Mistä löytää oikean meedion vastaanoton?
Kasvaneesta uteliaisuudesta sekä henkilökohtaisesta elämäntilanteesta johtuen, haluaisin tavata meedion. Tällä viittaan ihmiseen joka väittää voivansa välittää viestejä edesmenneiltä ihmisiltä eläville.
Ajattelen, että 95% *meedion palveluita* myyvät ovat huijareita, mahdollisesti 100%, mutta halauisin antaa sille pienelle prosentille mahdollisuuden.
Mistä sitten voisin löytää aidon meedion pk-seudulta (tai uudeltamaalta)? Onko tälle tiedolle olemassa joku puskaradio vai mistä voisin löytää henkilön joka ei olisi mikään ennustaja-tv:n juontaja?
Kommentit (87)
Älkää hyvät ihmiset maksako huijareille heidän palveluistaan. Hyväuskoisia höynäytetään. Tuo mentalistivihje oli hyvä. Taatusti et usko meedioihin sen jälkeen, kun näet hyvän mentalistin työssään lavalla.
Ota selvää kaikista meedioista ja ajattele niitä keskittyneesti. Mieti sitten ongelmaasi ja sitten puhelinnumeroasi ja toistat sen mielessösi
Sitten vaan jäät odottamaan.
Varaa aika terapeutille. Tullut tulokseen, että ko homma lienee masennus yms. mt ihmisten toiveajattelua....mut kukin tekee miten parhaaksi näkee....
Kuuntele ilmaisia yt-videoita. Sama asia.
Mulle sanoi tuntevansa kehoni lähettävän viestiä, että kaipaan oikeaa ruokaa kuten lihaa ja että minun on väärin rangaista itseäni rajoittamalla itseltäni elämän nautintoja. Sanoin tulleeni parisuhdeasioiden vuoksi, mutta hän halusi nyt keskittyä riutuvan kehoni viesteihin ja olisi halunnut minun varaavan uuden ajan parisuhteesta puhuaksemme. Sen verran ehti katsoa suhdetta, että mieheni oli kuulemma kovasti mustasukkainen.
Joo, olen hoikka mutta en nyt mitenkään epäterveellä tavalla. Kaikki muutkin meedion näyt menivät pahasti metsään. Olisi ollut parempi, jos hän olisi maalaillut jotakin oikein huuruista yleistä soopaa, eikä alkanut arvailemaan liian tarkasti.
Mitenpä me voidaan tietää, sanoa kuka omaa mitäkin kykyjä ja onko mikä absoluuttinen totuus tässä maailmassa ja elämässä. Yksikään meistä ei elä kuin tässä hetkessä tässä kehossa, kaikki muu on edessä nähtävänä. Itse uskon valomaailma ja sielun kulkuun.
Näin juuri!!