Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää oikean meedion vastaanoton?

Vierailija
15.07.2022 |

Kasvaneesta uteliaisuudesta sekä henkilökohtaisesta elämäntilanteesta johtuen, haluaisin tavata meedion. Tällä viittaan ihmiseen joka väittää voivansa välittää viestejä edesmenneiltä ihmisiltä eläville.

Ajattelen, että 95% *meedion palveluita* myyvät ovat huijareita, mahdollisesti 100%, mutta halauisin antaa sille pienelle prosentille mahdollisuuden.
Mistä sitten voisin löytää aidon meedion pk-seudulta (tai uudeltamaalta)? Onko tälle tiedolle olemassa joku puskaradio vai mistä voisin löytää henkilön joka ei olisi mikään ennustaja-tv:n juontaja?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se helvetti ole monella täällä maan päällä.

Itse kävin eräällä meediolla, joka puhui elämästäni ja läheisistäni hyvin yksityiskohtaisesti. Tiesi detaljit, joita ei oikeasti voinut tietää. Olen täysin vakuuttunut siitä, että hän todella sai yhteyden.

Jos meediolla käynti on paholaisen hommaa, niin miksiköhän minulla oli hyvin rakkaudellinen olo session jälkeen...?

Sinulla oli "rakkaudellinen" olo siksi, että joku oli (muka) kiinnostunut sinusta ja elämästäsi, keskittyi sinuun, ehkä jopa kosketti, katsoi silmiin. Tulit nähdyksi. Tätähän me kaikki kaipaamme. Mene seuraavan kerran psykologin tai muun oikean ammattilaisen puheille. Tai papin, jos se on sun juttu.

Miksei ystävänkin. Karta huijareita.

Ja ei, en ole uskovainen. Tiedän jotain siitä, miten ihmisen mieli toimii. Kaikkien meedioihin uskovien kannattaa katsoa netistä, miten mentalistit toimivat. Sama periaate, toiset tekevät viihteenä, toiset törkeästi huijaavat herkimpiä.

Näin juuri!!

Vierailija
82/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset maksako huijareille heidän palveluistaan. Hyväuskoisia höynäytetään. Tuo mentalistivihje oli hyvä. Taatusti et usko meedioihin sen jälkeen, kun näet hyvän mentalistin työssään lavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää kaikista meedioista ja ajattele niitä keskittyneesti. Mieti sitten ongelmaasi ja sitten puhelinnumeroasi ja toistat sen mielessösi

Sitten vaan jäät odottamaan.

Vierailija
84/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika terapeutille. Tullut tulokseen, että ko homma lienee masennus yms. mt ihmisten toiveajattelua....mut kukin tekee miten parhaaksi näkee....

Vierailija
85/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele ilmaisia yt-videoita. Sama asia.

Vierailija
86/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi tuntevansa kehoni lähettävän viestiä, että kaipaan oikeaa ruokaa kuten lihaa ja että minun on väärin rangaista itseäni rajoittamalla itseltäni elämän nautintoja. Sanoin tulleeni parisuhdeasioiden vuoksi, mutta hän halusi nyt keskittyä riutuvan kehoni viesteihin ja olisi halunnut minun varaavan uuden ajan parisuhteesta puhuaksemme. Sen verran ehti katsoa suhdetta, että mieheni oli kuulemma kovasti mustasukkainen.

Joo, olen hoikka mutta en nyt mitenkään epäterveellä tavalla. Kaikki muutkin meedion näyt menivät pahasti metsään. Olisi ollut parempi, jos hän olisi maalaillut jotakin oikein huuruista yleistä soopaa, eikä alkanut arvailemaan liian tarkasti.

Vierailija
87/87 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenpä me voidaan tietää, sanoa kuka omaa mitäkin kykyjä ja onko mikä absoluuttinen totuus tässä maailmassa ja elämässä. Yksikään meistä ei elä kuin tässä hetkessä tässä kehossa, kaikki muu on edessä nähtävänä. Itse uskon valomaailma ja sielun kulkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi