
Niin niin, tärkeintä että lapsi on terve jne.
Silti, olen itse aina halunnut tytön, osaisin toimia sen kanssa koska olen samaa sukupuolta ja rakastan kaikkea mitä tyttären kanssa saisi suuremmalla todennäköisyydellä tehdä (toki ok jos ei voisikaan). Mun painajainen olisi olla futismutsi ja kakistella teini-ikäisen pojan kanssa siemensyöksyasioista.
Kävikö sulle niin että sait pojan vaikka halusit tytön? Miten menee nyt?
Tiedän kyllä että sitä muksua rakastaa tuli mikä tuli koska hormonit ja ihmisyys, mutta nyt haluaisin kuulla ihan raakaa kokemusta myös niistä negatiivisista, ilman pehmennyksiä!
Kommentit (59)
Joskus noita virheitä sattuu synnytyksessä mutta lopulta suostuivat antamaan tytön takaisin, kun oli näyttää ultraäänikuva.
feministin painajainen saada poika, mutta ajattele positiivisesti. voit tehdä pojan elämästä helvettiä, eikä kukaan saa tietää, ennen kuin pojan itsemurhakirjeestä ennen kouluampumisia ja senkin kirjeen voit salaa hävittää
Tyttöjä toivoin, poikia sain. Ei yhtään harmita enää.
En ole koskaan olit fudis-mutsi, en ole myöskään puhunut mistään siemensyöksyistä, ainoastaan joskus olen joutunut kärsimään ylettömästä teinihiestä sekä mahdottoman kokoisista ruoka-annoksista (poikien, en omista).
Sain pojan mutta olisin halunnut muunsukupuolisen :(
Olen poikien äiti ja feministi. En näe mitään kamalaa tässä. Pojat ovat mun lapsia, siinä missä tytötkin olisivat olleen, jos niitä olisin saanut.
On parasta olla ihan vaan äiti.
Mulla on 3 tyttöä, mutta en oikeastaan keksi mitään, miksi se olisi nyt niin eri, jos joku heistä tai vaikka kaikki olisi poikia. Ei ihmiset ole yhtä kuin sukupuolensa. Persoonallisuus ei riipu jalkovälissä olevista vehkeistä.
Nyyh, nyt ei voi ostella kaikkea vaaleanpunaista jne.
Pojasta pitääkin nyt tehdä hom*ppeli
Kolme kertaa tyttöä toivottiin ja kolme poikaa tuli. Tämä johtaa äitiini toivoa tyttöä kun hänelle tytöt ei ole yhtään mitään. Vähän kuin ei olisi armon kuningatterella silloin perillisiä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 tyttöä, mutta en oikeastaan keksi mitään, miksi se olisi nyt niin eri, jos joku heistä tai vaikka kaikki olisi poikia. Ei ihmiset ole yhtä kuin sukupuolensa. Persoonallisuus ei riipu jalkovälissä olevista vehkeistä.
Oon periaatteessa samaa mieltä mutta kyllä tietyn sukupuolen kohdalla kasvaa todennäköisyydet että lapsi tykkää tietyistä jutuista. Esim meillä tarjottu molemmille monipuolisesti leluja yms ja silti poika valitsee ne dinot ja supersankarit, tyttö tykkää leikkiä kotia yms.
Pojan kanssa on todennäköisempää, että ei saa lapsenlapsia ja poika syrjäytyy. Pojat kypsyvät hitaammin. Kyllähän näitä jokainen fiksu vanhempi miettii. Sitten osa on näitä, jotka eivät osaa edes mitenkään käsitellä asiaa, kun ei ole muka sukupuolia. Edelleen biologia menee näiden harhakäsitysten ohi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te naiset vedätte... Vai että heteromies ei voi käyttää esim. pinkkiä hupparia... -.-
En ihan ymmärrä miksi tämä leimataan heti miesvihaksi tai trolliudeksi kun ihan aidosti minua kiinnostaa ihmisten kokemukset ja tästäkin aiheesta on hyvä puhua eikä hyssytellä. Mun mielestä on ihan ok toivoa jompaa kumpaa, kunhan sitoutuu rakastamaan lasta jo suunnitteluvaiheessa. Tottakai on hirveää jos pettymys jatkuu eikä osaa käsitellä sitä ja todella karmeaa törppöyttä jos lapsi joutuisi kokemaan olevansa pettymys.
Heti ollaan täällä rakentamassa käsitystä ja tarinaa aloittajien ympärille, jokin tarve tuomitsemiseen? Tottakai sitä lasta tervejärkinen ja -tunteinen sitten rakastaa.
AP
Halusin pojan sain tytön. Eli esikoinen tyttö. Sitten odotin toista lasta ja sain pojan. Nyt minulla on rakkaat tyttö ja poika lapset. Ja tyttökin todella rakas vaikka toivon poikaa en vaihtaisi häntä poikaan missään nimessä enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te naiset vedätte... Vai että heteromies ei voi käyttää esim. pinkkiä hupparia... -.-
Tuo aikaisempi viesti oli noita trollimiehen viestejä. Hän trollaa joka ketjuun näitä "naisena" viestejä, vaikka onkin mies. Tuo nyt oli muutenkin niin selvästi miehen kirjoittama ja huokui halveksuntaa naisia kohtaan. Ei kannata mennä halpaan. Mutta turha myöskään ihmetellä, miksi kaikki eivät pidä miehistä, kun näitä psykoja tälläkin palstalla riittää. Itse miehet kaivavat itsellensä kuopan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kolme poikaa, vaikka halusin tytön.
En enää vaihtaisi, poikien äitinä on mutkatonta ja kivaa!
Tämä. Poikien äitinä saa olla maailman ihmeellisin olento tekemättä mitään sen eteen. Tai no okei, välillä pitää olla futismaalissa.
6-vuotias poikani kertoi minun, meikittömän, harmaatukkaisen mummoäidin olevan Suomen kaunein nainen!
hyvä manipuloimaan... pääsee varmaan pitkälle
Käyttäjä42222 kirjoitti:
En ihan ymmärrä miksi tämä leimataan heti miesvihaksi tai trolliudeksi kun ihan aidosti minua kiinnostaa ihmisten kokemukset ja tästäkin aiheesta on hyvä puhua eikä hyssytellä. Mun mielestä on ihan ok toivoa jompaa kumpaa, kunhan sitoutuu rakastamaan lasta jo suunnitteluvaiheessa. Tottakai on hirveää jos pettymys jatkuu eikä osaa käsitellä sitä ja todella karmeaa törppöyttä jos lapsi joutuisi kokemaan olevansa pettymys.
Heti ollaan täällä rakentamassa käsitystä ja tarinaa aloittajien ympärille, jokin tarve tuomitsemiseen? Tottakai sitä lasta tervejärkinen ja -tunteinen sitten rakastaa.
AP
Kyllähän se trollille kuulostaa, jos et muka tosissasi tajua, että tytötkin pelaa futista ja että enemmistö pojista ei pelaa futista harrastuksena, vaikka se toki suosittu laji on molemmilla sukupuolilla.
Miksi sun pitää esittää asiat tollanen ja sitten suuttua, kun aiheellisesti epäillään trolliksi? Siemensyöksyistä en jaksa edes aloittaa, oli niin rimanalitus.
Vierailija kirjoitti:
futaritytöistä tulee lepakoita
Suunnilleen tuollaista ajatusmaailmaa ap edustaa. Sukupuoliroolit kuin suoraan kivikaudelta.
Tämä. Poikien äitinä saa olla maailman ihmeellisin olento tekemättä mitään sen eteen. Tai no okei, välillä pitää olla futismaalissa.
6-vuotias poikani kertoi minun, meikittömän, harmaatukkaisen mummoäidin olevan Suomen kaunein nainen!